petak, 05.05.2006.

Somebody Iĺl be Saturday night

netko tko sam ili mislim da sam?

Jednom davno bila sam malo, slatko, ugojeno dijete.. i bilo mi je super. Nije mi bilo važno što misle moje male, slatke, mršave prijateljice, nije ni njima smetalo moje tuljenje o nekim glupostima, naime pametovala sam, i to neizmjerno (super što više nisam, ha, ha). Bilo mi je okej upoznavati ljude, i ljudima je bilo dobro sa mnom, ali...
Odrasla sam u veliko, zgodno( :)))))) ), prosječno dijete...Još uvijek mislim da su ljudi moji prijatelji, još mislim da me netko želi slušati, da me netko pokušava razumjeti, i znate šta? Griješim, kao sva dijeca...
Ljudi ne žele prosječno, došli su novi hitovi, moda je zaslijepila moje mršave prijateljice, a ja sam sada samo ono malo,slatko, ugojeno pametalo koje se odupire trendovima...
No ako padnem, ako me slome, bit ću ˝Oni˝, bit ću ˝sretna˝, bit ću nova lutka na izlogu... Možda već jesam takva, više ne znam...
Vremena su drukčija, istina, ali ja ne želim biti :))))))))))) , možda ovo dijete, koje živi u meni, biće za koje kaže da sam, želi samo još čokolade, želim je i ja, ovdje vas ostavljam, odo po čokoladu


REALNO???? :))))))))))

- 14:11 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

me, myself and I

Djeca pomažu Suncu
Da se sretno rodi
I da još ljepše zablista
U vodi

kad ugledam dom

Putovi nauvijek idu još dalje,
Ispod stabala i preko gora,
Uz spilje za koje sunce ne haje,
I brzace što ne nalaze mora,
Preko snijega posijanog zimom,
I preko veselog lipanjskog cvata,
Pored oblutaka donesenih plimom,
Ispod planina Mjeseca-svata.

Putovi navijek idu još dalje,
Podno obala i zvjezdanih luči
Al´jednom će putnik reć: Kraj je!
I sad se valja okrenut kući!
Ono što ognju i maču bje svjedokom
I užasu sa dna hladnih dvorana
Sad livade svoje miluje okom
I stabla, brdašca, davno mu znana.