Dok nas Story ne rastavi 2 (Dragović-Halilović)

23 lipanj 2012

Nedavno sam bacala stare brojeve Storyja ( u pozadini je bila pjesma Arsena Dedića "Čistim svoj život" u bezbroj ponavljanja, jer imam bezbroj Storyja...) i, može li biti bolesnije, listala ih. Bože, koliko toga su nam lagali! Povezivali su razne ljude, tvrdili nepostojeće trudnoće, ukazivali na uspjeh koji je izostao, ali u jednom nema greške: kad se zakače da te rastave, rastavit će te.
Prvo je počelo sa zbilja gnjusnom naslovnicom u kojoj su se zatekle Tatjana Dragović i Vanja Halilović. To je bilo zbilja ružno za nas poznavatelje te situacije.
Prije i poslije toga totalno su se okomili na Halilovićku i njezinu vezu, pa frajer je raskrstio sa bivšom ženom (imaju dijete, nikad oni neće "ozbiljno" raskrstiti), pa nije, pa živi u stanu od bivše cure (unajmljenom) pa ovo pa ono- brate, odjebite od žene. Da ste se tako barem okomili na RTL kad je žena ispušila posao radi veze s oženjenim čovjekom... Uostalom, koga briga? Svi brane pedere u stilu "nije-me-briga-tko-s-kime-leži" i onda puf! i paf! tres! Vanja Halilović. Toliko je napadaju da bi trebala imati svoj Pride.
Ono što je stvarno nisko, u posljednje vrijeme Dragovićku su fakat uzdizali. Da ne kažem, lizali joj dupe. Sad, možda ja to ne razumijem, ali kužim kad vidim da se netko nekome čmari. Recimo, sad mnogi poznati imaju svoje FB stranice i bilježe u tisućama pristaše i ljubitelje. Osoba napiše u statusu "... ... ..." i svi lajkaju, svi se slažu, svi plaču i suosjećaju ako je prisutna tuga, ili rade smajliće, vesele se, ako je ukazana potreba da smo u pozitivnoj vibraciji svi ujedinjeni. Onda kod nekog statusa ja mislim da to nije baš tako (jer u svakom žitu ima kukolja), objasnim svoj stav i svi me iseru. Odem malo na profile tih što su me zalili kantom govana i gađali starim jajima (sve žene, naravski), a to sve neke dekme majke mi gore od mene.
Dok se slažeš, svi te vole. Čim malo staneš razmišljati, ne lajkaš, odjebu te. Na tim nekim stranicama gore je nego u komunizmu kada su svi štovali kult ličnosti.
Sva sreća da se vlasnik stranice nikad, ali nikad ne složi sa mnom, jer tada bi mali pioniri bili u dilemi misle li ispravno? Jer oni misle ono što vlasnik misli. Jedino tada su ravnopravi s njim, jedino tada su jedno. Koliko god to "Glorija" zvučalo.
I s obzirom da ne kužim fascinaciju nogometom jer se nijedan naš igrač nije prodao u neki jebačko, ali jebačko dobri klub, bilo je za očekivati da nećemo trajati i osvojiti zlato, ne razumijem kockaste kondome koji su se stavljali na retrovizore, nisu mi jasni barjaci na svadbi od 500 ljudi, jedem meso, ne shvaćam kako netko može ne vjerovati u Boga... Pa možda ja jednostavno ne razumijem. Zato možda nisam shvatila, ali čak sam i mužu rekla- Puno mi je nešto ova žena od Ivaniševića u Storyju... - Na što mi je on rekao- Boli me kurac.
Eto. Sad on ne razumije.
A ni ja baš ne shvaćam.
Uglavnom, servirano kao toplo govno (znam koliko govno može biti toplo, redovito skupljam iza svojih pasa, ali to nije ništa prema dreku s kojim te može gađati čovjek), Dragovićka ispala preljubnica. Zbilja, ova fotka u autu stvarno je prisna i čovjek kao da se uopće više ne mora pitati kad se "sve" jasno vidi.
Svaka iole normalna, trezvena, udata/oženjena osoba- shvatit će. Je, malo je sve to nepotrebno, možda tu ima ljubavi, možda nema, možda ona jest oprostila, možda nije... Odnosi dvoje ljudi komplicirani su, a ljubav u vezi/braku još je kompliciranija. Neke se situacije jednostavno ne mogu objasniti. Ali, dokad će se te novine okomljavati na tuđe veze i brakove? Zar ne može biti pikantno bez toga? Zar tim novinama ništa nije sveto? Dokad tako?
Okomili su se i na Severinu jer očito ne razumiju da njezin najgori dan u životu i dalje je puno napredniji od naših najboljih dana u životu, premda se ja ne bih s njom mijenjala, ali bih se voljela voziti u avionu svojeg dečka. Kao, Popoviću smeta plač djeteta. Logično! Halo! Koliko god da voliš dijete, djeca su budućnost, radost, sreća i bla bla bla, sigurno da čovjek koji očito nije debil i ima sto briga (prije svega, treba isfurati tu priču s avionom, a tip ima još svašta lijepog materijalnog) želi odspavati u komadu nekoliko sati, i sad se svi novinari brinu ima li tu nevolja ili ne? Po meni- nema. Malo su zajedno, pa si malo dosade, pa on mora nekud, onda ona ima nešto, pa se opet vide i tako unedogled. U konačnici, mislim da i majci dosadi plač djeteta, ali to da kažeš vjerovatno bi te kamenovali. Sve što voliš- dosadi. Zašto ti ne bi bio mrzak plač djeteta? Ili kad satima neće da podrigne? Ili kad ima dvije godine i istražuje, istražuje, istražuje i istražuje??
Meni su i dalje puno draži Vučković-Popović. Barem nam nisu servirali sliku kako su sretni s malim, onako u Story stilu, po mogućnosti crno-bijelu. Kao primjerice Dragović-Ivanišević.
Jer, Halilović-Barbieri imaju u kolicima dvije, tri vrećice (koje su, onako, skoro pa prazne) i to se opisuje kao- ajme, bili su u kupnji, nakrcali su se vrećicama, totalno neobično za njega... A što? Oni ne moraju do trgovine? Ne idu na wc? Kad se porežu ne krvare? Opet ne razumijem.
Za veliko finale, na zadnjoj stranici, Ella Dvornik kaže: "Žao mi je što cure mojih godina ne razmišljaju o djeci."
Je, to je zbilja katastrofa.
Zbilja.

<< Arhiva >>