Svi mi koji želimo da se grupa Feminem vrati i zaradi brdo novaca

03 ožujak 2012

Opet sam razbacana mišlju kamo ovaj svijet ide.

Informacija stara deset dana, kako je to rekla Hilary Swank u Beverly Hillsu 90210 (čudno je to, kako mi se urezalo to 90210, a nisam sigurna u svoj broj mobitela) "To je već 5 minuta prošlost", i dalje je hit među jadnim dušama. Ne znam kada je postalo smiješno što su tri ili četri cure (fakat nisam sigurna koliko ih je bilo, ali znam da ih je u početku bilo nešto više) ostale bez posla. Jer kad sve odstraniš, od tekstova pjesama, od njihove isforsirane plave kose, problema oko državljanstva i domovnice, Farme i ostalih gluposti, ostaje da su cure jednostavno ostale bez posla. I šta je tu smiješno? To što živimo u šupačkoj državi gdje se glazbenici ne mogu prehraniti, ne poštuju se autorska prava i jedan hit kao vani ne prodaje album, a sve se može sažeti u stopi nataliteta i broju pučanstva: mi smo naprosto mali.
Ne kužim šta je tu smiješno.
I neke njihove pjesme zbilja, ali zbilja nisu toliko loše, naprotiv.

Kaže mi muž da u Kini grupa Karma rastura, trešti na aerodromu, za početak, a onda kada je pomislio da je zabrijao, skužio je da trešte po čitavoj jebenoj zemlji.
Nemoguće da je Karma valja, a Feminemke ne valjaju.

Gledam danas na Tv-u štakor izgrizao bebu u romskom naselju. Pitam se, zašto ljudi imaju djecu dok im štakori hodaju po sobi? Gledam malo ove moje pse, čovječe, samo svaki nema svoj laptop i ne dajem im džeparac. Hoćeš odijelca, imaju. Uzice od krpe, imaju. Lance, imaju. Kosti, nagradice, štapiće za zube... Sve imaju. Imaju i svoje igračke i loptice.
Po meni, to bi trebala imati i djeca i prošla su vremena kad si bananu jeo u kući jer je ona bila znak razmetanja, ako si je jeo po cesti, ili kada smo svi u čudu zurili u limenku Coca-cole.
Mislim da bi pozornost trebali dobiti štakori koji grizu djecu ili djeca koju grizu štakori ili zašto se to uopće dešava, a ne raspad neke ženske grupe.

Volim Hilary Swank. Dobila je Oscara, a nije imala niti zdravstveno, niti socijalno. Otkazali su joj ugovor u Beverly Hillsu jer je... Bila preružna. Pametnom dosta.





<< Arhiva >>