Bolje se roditi bez one stvari, nego bez smisla za PR

23 srpanj 2013

Everything you say is public relations ugledala sam davno, jako davno i nikad nisam zaboravila na tu misao.





Dio smo vlastitog PR-a iz sata u sat, iz dana u dan, čitav naš život je zapravo jedan veliki PR. Volim svoj život i s toga volim i čitavu tu mašineriju koju uključujem u svoj život. Sve se, u konačnici, svodi na informaciju; ponekad je to članak u novinama, nekad reklama, glazbeni spot, link na koji slučajno naletim na facebooku, a odnedavno i twitteru. Ovisnik sam o informacijama, svakog dana želim naučiti nešto novo, a kao i svaka škola, pola toga nikada mi neće trebati u realnom životu. Nema veze, odlazim na forum, guglam, istražujem. Veseli me to.

Inače, poput prave profi tračerske cjepidlake, uočavam istinski, čelični PR i- kompenzaciju. Danas neki naslovi u novinama nisu ništa drugo osim ili plaćenog oglasa (onda plati reklamu i ne laži napaćeni narod) ili kompenzacije, a nerijetko ima i prijateljskih ustupaka. Po toj mojoj teoriji, zato ljeti i nastupa sezona "kiselih krastavaca" i svaka je glasina potencijalna udarna vijest.

Sjedim tako na kavi, listam Story i ugledam članak "Priča se da su uistinu zaljubljeni". Neki Igor Maksimilijanović i neka Anita Grabovac. Naravno, gnjida poput mene uopće ne poznaje dotične, ali dokona baba tračara u meni nastavlja gutati tekst. I tada doživim aleluja!! trenutak, onako, usred gutljaja kave i nakane da otpijem i gutljaj vode, i skoro se ugušim.

"Ne zaslužujem biti u novinama" rekao je.

Vratim se na početak, i opet počnem čitati, odlučujem biti više usredotočena. "Ne zaslužujem biti u novinama. Nisam zanimljiv javnosti ni po jednom parametru. Nisam ni plejboj ni zavodnik, stoga ću vas morati odbiti"- rekao je tada za Extru.

Inače se ne razbacujem izrazima "kralj", "car", "kraljica", "carica" itd., ali ovaj frajer zbilja je na tragu da pomislim: kakav kralj! Me gusta! U vremenu kada je važno biti prisutan na društvenim mrežama, imati, karikiram, 17 526 govori o tome, davati intervjue na pitanja koja se neprekidno ponavljaju, uz poneku preinaku... Postoji čovjek koji kaže "Ne zaslužujem biti u novinama".

Nije na meni da svakog dana proserem neku umotvorinu o tome kako bi tko trebao živjeti i što je ispravno, jer što je uopće ispravno i tko sam ja da ikome popujem, ali svijet bi bio jedno posve drugo mjesto kada bi na ovaj način razmišljala većina Zemljana.

Toliko.

<< Arhiva >>