četrdeseti dan u komadu - Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

nedjelja, 31.12.2006.

četrdeseti dan u komadu

Počeo sam gladovati 7. 11. 2006, gladovao sedam dana pa sam napravio prekid od sedam dana. U tih sedam dana otišao sam kod sina u Njemačku. Tamo, dok sam došao, dobio sam proljeve i imao česta povračanja s mučninama. Tih tjedan dana nisam jeo ništa osim što sam pio čajeve. Česta povračanja i proljevi su me iscrpili. Imao sam temperature 38 celzija sa jakim tresavicama. U ta dva tijedna izgubio sam petnaestak kila. Takve iste simptome sam osjetio prije tri godine prije nego što su mi otkrili tumor na debelom crijevu. Mjesec dana prije svega ovoga primjetio sam još neke promjene na sebi. Lijeva dojka mi je natekla i bila duplo veće nego desna. Napipao sam manju kvržicu u gornjoj lijevoj četvrtini prema pazušnoj jamici. Mokrenje mi je bilo otežano s pečenjem i prekidanjem. Poslije svakog jela osjećao sam bolove i pritisak u predjelu jetre, ispod desnog rebrenog luka. Svi ti simptomi mogu navoditi na povratak moje bolesti. Nisam htio ići na kontrole u bolnicu, jer sam se već prije pripremio za primjenu Breussove totalne terapije raka i leukemije. Odmah sam zajedno s suprugom krenuo u primjenu terapije. Put je težak i u zadnje dane terapije veoma dugačak, ali se sigurno može izdržati uz Božju pomoć jaku volju i motiv. Sve u svemu sam s napadima u Njemačkoj odgladovao oko pedeset dana. Danas zaključujem terapiju i počinjem isto tako dugačak put vračanja normalnoj prehrani. Supruga je tijekom ljetnih mjeseci pripremila tijesto s kvasom koje je prekvasivala oko mjesec dana. Onda je to protjerala na rešeto u mala zrncad. To tijesto sa kvasom i puno je vitamina B- kompleksa koji je neophodan u metabolizmu. Ta hrana je lako probavljiva i poticajna. Danas sam počeo sa po pola šalice juhica od toga, između mješavina sokova od povrća. Ne osjećam nikakve tegobe. Ostalo ću vam napisati u sutrašnjem postu.

Image and video hosting by TinyPic

Dali se sve može mijeriti ovim metrom!?
- 13:51 -
Komentiraj (1) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.