Malenin svijet https://blog.dnevnik.hr/malena1309

utorak, 13.02.2007.

Naše privatno Valentinovo

Omjer se popravlja u moju korist. Danas sam riješila još jedan, više no uspješno. Izvrsno, čak štoviše, tako sada stoji u indeksu.

Sada lakše dišem. Osjećam se snažnijom i spremnijom za sljedeći izazov koji me očekuje u četvrtak rano ujutro. Dotada imam današnje veče, noć, sutrašnje jutro i popodne, te noć sa srijede na četvrtak (koliko Ljubi dopusti cerek) za konačno utvrđivanje gradiva.
Koliko dopusti, kažem. Jer iako smo danas imali svoje privatno Valentinovo, razmijenili poklončiće i tako svašta nešto, sutra ćemo si priuštiti mirno veče uz neku finu papicu u Baschieri, a kasnije nakon dugo vremena i noć jedno kraj drugog. Image Hosted by ImageShack.us
Nisam od onih što se zgražaju na ruže i crveno i čitav 14.2., nije me sram priznati da uživam u primanju i davanju, da ne guram prst u usta na sam spomen srčeka. Dapače. Potrošit ću koju kunu i kupiti kakvu slatku i potrebnu sitnicu, no to je tako i inače, sve ove dane svih ovih godina. Za mene Valentinovo nije Dan zaljubljenih, za mene je sutrašnji dan Praznik ljubavi, svih i svake, a svako odstupanje samo plus više.

Zaljubljena sam, da. Uvijek i svugdje. Ne pamtim više kako je to biti nezaljubljen. Uživam u svakom novom danu i Ljubav uvijek stavljam ispred svega ostalog, ma da me ne znam kako koštalo. I znate što? Isplati se. Možda se ne vrati odmah, no sve prije ili kasnije sjedne na svoje. Divno je tada ubirati plodove vlastita truda.

Ponekad Ljubav nije dovoljna, no bez nje smo ništa.
Volite, sve se to vraća....


13.02.2007. u 18:58 • 20 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.