Mema&Luanchy

Živa, ali ne i zdrava

PRIJATELJI SU OSOBE KOJE NAS DRŽE ZA RUKU, A U ISTI ČAS DODIRUJU NAM SRCE!!
Da se malo rasteretim...
5 dana sam morala na bolovanje, jer malo od slabosti, malo od "depresije" nisam jednostavno mogla van iz kuće... U mojoj sobi, sama, osijećala sam se najbolje... Čak ni komp., nit tv nisam palila... Tišina mi nekad dopusti da čujem i da shvatim kako i šta dalje...
Vikend sam isto tako provela... Sama sa sobom...
Od ponedjeljka sam se vratila na posao... Nakon kave i kratkog tračanja, poslovne novosti, privatne, i sl... Krenula sam sa papirima...
No, da ispričam moje fizičko i psihičko stanje...
Psihički dolazim k sebi, svijesna da me čeka dugo i borbeno razdoblje, ali jača sam no ikad.
Krva slika je još uvijek loša, ja se osijećam promjenjivo... Borim se, ali i slabo mi je... Vrtoglavice, glavobolje... Ima noći kad me uhvati takva glavobolja da me roditelji, brat, ili kunjada moraju voziti na hitnu, tamo mi daju injekciju, nekada i infuziju (jer i povraćam od bola), i nakon sat, sat i po mi prođe, i puste me doma... Magnetnu rezonancu glave idem raditi u petak, u Zagreb, to će im detaljno potvrditi sumnje...
Danas, kad je vrijeme tako nekako čudno, tmurno... Pospana sam, niš mi se neda... Jedva gledam... Posla imam dosta, ali može čekati i sutra...
Fizički sam zadovoljna sama sa sobom... Kao na nekoj dijeti sam, ali zbog doktorove zabrane jako pazim da jedem zdravu hranu, i raznoliku... Iako Luana i ja znamo zažmiriti na jedno oko i najesti se pizze, ili nečeg ne baš "zdravog"!
Obitelj mi je u svemu tome velika, odnosno najveća potpora, uz to imam i nekoliko divnih prijatelja koji me paze i maze, ali ne previše... Znaju oni da ne volim biti drukčija... Ja sam uvijek ista... s kojim problemom više ili manje, ali ne mjenjam se ja...
Svima koji me čitate, koji mi pustite bilo kakvu utjehu, bilo kakav komentar - HVALA vam...!
Posebno hvala dugoj "prijateljici" hannah na uvijek lijepim riječima...

05.03.2008. u 12:47 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Lude noći, nezaboravni dani...
I naša mišljenja...
Nas - PUNO-LJETNIH cura... wink

Linkovi

God of rockDariich
Maurich's life-Maurich - jedan jedini
Matujci na blogeDariich i Mauro...
H.A.N.N.A.H. Rado ju čitamo....
cura iz umaga Samo smo se čitali, sad se i poznamo...

Naš MSN:


marlenne20@hotmail.comwave
micabranka@hotmail.com wave