Zanimanja budućnosti - zanimanja za sve :)

srijeda, 21.03.2018.


Nedavno sam pročitala da se ne moramo brinuti što žele postati današnja djeca i hoće li upisati željeni fakultet jer ta zanimanja ionako neće postojati u budućnosti.
Predivna istina - svijet se ipak razvija iako se nama ponekad čini da stoji. Ono što je još bolje je činjenica da ćemo i svi mi kojima preostaje 30 - 40 godina rada imati priliku prekvalificirati se tijekom života.
Znači - nova mladost! Dobro, naravno da nećemo svi nazad u školske klupe ali obrazovati ćemo se iznova kroz razne tečajeve i radionice.
Zašto se to meni čini tako dobrom stvari?
Lijepa je ta pomisao da će ljudi dobivati nove prilike iznova. Do sada je isto uvijek postojala ta mogućnost da se potpuno promjeni zanimanje ali u budućnosti će to biti puno lakše i dostupnije svima. Nije isto ponovo slušati predmete u učionicama i izlaziti na ispite ili učiti kad želiš a polagati ispite online bez obzira s kojeg si kraja svijeta. Zamislite nekoga tko želi postati npr. računovođa ali živi u nekom manjem mjestu, da bi otišao na tečaj do sada je morao određeno vrijeme napustiti sve svoje obaveze u tom mjestu i boraviti u nekom većem gradu, sada taj tečaj može proći online.
Jedna od skupina kojima će ovakva promjena jednog dana olakšati život su i osobe s fizičkim poteškoćama. Nije jednostavno odlaziti na predavanja ako si u kolicima - puno je tu problema; nedostatak liftova, prijevoz u gradovima koji nije prilagođen, nogostupi... Sve te prepreke postaju pomalo nebitne jer se prave učionice zamjenjuju virtualnim.

Gdje odlazi moje vrijeme?

četvrtak, 08.03.2018.

instagram & facebook katalozi reklama?

nedjelja, 04.03.2018.



Gdje se danas može najbolje reklamirati? Odgovor se nekako nameće sam - na društvenim mrežama! Kad pogledam broj reklama na stranici fejsa, jasno mi je, postao je katalog reklama. Na naslovnoj stranici nekad imam više reklama od postova. Koja od ovih mreža je bolji prostor za reklame?
Facebook je do sad bio broj jedan za reklamu. Problem je što je facebook već preplavljen reklamama i nekako bodu u oči tako da ih već automatski samo prelazimo pogledom i nastavljamo gledati ostale postove. Imam osjećaj da moj mozak na fejsu funkcionira po nekom principu - zanimljiv post (gledam/čitam) - oglas (preskačem) - zanimljiv post (gledam/čitam).

Na instagramu su reklame malo manje nametljive i češće ih pogledam. Kad mi na naslovnoj stranici između 10 postova iskoči neka reklama i nju pogledom registriram. Reklame na instagramu mi zapravo ne smetaju, nekako su mi suptilnije od reklma na fejsu. Počela sam sve što trebam tražiti na instagramu.
Instagram mi djeluje kao savršen katalog; npr. tražim frizuru - ako ju tražim na fejsu izbacuje mi određene profile na kojima je samo dio frizura koje reklamira taj profil, moram stalno ulaziti i izlaziti iz profila u profil i klikati a to traje i oduzima mi vrijeme. Na instagramu je jednostavnije - upišem frizura i pod tim hashtagom mi instagram izbacuje cijeli niz slika na jednoj jedinoj stranici. Tu imam osjećaj da mi je pred očima najveći katalog u kojem još usput mogu uspoređivati ono što tražim.
Uspoređivanje je bitna stavka. Želim usporediti dvije usluge ili dva tri proizvoda prije nego što donesem odluku koji je za mene najbolji a na instagramu to i mogu.
Nakon što na istagramu odlučim što mi se sviđa prema izgledu lako kasnije potražim detaljniji opis ili cijenu na drugim stranicama.
Druga dobra strana je što na instagramu neke stvari mogu vidjeti na fotkama stvarnih osoba a ne dobro uređenim reklamama - to je odlična pomoć pri procjeni. Reklame naravno imaju cilj učiniti da svaki proizvod djeluje savršeno ali kad ga korisnici instagrama uslikaju i sami objave ta slika je puno bolji pokazatelj. Na instagramu pod jednim hashtagom gledam slike proizvoda na reklami i tog istog proizvoda kod nekog potrošača jednu pored druge - to je ono što želim vidjeti kad nešto tražim!

Oznake: instagram, Facebook

Izludilo me otvaranje bloga!

subota, 03.03.2018.



Prvi put otvaram blog i zaključila sam da uopće nije jednostavno.
Odmah na početku sam naišla na neke prepreke:

- gdje otvoriti blog? želim li plaćati ili besplatno voditi blog? hoće li neka loša stranica jednom samo nestati skupa s mojim blogom?

- kako nazvati blog? trebalo mi je dobrih 5 min da smislim ime

- onda je došlo pitanje kako bi taj blog trebao izgledati i tu sam provela dobra 2 sata gledajući tuđe blogove, predloške za blogove, pa opet tuđe blogove... Još uvijek nisam sigurna da mi blog izgleda onako kako želim, stalno razmišljam dali je ta slika previše šarena, treba li pozadina biti roza...

- u jednom trenutku sam shvatila da ne znam napraviti logo, barem ne dovoljno mali logo da ga mogu stavit na blog. Ispalo je da je moj logo prevelik. Zašto? Kako? Ima samo 3 boje, jel to uopće ima veze s veličinom? Jadan logo, imati će traume što nema manekenske mjere.

Nakon dosta razmišljanja i klikanja blog je nastao ili barem ova njegova početna verzija. Isplatilo se malo potruditi, imam osjećaj da sam napravila velik posao. Sad mogu reći da je ipak bilo lakše napravit web stranicu, moju web stranicu barem.
Ova sličica gore, to je taj veliki logo, radi vlastitog zadovoljstva stavila sam ga u prvi post kad je već prevelik da mi bude logo na blogu. Jednog dana će se pojaviti ovdje smanjen, savršenih manekenskih proporcija za blog!


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.