Masterchef vs. 23%

30 ožujak 2011

Ne pamtim kada je na televiziji bilo toliko hrane, a u ovoj zemlji toliko je gladi. Dobro je prije nekoliko tjedana konstatirao Bare kada je izjavio da više ne razumije što se to u ovoj zemlji dešava, zar su našim političarima frižideri toliko puni?
Došlo i meni danas da se igram masterchefa, ali me račun od nekih 1000,00 kuna pomalo zamislio. I nisam baš kupovala kavijar i tartufe, bilo je tu i toaletnog papira, otčepljivača odvoda, ubrusa, spužvica, a svidjela mi se i jedna košarica za kruh. Zapravo, račun je bio korektan, nema veze što ta ista Vegeta, proizvedena u lijepoj našoj, u Italiji košta manje od eura. Kao što naši političari nemaju pojma koliko košta mlijeko, tako vjerovatno nemaju pojma da su naši proizvodi u susjednim zemljama upola jeftiniji. Možda ne znaju, ondje mozarella košta pola eura, a kod nas mozarella neke robne marke košta oko 7 kuna.
Ali, ni to me ne ljuti. Poludila sam kada sam shvatila da u državni proračun otišlo ravno 230,00 kuna, jer toliko iznosi PDV. Kao, nije dovoljno što su cijene kao usred neke galopirajuće inflacije, nego me još i država lupi po džepu neporavdano visokom stopom poreza. A jučer kažu na televiziji da je ručak u saborskoj menzi poskupio za 4 kune... A jadni, šta, srnetina više nije po 8? Nadam se da će ostati Kajinu za novine.

<< Arhiva >>