Vomitorium Primum

21.10.2007., nedjelja

BEČ

ŠOLTA, DODAJ TEKST!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack<br />
<br />
<b>UZIVAJ!!!</b><br />
<br />
<br />
<br>
<!-- Kraj -->

        </td>
    </tr>
</table>
	
</div>

<div class= - 14:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

14.10.2007., nedjelja

PRECJEDNIČE, SRETAN ROĐENDAN!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


rofl


- 22:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.10.2007., petak

MALO OSVJEŽENJA

...s obzirom da su svi preljeni napisat post
dada svima to ide
i jul
i precjedniku
i gržu
i onima kojima je iz nekog razloga krepo net
i onima kojima nije
i svima onima koji su ikad ista napisali na ovom blogu
svi ste jedne obicne LJENČINEEEE

pa ja uvjek kažem da sam ljen...
kažem: "meni se neda."



al dobro, ovo je več lakše. mogli bi se dogovorit da inače ovak radimo. mene u biti živcira najviše jebanje s tim image shackom i jutubom, a pisat mogu.

Image Hosted by ImageShack.us


dakle na ovoj prekrasnoj slici vidio mene kako snivam sav drunkiš, a samnom snivaju moja dva gola druga. zapravo milsim da su im, iako izgledaju ko da su pali tamo i ostali ležat, izrazi lica u grču debilnog cereka upravo dok je slika snimljena.
taj prizor snimljen je nakon što sam navodno popio nešta žuje, otišo pričat sa ženicom, vratio se, i senjskim klošarima koji su nam se pridružili počeo navodno bez ikakvog razloga počeo u detalje objašnjavat kako sam kod anušičke na vikendici usred noći moro trčat sa tavana u kupaonu jer mi su mi sve odvratne kancerogene spaljene mesine zajedno sa viskijem, kolom, štapičima koje smo našli u anušičkinoj šupi, i svim općenitom nejestivim sranjima koje smo trpali u sebe tamo, počeli navirat i gore i dole, ako me razumijete...
tako sam, doveden pred tešku i važnu odluku prioriteta, naišao na bogomdano olakšanje uvidjevši da je anušičkin lavabo potpuno pristupljiv i dok sjediš na veceu. dalje vi sami.
neču u detalje sad, ali nije bilo lijepih prizora...

e da, uglavnom, nakon temeljitog iznošenja slučaja, srušio sam se i ostao ležati. ovi su valjda još pričali neš sa senjanima, a kad su otišli počela im je zabava...
da.

ok, sljedeća slika...




ovdje se vidi kako još jednom prilikom dokazujemo svoje časno prijateljstvo sa babićem tako da mu krešo i boris govno na štapu stavljaju pod nos dok svi umiremo od pokvarenog prljavog smjeha zbog uživanja u tuđoj nesreći i neugodi, a ja sve to snimam.

i prevarili ste se ovaj put. govno nije naše.


Image Hosted by ImageShack.us


e ovdje svi pijemo travaricu od 8 kuna na onom brzom brodu do suska i dajemo svaki put 2 kune barmenu zato kaj neznam zašto. u biti to ja opće nisam radio neg faking anušička i neznam ko još. a kasnije je prdila da smo za te pare mogli još jednu kupit.
neznam koja je baš to runda, al znam da ih je bilo puno.



zapravo bi htio dodati još jednu sliku koja razjašnjuje sledeću...


Image Hosted by ImageShack.us


pijani glupani...


tak smo završili zakopavajući se, divljali po plićaku, opet neko tvrdi da smo navodno igrali ragbi, da me krešo silovo u plićaku i neznam kakve izmišljotine.

Image Hosted by ImageShack.us


uglavnom opet sam poginuo na plaži u fetus poziciji i probudio se kasnije i skužio da su ovi zapalili vatru i goli glumili majmune oko nje, što sam saznao iz ove slike na svom fotiču:

Image Hosted by ImageShack.us


na ovoj slici dole bila bi zora na odvratnoj prljavoj plaži na susku na kojoj smo bili prisiljeni spavati zato što su babić anušička i silvija prljavi i uživaju u tome.
u kurac.
i onda mi još silvija počne sa svojim kvazi hipivegetarijanskim sranjima da se ona time "odmara od civilizacije".
u pičku i kurac.
kaj se odmaraš prestankom unosa hranjivih tvari i tekučina u organizam, valjanjem po pijesku i istraživanjem granica svog živčanog sloma nezadovoljavajući svoje potrebe? aaaaaahhhhh..... MMMMMMMM.... DAAAAAA....baš mi je PREKRASNOOO.. JOOOŠ!
jebote, ko je ovdje luđak. barem na "odmoru" bi se trebo moč oprat. a da nije u moru gdje juraj skida svoje nečistoće jer je tamo u dodiru s kitovima koji vole prirodu isto ko i on.

na odmoru se nebi trebo probudit zahvalan izlazećem suncu što više nemoraš SPAVATI! TO! TAJ UŽAS JE GOTOV! nemoram se više valjat u vreći sa ledenim papcima na neshvatljivo tvrdom pijesku sav pun pijeska, gladan i žedan sa prokletom žgaravicom koja se penje do grla! aaaaaaahhhhhhh...... mmm...

joj ne glupi zagreb! sad se opet moram prat u toploj slatkoj vodi sa šamponom, spavat u udobnom krevetu sa pokrivačem, jest 5 puta dnevno ukusnu hranu i pit sve sokove koje god oču, a voda curi iz pipe meni u ruke i mogu je bacat po licu!
JOJ NE! ZAŠTO SAM SE VRATIO!! AH TA MOJA NESHVAĆENOST! AH TAJ VELTŠMERC! DA BAR SVEGA TOGA NEMA! ZAR NITKO NE SHVAĆA DA JA UPRAVO OD TOGA SVEGA ŽELIM POBJEĆI! ŽELIM BITI PRLJAV I GLADAN I VALJATI SE U PRLAVŠTINI! TO JE MOJ AMERIČKI SAN!

jebeni pička i kurac.



Image Hosted by ImageShack.us


dobro uglavnom, ovdje hodamo stazama suska. mogo bi opet sve ono gore.

Image Hosted by ImageShack.us


a ovdje je ultimativno umjetničko djelo koje je za svoju materijalizaciju zahtijevalo više ljudskih stopala i ČAŠU DOBRE VOLJE!

Image Hosted by ImageShack.us




- 17:53 - Komentari (11) - Isprintaj - #

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2014 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (17)
Svibanj 2007 (17)

Komentari On/Off

Opis bloga

Dojmovi i proživljavanja iz pera četvrtog a 06/07


javascript:%20void(0);










javascript:%20void(0);




RASPORED za ujutro
(popodne znate kak funkcionira)
















Što mislite o ovom blogu?


E čovječeee, zakoooon
Super je
Dobar, al treba još radit na njemu
Paaa ono, ok
Katastrofa
Daj ubite se i rješite se tog sranja
Gle, jebote, imamo i anketu!!!!









Maturalac

samo za nap...




evo pa malo glasujte!

Najdraži/a mi je:



Raska
Škare
deda Mladen
Golja
Mandušić
Markovićka
Dunja
teta Helena
Prohaska
Božičevićka
Đuka
Kršić
Drinka
Žena iz glazbenog(ime??!!)
Kaja











VOX POPULI

jorgan ili poplun...?




Pa POPLUN, naravno! Koji idiJot opće govori JORGAN?
JORGAN, fala bogu! Kakav crni POPLUN?















Narode, OJ!

Je li burek jelo za žene?




Ne!! To je sveto jelo znojnih bauštelaca, i žene mu ne smiju prilaziti!
Da! Ne kužim zašto uopće ne bi smjele...? Ma vi ste obične šovinističke svinje!
















NARAVNO DA JE KURČEV BESRAMNI ČIN U TRAMVAJU I DOKUMENTIRAN

pitanje je... želite li ga vidjeti...?




DA! ziher je presmiješno ko i uvjek! daj da vidim E!! hahaha...
ne, pa molim vas... to stvarno nije u redu... mislim, to nije za smijat se nego za plakat... mislim stvarno... nekakve osnove pristojnosti...
fuj gadite mi se i vi i vaš prljavi blog i gubite se ja zovem policiju
ja sam krešina cura i jebat ću mu mater kaj se skida gol okolo budala jedna rekla sam mu već sto puta!








Linkovi