Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

utorak, 16.01.2007.

Na Veliku Gospu sam došao iz dežurstva ili dan prije,uglavnom znam da sam u dežurstvo otišao direktno poslije puta iz Bosne,gdje sam bio na susretu svoje ratne postrojbe.Popeo sam se na krov da korigiram položaj satelitske antene nisam mogao naći eurosport.Noga mi je pobjegla s ljestava pao sam s tri metra visine na glavu i na ruke.Slomio sam obje ruke i dobio potres mozga.Hitna me odvezla u bolnicu u kojoj radim.Lijeva ruka mi je operirana,urađena mi je vanjska fiksacija za ručni zglob.Desna ruka je rađena konzervativno.Reponirana je i stavljene su dvije longete.Odležao sam jedno vrijeme u bolnici,nakon toga sam otpušten na kućnu njegu.Oporavak i terapije teku normalno,i osjećao sam se dobro.Sve je to za organizam bio veliki stres,tako da je to projiciralo povratak moje stare bolesti.Sve simptome koje sam osjetio tada osjećao sam i prije operacije na debelom crijevu.Koliko god čovjek unosi pozitivnu energiju u sebe neke životne okolnosti probude u tebi potisnuto, sklonjeno,samo treba naći energije za nove borbe i nove načine borbe kada ih je dragi Bog već dao.Bog uvijek djeluje preko ljudi,u ovom slučaju preko gospodina Breusa.Svi koji mogu nabaviti knjgu"TOTALNA TERAPIJA RAKA LEUKEMIJE i drugih naizgled neizlječivih bolesti ",bez obzira da li su

bolesni ili ne ,kada je dobro prouče mogu izvući nešto za sebe
Osječam komentare u zraku,a što si se na Veliku Gospu penjao na kriov? I ja se pitam? Valjda je tako trebalo biti.
- 08:00 -
Komentiraj (5) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.