14.10.2008. / utorak

Stari se,stari se....

hrvatska...hej,evo i mene,znam prošlo je dugoo vremena,ali sad sam opet tu..
ima toliko novosti tako da će ovo biti jako dug post,pa uživajte..

29.09 je kod nas jako važan datum,zato sto je to dan grada Bjelovara i dan Bjelovarskih branitelja..svake godine se ogranizira mimohod pobjednika pa tako i ove i to ,13 godinu za redom bjelovarski UHDDR organizirao je u čast 148 poginulih Mimohod pobjednika
meni je bila velika želja ići,pa sam i išla..
spremala sam se dugoo za to,sam dolazak u park i pred paviljon je za mene bio neopisiv osjećaj,samo su puštali Thompsonove pjesme i to jako,tako da
su negdje sve komunjare mogle uživat..hehe
meni je bilo odlično..


Image Hosted by ImageShack.us








Predvođeni državnim stijegom bjelovarski branitelji i mi gosti krenuli su kao i 12 godina do sada sa Trga Eugena Kvaternika u Bjelovaru, put šume Bedenik pokraj Bjelovara gdje su bjelovarski branitelji u pokušaju osvajanja skladišta JNA 29. rujna 1991. godine na oltar domovine položili svoje živote. U spomen na njih i sve žrtve koje je Bjelovar dao u Domovinskom ratu na spomen području Barutana služena je sveta misa i pročitana su imena svih 148 poginulih branitelja. Naglašeno je kako su te žrtve Bjelovaru i okolici donesli slobodu i sigurniji život a kasnijim aktivnostima u kojima su bjelovarci širom domovine dali svoj doprinos, slobodu cijeloj zemlji. Bjelovar je dao mnogo branitelja koji su kroz postrojbe policije, hrvatske vojske, kriznih stožera, civilne zaštite i mjesnih straža dali nemjerljiv doprinos oslobađanju Hrvatske od srbokomunističkog jarma.

Image Hosted by ImageShack.us





Lipnja 1991, u vrijeme kada eskalira pobuna lokalnih Srba u Hrvatskoj a JNA im pruža izravnu i neizravnu podršku, Tepić je bio na dužnosti komandanta (zapovjednika) Centralnog skladišta borbenih sredstava u selu Bedenik, blizu Bjelovara. Stražarsku dužnost u skladištu obavljalo je desetak vojnika.

Vojarna "Vojnović" u samom gradu i objekti JNA u okolini Bjelovara bili su blokirani i napadnuti od strane hrvatskih snaga. Planom "Bilogora" HV je 29. rujna 1991. napala i zauzela vojarnu.

Skladište se našlo u okruženju i pod napadom. Nakon kraće borbe Tepić je naredio vojnicima da se predaju, a sam je ostao u skladištu. Izjavio je da ostaje vjeran zadanoj riječi, da će braniti Jugoslaviju.

Prilikom ulaska hrvatskih snaga u objekt, u 10 sati i 17 minuta 29. rujna, aktivirao je eksploziv i uništio skladište, u kojem se nalazilo 170 tona eksplozivnih sredstava. U eksploziji je naravno i sam poginuo, kao i sedam vojnika JNA i 11 hrvatskih vojnika.


Image Hosted by ImageShack.us



Mimohod organizira bjelovarska UHDDR-a kojoj se gradonačelnik Antun Korušec javno zahvalio i odao njihovom predsjedniku Stipi Šoli priznanje na trudu koji ulaže u organizaciju mimohoda i drugih aktivnosti. Probleme koji se ispod stola plasiraju u javnost su kako kaže gradonačelnik subjektivne prirode i nisu vrijedni spomena u odnosu na pobjede koje su dragovoljci izvojevali u Domovinskom ratu. To je potvrdio i župan bjelovarsko bilogorske Županije Miroslav Čaćija koji je još dodao da među udrugama ne smije biti prijepora iako su oni svakodnevne ljudske karakteristike. Orkestar Hrvatske ratne mornarice iz Splita nazočne je zabavio prigodnim spletom hrvatskih skladbi, tu su bili i članovi KUD Severin i Nova Rača kao i bjelovarska legenda glazbenik Darko Domjan. Među gostima bilo je dosta mladih srednjoškolskog uzrasta, članova obitelji poginulih branitelja te članovi županijske udruge oboljelih od PTSp-a. Skupu se priključio i umirovljeni admiral hrvatske vojske Davor Domazet Lošo a ministricu Jadranku Kosor predstavljao je ravnatelj uprave za hrvatske branitelje i članove njihovih obitelji mr. sc. Zoran Komar koji je prenio pozdrave ministrice, podsjetio na 148 žrtava Bjelovara u Domovinskom ratu te rekao kako su branitelji u rat išli jer su osjećali obavezu ljubavi prema domovini i kako Mimohod pobjednika s pravom nosi to ime zbog pobjede koju je narod izvojevao u Domovinskom ratu.Dan bjelovarskih branitelja završio je nastupon Darka Domjana, KUD-a Severin i Nova Rača, glazbenim sastavom Štefanjska zvona te legendarnim hrvatskim zabavnjakom Krunoslavom Kićom Slabincem koji je pred oko 300-tinjak nazočnih
izveo svoje hitove i šale nerijetko na svoj račun.

Žalosno je to što je bilo jako malo ljudi,mislim stvarno mi nije jasno kako svi mogu zaboraviti što je bilo i kako je bilo..to se NIKADA ne smije
zaboraviti..





Image Hosted by ImageShack.us




Ja i Domazet..

Image Hosted by ImageShack.us






Kada smo došli na spomen područje Barutana,ne znam kako da vam opišem taj osjećaj,tuga..a opet neki ponos na sve njih što su poginuli,i dali svoje živote za nas,za Bjelovar,za svoju domovinu,hvala vam svima od svega srca,jer mi smo ponosni na vas,i uvijek ste u našim mislima,nećemo zabraviti naše heroje..
Poslije mise,sam morala sa svojom sestrom,i mamom upoznati našeg generala Davora Domazeta,došla ja do njega i reko generale,dajte da vam stisnem ruku,i tako smo se upoznali pa je i slika pala..hehe hrvatska

Eto toliko o tome..




Hrvatska mati me rodila, Hrvatska zemlja odhranila
Hrvatica sam bila i hrvatica ću biti, živjela Hrvatska..




..danas je moj dan 14.10.1992,prije 16 godina, negdje oko 23:45 srijeda ,došla je
na svijet jedna mala djevojčica,imenom Daniela..na moja pitanja
da li sam ja ovako slučajno nastala,roditelji odgovaraju,da su htjeli dijete koje će biti rođeno u vrijeme rata,jako sam im zahvalna sto sam rođena baš u to vrijeme,i sto su me odmalena učili sto trebam nositi u srcu,i sto slušati,još se sjećam kao mala,da sam na nekom starom radiju slušala kazete od Thompsona,pjesme grkinju,čavoglave i te...
nisam bas bila dobra kao beba,hehe..tako da vjerujem da je bilo mnogo problema samnom..
jednom sam brašno posula po krevetu,pa špagete bacila u perilicu rublja,bježala kod susjeda..ma ima puno toga..
..hm..kako vrijeme brzo prolazi...
..mlada jesam,prošla sam mnogo toga u životu,a sta me jos čeka,bolje da i ne mislim na to..

..utakmica..Hrvatska-Turska,znamo kako je to bilo..ovo sam
ja na slici..


Image Hosted by ImageShack.us







pjevala sam u zboru,nakon toga sam otkrila da mogu trenirati atletiku i jesam,išla sam na dosta natjecanja,imala dobre rezultate,bila sam i na krosu,zapravo na više njih,to je jedino sto mi je bilo odlično,obožavam trčati,ali svatko ima neki problem a tako i ja,alergična sam skoro na sve,pijem lijekove i mozda imam astmu,jos nisam išla na neki pregled..i to mi je pokvarilo moje planove..

i sada napokon, član sam dobrovoljnih vatrogasaca,i to mi super ide..hvala Bogu bar nešto..

..osoba sam koja ne traži previše...stvarno dosta mi je sve ovo što imam..

..imam toliko želja,a neke su se već ispunile,upoznala sam Thompsona to mi je bio san..veliki..
16 godina udišem ovaj zrak,samo nekad mi dode da poludim..al dobro je..
uglavnom..sad sam starija,i puno sam se promijenila,svi to kažu..
eto to bi bilo to, u subotu je bila fešta kod mene,pa smo nastavili i u nedjelju sve u svemu bilo je odlično..
meni je bio gušt pjevati na Thompsona,i uglavnom na naše stare hitove..

i eto Sretan mi rođendan..wink

evo sad ću stavit neke svoje slike,da napokon vidite tko piše ovaj blog..





ovo ja malo poziram u prirodi..hehe


Image Hosted by ImageShack.us



..e da nije još gotovo,na blog u lijevm box-u imate novosti,pa ako vas zanima pogledajte..
a evo samo da spomenem,Thompsonu je opet zabranjen koncert,i šta
da kažem na to,sramota...a latinicu da i ne komentiram,lako je tako lagati,
zgadila mi se ta emisija,joj kako bi svijet bio bolji da nema ovakvih ljudi..
a Thompsone,nema predaje mi tvoji vjerni obožavatelji smo uvijek uz tebe...a oni koji pljuju i blate tvoje ime to je samo jedna mala jadna i bijedna skupina,a kolko je nas..eh sve dok je nas ti ćeš imati kome pjevati..
eto ljudi moji..dug post,jako,jako..pa čitajte..
svima lijepi pozdrav ostavljam..i za kraj

ZA DOM SPREMNI!!

..12.10 skoro zaboravih na taj dan se rodio naš general Ante Gotovina ,sretan ti rođendan
legendo,drži se...Hrvatska je uz tebe..

Stari se...


14.10.2008. ...11:41 ZA DOM (97) SPREMNI #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by HRVACH

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • hrvatskaBlog za sve koji se ponose i vole
    našu domovinu Hrvatsku,dobrodošli!!



    Hrvatska u srcu!! hrvatska


    MADE BY:Daniela


    o meni:Zovem se Daniela
    Živim u gradu Bjelovaru..imam
    17 godina....rođena sam
    14.10.1992..
    slušam domaću i stranu muziku..
    al ono preko NE!

    Volim Boga,obitelj,domovinu,
    prijatelje...još puno toga ali ovo je
    najvažnije!!!hrvatska


    ako me trebate...

    ili Daniela.bj.hr@gmail.com



    Koliko vas je bilo....


















    Thompson.hr

    Heroj Ante Gotovina

    Tiho Orlić

    Mate Bulić

    Miroslav Škoro

    Dražen Popijač









    Banneri


    ..moj banner...

    by: Hrvach37






    ..ako netko zeli neka kopira ovaj kod,
    i stavi na svoj blog..







    by: HRVACH




    by: Hrvach37




    by: Hrvach37
















    Linkovi:

    Domovina u srcuhrvatska

    Mateja i Ivan

    Valentinahrvatska

    Marija

    Ustašahrvatska

    Dijana

    Danijelhrvatska

    Hrvatica 8

    Duh ratnikahrvatska

    Tomislav.Š.

    MPThrvatska

    Kristina

    Domoahrvatska

    Don Stina

    Tomislavhrvatska

    Jelena

    Josiphrvatska

    Izvor nade

    Mihaelhrvatska

    Katarina

    Tenahrvatska


    Don Branko

    Gabrijelahrvatska

    Daniel

    Ana & Ivanahrvatska

    Evanđelje u molitvama

    Bitka za domovinuhrvatska

    Tina

    Za Hrvatsku!!hrvatska

    Prorok

    Crni blog komunizmahrvatska











    Image Hosted by ImageShack.us




    Lijepa naša domovino

    Lijepa naša domovino,
    Oj junačka zemljo mila,
    Stare slave djedovino,
    da bi vazda sretna bila!
    Mila, kano si nam slavna,
    Mila si nam ti jedina.
    Mila, kuda si nam ravna,
    Mila, kuda si planina!
    Teci Savo, Dravo teci,
    Nit' ti Dunav silu gubi,
    Sinje more svijetu reci,
    Da svoj narod Hrvat ljubi.
    Dok mu njive sunce grije,
    Dok mu hrašće bura vije,
    Dok mu mrtve grobak krije,
    Dok mu živo srce bije



    "Postoje vrednote zbog kojih živimo,postoje ljudi koje nikada nećemo zaboraviti,
    postoje snovi kojih se nikada nećemo odreći..." Marko Perković THOMPSON


    "Sve za Hrvatsku a našu jedinu i vječnu Hrvatsku
    za ništa!" Dr.Franjo Tuđman


    "Tri vječne vrijednosti:
    BOG,OBITELJ,DOMOVINA!" Marko Perković THOMPSON



    Domovina

    Ona je sveta
    i narod ju voli.
    Ne da se ona
    ni dušmanima.
    Ponos je njezin
    kao stijena visoka.
    Sreća je njena
    kao more duboka.
    Lijepa li je,
    ljepša nego san.
    Tko ju ne voli
    taj pojma nema.
    Voljet ju moraš
    jer domovina je tvoja.


    Hrvatska

    Ponos je njezin
    kao stijena visoka.
    Ljepota je njena
    kao sunce na zalasku.

    Oštro stoji kraj Jadrana
    i čvrsto uz Velebit vezana.
    Planine su njene kršne,
    a vode sve joj bistre.

    Podijeljena na više regija,
    prepuna krasnih otoka
    i uza sve nabrojeno
    kuca samo srce jedno.

    AUTOR ovih prekrasnih pjesama: Ivan Samardžija



Evo malo slika:

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

desing by HRVACH