Ja sam psihopata, ti si psihopata, on ona ono je psihopata, mi smo, SVI smo...

09 studeni 2011

I tako, bila ja danas malo do Interspara, naravno vec su poceli silovati sa bozicnim ukrasima, a Dukat mlijeko u boci od 2.8% mm nije vise 5.99 kn, nego 6.49. To je fakat puno za jedno mlijeko koje bi realno trebalo kostati mozda 3 kune, a i tada bi svi zaradili. Mozzarella je i dalje po 9 kuna, ova koja mene zanima, pa mi stvarno dodje da kupim par krava i imam svoje mlijeko. Uzela bih jedan od brojnih terena moje svekrve (njezini preci bili su osnivaci sela, tako da je ona naslijedila oko 70% seoskog tla, od puteva, dijela zaljeva i tako dalje...) i imala bih domace mlijeko, radila bih svoj sir i sta ti u zivotu treba vise? Kad bi seljaci prosvjedovali ja bih im se pridruzila, ne bih ni morala glumiti seljanku kad cijeli zivot slusam kako sam totalni seljo Beljo.
E sad, prije svega toga, sjela sam nakon kupovine na kavu, isto u Intersparu, a na stolu do slobodan Jutarnji list.
Kosor i Kerum stupili u koalciju. Od tog naslova sam se sledila. Mislim, Kerum nije glup, a HDZ ne treba u ovo delikatno vrijeme pajace, sto znaci da HDZ itekako dobro kotira i da ce HDZ gotovo sam sigurna dobiti izbore. Kerum je pravi, ortodoksni Dalmatinac koji sevi sve sto hoda, pravi dicu, onu koju je vinca, njoj ne fali nista, a ovu kad mu dopizdi ce potirat i zivit ce ovaj narod. Ali nije glup, dapace, po mojoj nekoj teoriji zavjere njegovom bogatstvu kumovao je Tudjman, i ovo je u biti povratak osnovama, vracas se odakle je sve pocelo, a to je HDZ, to je politika.
U biti, zaboli me.
Listam ja tako dalje, a tamo neki Dunja i Stjepan vjencat ce se u zatvoru. Koliko sam shvatila, covjek je ubio sefa, oca troje djece, i to evidentno dogodilo neko pomracenje uma, onaj trenutak u kojem se jedan dio tebe prelomi, pa postanes netko drugi, a taj netko, nazalost je ludi psihopata. Dunja ce ga cekati, sto smatram vrlo hrabrim: malo je zena koje ce polizati takvo sranje svojeg muskarca, Novinar Davor Butorac pita se hoce li ga Dunja doista cekati, jer kad ovaj izadje iz zatvora imat ce 53 godine. A nes' ti dusebriznika! Svi cemo ionako kad-tad imati 53 godine, uopce ne kuzim sto je pisac htio reci ili su lektori usrali motku. Uglavnom, sutkinja je kritizirala Stjepana jer je troje djece ostavio bez oca, a nitko ne kritizira odvjetnika koji brani covjeka koji je ubio oca troje djece, a da (udaram se dlanom po celu) - pa covjek samo radi svoj posao!
Da sad ne bi covjek krivo shvatio, ne suosjecam s ubojicom sefa, ali mogu ga shvatiti. Ipak, ne mogu shvatiti glupog novinara me sad trpa informacijama kako postoji "soba za konzumaciju braka", kako ce nazdraviti Cedevitom, kako ce biti posluzeni slatkisi iz zatvorske menze, kako je sud vec prepravio listu gostiju (covjek bi pomislio da imaju pametnijeg posla, ali ne, oni glume Jennifer Lopez), ono pustite ljude na miru. Tip je ubio, odsluzit ce, ne bih mu bila u kozi, ova ce ga mozda cekati, mozda nece... Ali taj Davor Butorac, ocito buduci nobelovac, toliko se potrudio na pune dvije stranice oko Dunje i Stjepana da mi se prisralo.
Listam dalje i nailazim na naslov: Dodirivao me rukama ispod suknje i gurao mi glavu prema svojem krilu govoreci: Ti hoces posao, zar ne?
E, ovog bi trebalo ubiti, a radi se o cetvrtoj optuzbi protiv Hermana Caina, ocito manijaka u odijelu sivanom po mjeri, a temu je obradila zena, naravno. Oko te teme Davor Butorac nije se otimao. Nije to tema za Pulitzera. Covjek ima prijava k'o salate, ali uvijek se sve nekako zataska ili se frajer nagodi. Fora. Mislim, na svijetu ima toOoOOoolikooOoo zena, ali ako je dobrovoljno, njemu valjda nije napeto. Sta reci? Psihopata.
Listam tako dalje, a tamo neke ruzne cipele s uzasno visokim potpeticama... Kao, u tim cipelama ne mogu planinariti, ali mogu zavoditi.. A ja bas mislila cekati menstruaciju, staviti ulozak s krilcima, navuci te nakazne cipele i ici planinariti, e jebi ga sad!
Mislim, svima kojima trebaju cipele jebalice da bi im se dignuo, a zena je po samoj definiciji topla, vlazna, mekana, ugodna, ima problem i to je isto neka vrsta poremecaja. Tko zna sta bi neki odvjetnik rekao na to...Bas se pitam?
Listam dalje, a tamo neka reklama o kuharici za samo 5 kuna. Eto opet teme za mene. Vidim tu i sir na slici pa bih opet kupila par krava, mozda i jednu kozu, koze su mi bas hit. Gledam tu po netu, koza kosta oko 700 kn. Covjece, mogu kupiti tri koze za jedne cipele jebalice!!
Uf, sto sve manje i manje volim zene.

<< Arhiva >>