utorak, 08.08.2006.

Neumorne kiše natapaju zemlju,
uvrelu kao krv u vatrenoj veni,
punoj boli i gorčine.
Sudbina zla, sveta je u meni.
U čađavoj sobi, punoj dima ciganka stara u uglu sjedi.
Staračko lice prepuno bora,
ponovno je moj pogled slijedi.
Gledala me ciganka stara, gledala u oči,
a onda u dlan.
''Umiru zvijezde i prošli dani,kucnuo je rastanke čas.
Živjet ćeš dugo,ali ne i sretno.
od linije sreće nema ni sjene.
Ako ti ikada bude teško sjeti se mene.
Ponekad znaš da nanosiš bol i tugu,ali nisi zla.
Puno pružaš, malo tražiš,ali ni to ne valja.
Ali znaj CRNI MUŠKARCI NE DONOSE SREĆU!
Svi umiru noćas,sve zvijezde tvoje.
Ne pati,saberi svoju bol.
Jednom će možda da se vrati
kad bol i čežnju osjeti on.
Ali onda ne raduj se mnogo,
jer nikad neće biti sasvim tvoj.
Bez sreće ćeš svijetom koračati
i često proklinjati život svoj.
U tebi nečeg vražjeg ima,
muškarci te vole,ali nisu tvoji,
u pogledu tvom sreće ima,
ali ljubav za tebe ne postoji.
'' Pusti mi ruke ciganko stara!
U uglu svijeća i dalje gori,
u mom srcu otvori se rana
od riječi koje mi ciganka zbori.
O majko,majko zašto me rodi kad sreće nemam ja,
od tisuća zvijezda što na nebu gori,
zar ni jedna ne može da za mene sja?
O majko,majko što me rodi
kada sam prosjak ljubavi te?
Zašto u svemu sreće imam,
samo u ljubavi ne?
Nikad me majko on voljeti neće,
on voli drugu i sve joj daje.
Ja nemam sreće, ali zato imam srce
,ali uzalud,sve kratko traje.
Život će proći, ostaje rana.
Nikad više plakati neću,
dobro je rekla ciganka stara
CRNI MUŠKARCI NE DONOSE SREĆU.

- 23:14 - Tvoje rijeci ( 10 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©