i dalje peder... koji malo manje plače.....

četvrtak, 15.09.2005.

...

treću noć za redom gledam na sat u 1:11... evo.. ježim se .... kroz cijeli tjedan mi se,nebrojeno puno puta dešavalo da pogledam na sat kad su cajger na cajgeru ili ako je digitalac u pitanju brojčice jednake.. babe kažu da to netko misli na mene.... ne usudim se zanositi idejom...
nisam imao namjeru pisati blog sada... ali kad sam već krenuo.. naći ću nešto u olujnim tišinama zaglušujućih vriskova koji se množe iz sata u sat iza mojih krvavo plavih očiju, nešto vrijedno zapisivanja... da podjelim s vama - i sebi ostavim u pisanoj formi pocjetnik teoriju koja mi se razvila u glavi nakon promatranja svijeta oko sebe u zadnjih tjedan dana? ajde..

počelo je - kako obično to biva sasvim slučajno... u neka davna vremena pala bi mi jabuka na glavu i to bi pokrenulo misao... ipak - život u high tech dobu jabuku je zamijenio sms-om, ali učinak je ostao isti... pokrenulo je kotačiće u mojoj glavi... poruka je glasila "zadnjih mi je dana baš super s malim, he he - nekom smrkne,nekom svane" - napisala mi je A....
nakon iscrpnog razmišljanja došao sam do zaključka da samnom nešto opasno ne valja - ili je to možda ipak samo bizarna koincidencija? naime uvjeren sam da crpim previše pozitivne energije - i da se recipročna količina negativne reflektira na ljude u mojoj blizini... smijte se koliko hoćete .... ja sam jebena wolframova žarulja u kozmosu prilagođenom halogenim rasvjetnim tijelima... (ah - da mi otac zna koju sam metaforu upravo iskoristio - bio bi ponosan)...crpim, sišem upijam... jebena spužva.. spužva kojoj očito treba antisklerin ! budući da mi je u trenutku kad sam odlučio svoju teoriju pretočiti iz glave u hard copy - počela blijediti... i sad više ne mogu uloviti ni glavu ni rep.... never majnd... zaboravite...ja jesam .. :(

kako si ? pitanje je kojih ovih dana čujem nešto više nego inače... od onog usputnog " kak´ si mi ti ?" u redu za prijavljivanje ispita... koje samim tonom kojim je postavljeno ostavlja kao jedinu opciju odgovor . "ma jebeno senzacionalno, ti?" , do teškog, iskrenog, "kako si?" od strane princeze u telefonskom razgovoru u sitnim satima.... kako si? "si" - 3. lice jednine pomoćnog glagola biti.... jedini odgovor koji ja u ovom trenutku mogu dati, a da ne bude barem parcijalno neistinit je da jesam... postojim... trepćem, srce mi kuca, hodam, polovično obavljam mahinalne radnje kao što su kuhanje kave, šetnja cura, paljenje cigareta... i to je to... osjećam se kao da mi je netko posegnuo duboko u mozak i pronašao on/off trekidač i povukao ga na dolje.... mrak i tišina... a opet možda je samo osigurač izbacio.... možda se se tijelo brani... da ne bi pregorilo.... ponovno mogu jesti, a da ne povratim .... ne činim to često,ali ipak... moguće je....mogu vidjeti reklamu na televiziji, i akceptirati prvi impuls koji dođe do mozga - da me pocjeća na dječaka.. i tu stati.. nemam snage više ...

plakao sam danas zbog nečeg novog... i opet je sve to nekako spooky....prvo sam uz jutarnju kavu otvorio novine i vidio da je danas obljetnica smrti isadore duncan....sjetio sam se razgovora sa dječakom.. kako obožava balet.. i kako ne propušta premijere kad je u zagrebu...volio bih da smo barem jedan balet odgledali zajedno.. onda mi se vrtilo po glavi cijeli dan kako mi je krivo što nisam ostao u onoj dvorani kada me majka nakon mojih opetovanih molbi odvela na balet.... bilo me sram ! imao sam jebenih šest godina, a i dan danas se sjećam scene u detalje.... bio sam oduševljen.... visoke i mršave žene u prevelikoj odjeći zagrijavale su se kraj prečke, sa špicama na nogama.... i odjednom me bilo sram.. i pobjegao sam..... majka je po običaju primila kao moju odluku i nije forsirala... danas mi je bilo žao što nije.... i onda je na tv-u bio dokumentarac o ireni pasarić... gledao sam ga sa suznim očima... netko tko u tolikoj boli,patnji i odricanju nalazi toliku satisfakciju... i nju ne zovu autodestruktivnom anoreksičarkom.... njeni krvavi žuljevi i izgladnjivanje..svakodnevno dovođenje tijela do maximuma izdržljivosti gledaju se kao umjetnost... rijetko gdje je mazohizam tako fino utkan u nešto prekrasno kao u baletu.... na vrhovima prstiju plesao sam po sobi.. osjećao sam svaki nišić u nozi.. napetost u njemu...gotovo bol... i osjećaj je bio fenomenalan..... išao sam se umiti.. majka je bila u kupaoni...."e..mama... znaš šta je meni žao ?" ... što nisi plesao balet? - presjekao me odgovor... "molim?" - pitao sam ne vjerujući svojim ušima... ma ne znam sine - to sam baš danas nekome spomenula, nije bitno... šta ti je žao? ma ništa.... premorena od radnog dana nije ulazila u dalje rasprave i izvlačenje iz mene što sam htio reći....poljubio sam je u čelo i to je bilo to.... volim svoju majku... nikad joj to neću reći....ali volim ju...
Image Hosted by ImageShack.us
nema smisla dalje pisati... sutra ću ..... idem leći... neću spavati... ali neću više ni pisati..... možda i zaspem... a možda omotam oko sebe crveni šal i odvezem se u povijest.....................

eto - ovako izgleda post kad pogledam na sat, a na njemu treći puta u tri noći stoji 1 :11
- 01:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>