27.01.2008. / nedjelja

Tamo nosim svaku pobjedu,svojoj zemlji svome narodu!!!

hrvatska..Nakon dugo vremena javljam se..nemam vremena,a ne znam o ćemu da pišem ni kako da započnem..uglavnom...
Dogodilo se dosta toga..pa da krenem nekako..jutro ne tako rano,dan petak..
uputila se ja do grada na praksu i to pješice...neka,neka zdravo je to..baš je bilo lijepo nije tako bilo hladno..al ja sam uživala..najprije sam se spremala sat vremena..na kraju stavila na glavu kapu od Thompsona...slušalice u uši...i napokon krenem ja..počnu na i-podu pjesme od naravno koga drugog nego Thompsona..jednostavno sam uživala..a do grada mi treba oko 4 km..
idem ja lijepo kad vidiš ispred mene se stvori neki dečko onako malo stariji..s tim da sam ja dosta brzo išla.. on se stalno okreće prema meni i ide sve sporije...i ja isto smanjujem svoju brzinu i idem polako..lol..i ja sad ne znam šta bi..tip malo nekak čudan..skrenem ja u pekaru..kupim si pecivo izadem van i nije bio tako daleko..al opet gleda u mene..a jbt..napokon on skrene u neki dućan a ja brzo već sam bila u gradu,okrenem se ja on iza mene ja u park on zamnom..da ste vi vidjeli kak sam ja brzo isla,skrenem ja u ulicu tamo gdje idem na praksu napokon nisam ga vise vidjela al tko zna koja to budala..ne znam kak cu sljedeci put ic..hehe..!!!
No dosta o tome..jučer sam bila na hodočašću u Molvama..nedavno sam čula za tu sveticu Filomenu..nema je u kalendaru..Jedna žena jučer sam ju vidjela tamo bila je dugo u komi..i kad se je probudila rekla je da ju vode sv.Filomeni..nitko nije imao pojma ..tko je to..i onda su njezini roditelji tražili i otkrili da ju štuju Italiji..živjela je valjda u grčkoj obitelji ali je vjerovala u Isusa bila je valjda katolkinja..davno je car Dioklecijan ubio svoju ženu i ugledao se u Filomenu koja je tad imala svega 15 godina..tražio je njezine roditelje da ju oženi..roditelji su joj prijetili ali ona nije htjela..na kraju ju je Dioklecijan zatvorio ali ona nije i dalje htjela..naredio ju da ju bičuju i tako zatvore al onda je došla Marija sa Isusom,i anđelima da Filomena ozdravi i tako par puta..sve dok Dioklecijan nije naredio da joj odrube glavu..i tako je umrla..ali ostala je čista i hrabra.Ovo je prvo hodočašće za nju u Hrvatskoj..davno je je bio kip u toj crkvi ali za vrijeme komunizma valjda su ju sazidali i danas je opet bilo otvorenje na čast sv.Filomeni..stavim neke slike..jednu sliku su odnijeli u kapelicu Majke Božje..koja je duhovna majka sv.Filomene..
eto toliko o tome da bar nešto znate..nisam mogla gledati utakmicu jučer taman u to vrijeme sam bila na misi i molila se za nas da pobijedimo..dodem doma..brzo na rodendan i onda mi kažu ja sam toliko skakala od sreće..ne mogu još vjerovati..da sam gledala sigurno bih izgubila živce kao i sa Norvežanima u ruci sam držala Benedikta i narukvicu svetu..znate Bog nas voli..BOG I HRVATI!!!..danas idemo na Dance kako bude bude..mislim da je dosta za ovaj post..danas budite uz naše!!!Sve vas lijepo pozdravljam!!!hrvatskathumbup

sv.Filomena..klikni za veću sliku!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I malo naših legenda!!!thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Legendo ne obaziri se na glupe novinare!!hrvatska

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....hrvatska

27.01.2008. ...11:15 ZA DOM (227) SPREMNI #

12.01.2008. / subota

Prospi na nas radost sa visina,učvrsti nam vjeru u tvog Sina..

mahOpet se javljam..prije svega pozdrav svima...vidim svidio vam se prethodni post..Zašto sam htjela napisati post..prije svega zbog škole..jer ne znam hoću li imati vremena preko tjedna,al zato postoji vikend...joj jedva čekam..hehe..E da sutra putujem u Slavoniju.."krasno" mi je krenula ova godina..umro mi je djed,ah bio je bolestan i bolje da ga je Bog uzeo sad, da ne mora toliko patiti zar ne?..al mislila sam da ću ga bar još jedanput vidjeti al evo ništa od toga..i molim vas nemojte mi ostavljati one komentare..joj žao mi je..i to..jer sad mi to ne treba!!!Ne želim to zato jer mi je onda malo onako ma neki osjećaj ne znam kako ga opisati..
E sad moram napisati štafetu koju mi je predala Iris,
hvala ti...baš mi se i ne piše al evo da krenem:

1.ČOKOLADA ILI VANILIJA
..hm čokolada..njami..obožavam ju...

2.PRIJATELJI ILI OBITELJ
...moram birat?..ma oboje ...prijatelju mogu reći skoro sve
al hm obitelj mi je najpotrebnija..tak da oboje..uvijek su uz mene..kad
mi je teško tak da..ma uglavnom..

3.LJUBAV ILI NOVAC
..pa naravno ljubav mislim i novac je potreban..ali ljubav
bez nje smo nitko i ništa...

4.OSOBNOST ILI IZGLED
...osobnost ali važan mi je i izgled..

5.KOD DEČKA: BOJA OČIJU
..zelena i smeđa...

6.BOJA KOSE
...crna i smeđa

7.VISINA
..ah koja pitanja mora biti viši od mene...

8.HOT ILI CUTE
..cute..

9.JESI LI ZALJUBLJENA
..trenutno ne...

10.DAL BI IZAŠLA S NEKIM RADI NOVCA
..ne sigurno

11.TKO JE ZADNJA OSOBA KOJU SI POLJUBILA
..hehe neki dan jednog dečka..ne bih u detalje..

12.TKO JE ZADNJA OSOBA KOJA TI JE REKLA DA TE VOLI
..hehe..ne bih odgovorila..osoba pod broj 11..hehe

13.ŽELIŠ LI IMATI DJECU
..pa normalno ta mala slatka stvorenja..samo da nisu baš
zloćesti al preživjet ću...

14.ŠTO PRVO ZAMJETIŠ NA DEČKU
..faca..

15.KAKAV TVOJ IDEALAN DEČKO MORA BITI
..domoljub,zgodan,pametan,mora vjerovat u Boga,Hrvat ili
Hercegovac..to je to valjda al nema takvog..

16.JESI LI OSOBA ZA SVAĐU
..samo kad se mora..ili kad je u pitanju Thompson,
Hrvatska,onda poludim..i na cajke..joj,i da kad mi netko
psuje ono što ja poštujem i volim bolje da vas nema..npr. Bog

17.KAKVOM SE OSOBOM SMATRAŠ
..eh smotana,voli Boga i domovinu...znaći
velika domoljupka ne znam kak se kaže,uglavnom,
spremna uvijek nekom pomoć,ma dosta..

..eto to je to...sad sam se riješila..štafeta ide dalje..mislim predajem ju
Domagoju i
Vidikovčankama
ima da ju napišete...e sad neke slike od koncerta...

Evo plakat u mojoj sobi lijepo ja sebi uzela...hehe ćim su ih polijepili u gradu..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A evo i Thompsonov autogram...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo naše legende..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..Thompson i Tomislav Mandarić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..Damir Lipošek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..evo još jedna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ima toga još al dosta za ovaj post..kliknite na sliku da se poveća..
toliko od mene lijep pozdrav svima!!!

12.01.2008. ...13:02 ZA DOM (229) SPREMNI #

08.01.2008. / utorak

Dan dolazi za heroje i sirotinju,dan dolazi da se spase koji vjeruju..

waveHej!...meni je dosadno pa evo da napišem neki post..hm još malo pa škola a meni je baš super ovak..budim se svaki dan oko 12 sati i kasnije..a idem kasno spavati..navećer sam vani sa ekipom..i tak da ludujemo..thumbup..malo sam se sanjkala i noge su mi pune modrica..eh..pa me i pas još ugrize za nogu nije jako al je malo nateklo i plavo je...uglavnom..
E da našla sam u jednim novinama temu..eh sad pitanje:
Treba li se čovjek odreći nade,da će jednom biti vječno sretan?..Ne! Sam Bog nas potiče na nadu,ali ipak traži da je ne polažemo u sebe,već u Krista Spasitelja. Ne samo da je sišao s neba i "obukao" ljudsku narav da bi lakše našli put do neba ,nego je i ojačao našu narav i dao načine kako ćemo ga najlakše zadobiti. Najprije nam je pokazao siguran put. Kada se u dvorani Posljednje večeri apostol Toma potužio da ne zna put,Isus mu je odgovorio:"Ja sam taj put.Ja sam Put,Istina i Život. Nitko ne dolazi Ocu osim po meni". Isus je hrabrio apostole :"Neka se ne uznemiruje srce vaše! Vjerujte u Boga i u mene vjerujte". Nas također moli da mu u potpunosti vjerujemo.Čini to jer nas neizmjerno ljubi. Radi našega spasenja dopustio je da koplje probode njegovo srce,čavli da mu otvore rane na rukama i nogama. Isus se u potpunosti predao misiji spasenja,djelima,gestama i riječima,a Njegovo ime znači: "Bog spašava". Bio je u potpunosti svjestan misije koju mu je povjerio Otac. "Sin Čovječji nije došao da bude služen,nego da služi i život svoj dade kao otkupninu za mnoge". Čvrsti temelj nade se nalazi u Bogu: "Samo je u Bogu mir,dušo moja,samo je u njemu nada moja. U Jahvu se uzdaj i čini dobro,da smiješ stanovati u zemlji i živjeti u miru.Prepusti Jahvi puteve svoje ,u njega se uzdaj i on će sve voditi."..mislim da je dosta..e sad razmislite malo o tome..ne gubite nadu i vjeru u Boga.
E sad još nešto da vam napišem:

VEČERNJI SUSRET

Isuse,dođoh Ti reći,kako me u grlu guši,
od isplakanih suza kako me boli u duši.
Dođoh Ti šaptat kako mi križ izrani rame
i kako ga teško nosim
jer je pretežak za me.
Dođoh Ti se tužit u suton ovoga dana,
jer me odviše peče i boli ova rana.
Kleknuh da Ti se jadam,
ali me zbuni tvoje raspelo.
Žižak Ti osvijetli lice,
raspeto,presveto tijelo.
U suzama,izmučen,izboden,raspet i sam,
o, Bože,što da se tužim,
pa mene je pred Tobom sram.
Gle, Ti nijemo šutiš,
nikome se potužio nisi,
a Tvoje presveto tijelo
stravično na križu visi.
Probodene noge i ruke.
probodeno je srce Tvoje.
Kako je tuga tvoja teška
I sitne boli moje.
Isuse,dođoh Ti se jadat u suton ovoga dana,
al motreć Tebe,išćeznu moja rana.

vlč.Zlatko Sudac

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


..e dosta za ovaj post...svima lijepe pozdrave šaljem!!!mahhrvatska

08.01.2008. ...13:41 ZA DOM (110) SPREMNI #

02.01.2008. / srijeda

Kad se sjetim suza krene,zamirišu uspomene...

hrvatskaBok ljudi evo da vam se javim...upravo sam se vratila sa sprovoda..šta da vam kažem ne volim to ali morala sam otić al dugo sam se predomišljala...ajme koliko je to ljudi bilo..stvarno teško je bilo vidjeti one ljude oko mene...bol,tuga..ja sam bila negdje pri kraju jednostavno nisam mogla gledat to...teško je to kad neko umre tako mlad..neka ga dragi Bog čuva,počivao u miru.
E sad odlučila sam se da neću više toliko patiti prekratak je život za to..hvala vam na svim onim komentarima..
Rekla sam sama sebi da je dosta,znači želim svoj život proživjeti najbolje što mogu..to je ko neka misija na igrici koju ja moram ispunit i želim to,znam bit će teško,dogodit će se mnogo promjena..uglavnom dosta sad o tome...sretan
E da sretna vam svima Nova godina..ja sam se super provela bila sam kod prijatelja bilo nas je dosta..ostala sam do 4 ujutro..nije tak puno al skoro sam zaspala tamo..još sam si malo popila al malo..inaće ne konzumiram alkohol sam za takve prilike..Meni je 2007 bilo onako može se reć dobra godina bila bi i najbolja,da se nije dogodilo to što me je jako pogodilo..da Josipova smrt..a ne može u cijeloj godini bit sve super..bilo je tu dobrih rezultata na krosevima,pa u atletici..onda sam upala u odličan razred,pa Thompsonov koncert to mi je nešto najbolje što ću pamtiti cijeloga života,pa vatrogasci..i onda nezaboravno ljeto..hm..da
ma mnogo toga...
Šta da vam još napišem nemam pojma..e da za one koji nisu pročitali ili nisu stigli pročitat prethodne postove možete ak hoćete da znate o ćemu se radi...a i nemorate...A joj
da slike ma stavit ću ih u boxeve sad mi se neda tu stavljat..
eto toliko od mene...velike vam pozdrave šaljem!!!mahhrvatska

02.01.2008. ...15:04 ZA DOM (86) SPREMNI #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by HRVACH

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • hrvatskaBlog za sve koji se ponose i vole
    našu domovinu Hrvatsku,dobrodošli!!



    Hrvatska u srcu!! hrvatska


    MADE BY:Daniela


    o meni:Zovem se Daniela
    Živim u gradu Bjelovaru..imam
    17 godina....rođena sam
    14.10.1992..
    slušam domaću i stranu muziku..
    al ono preko NE!

    Volim Boga,obitelj,domovinu,
    prijatelje...još puno toga ali ovo je
    najvažnije!!!hrvatska


    ako me trebate...

    ili Daniela.bj.hr@gmail.com



    Koliko vas je bilo....


















    Thompson.hr

    Heroj Ante Gotovina

    Tiho Orlić

    Mate Bulić

    Miroslav Škoro

    Dražen Popijač









    Banneri


    ..moj banner...

    by: Hrvach37






    ..ako netko zeli neka kopira ovaj kod,
    i stavi na svoj blog..







    by: HRVACH




    by: Hrvach37




    by: Hrvach37
















    Linkovi:

    Domovina u srcuhrvatska

    Mateja i Ivan

    Valentinahrvatska

    Marija

    Ustašahrvatska

    Dijana

    Danijelhrvatska

    Hrvatica 8

    Duh ratnikahrvatska

    Tomislav.Š.

    MPThrvatska

    Kristina

    Domoahrvatska

    Don Stina

    Tomislavhrvatska

    Jelena

    Josiphrvatska

    Izvor nade

    Mihaelhrvatska

    Katarina

    Tenahrvatska


    Don Branko

    Gabrijelahrvatska

    Daniel

    Ana & Ivanahrvatska

    Evanđelje u molitvama

    Bitka za domovinuhrvatska

    Tina

    Za Hrvatsku!!hrvatska

    Prorok

    Crni blog komunizmahrvatska











    Image Hosted by ImageShack.us




    Lijepa naša domovino

    Lijepa naša domovino,
    Oj junačka zemljo mila,
    Stare slave djedovino,
    da bi vazda sretna bila!
    Mila, kano si nam slavna,
    Mila si nam ti jedina.
    Mila, kuda si nam ravna,
    Mila, kuda si planina!
    Teci Savo, Dravo teci,
    Nit' ti Dunav silu gubi,
    Sinje more svijetu reci,
    Da svoj narod Hrvat ljubi.
    Dok mu njive sunce grije,
    Dok mu hrašće bura vije,
    Dok mu mrtve grobak krije,
    Dok mu živo srce bije



    "Postoje vrednote zbog kojih živimo,postoje ljudi koje nikada nećemo zaboraviti,
    postoje snovi kojih se nikada nećemo odreći..." Marko Perković THOMPSON


    "Sve za Hrvatsku a našu jedinu i vječnu Hrvatsku
    za ništa!" Dr.Franjo Tuđman


    "Tri vječne vrijednosti:
    BOG,OBITELJ,DOMOVINA!" Marko Perković THOMPSON



    Domovina

    Ona je sveta
    i narod ju voli.
    Ne da se ona
    ni dušmanima.
    Ponos je njezin
    kao stijena visoka.
    Sreća je njena
    kao more duboka.
    Lijepa li je,
    ljepša nego san.
    Tko ju ne voli
    taj pojma nema.
    Voljet ju moraš
    jer domovina je tvoja.


    Hrvatska

    Ponos je njezin
    kao stijena visoka.
    Ljepota je njena
    kao sunce na zalasku.

    Oštro stoji kraj Jadrana
    i čvrsto uz Velebit vezana.
    Planine su njene kršne,
    a vode sve joj bistre.

    Podijeljena na više regija,
    prepuna krasnih otoka
    i uza sve nabrojeno
    kuca samo srce jedno.

    AUTOR ovih prekrasnih pjesama: Ivan Samardžija



Evo malo slika:

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

desing by HRVACH