Laos

četvrtak, 26.08.2004.

ovako otprilike izgleda hike

Ujutro se uz ono sto je zvucalo kao miljun pijetlova budimo. Stvarno su se izkukurikali nemilice. Lagano dok jos nije upeklo upucujemo se na poludnevni izlet u spilju Tham Xang. Kupujemo vode i nesto voca i krecemo na hodanje. Prelazimo preko rizinih polja koja su na moje cudjenje suha. Ja sam uvijek mislio da riza raste u vodi no ovdje je suho kao na polju psenice. Kasnije saznajem da je to neka druga vrsta rize. Seljaci su bas znjali ili ubirali rizu. Vegetacija postaje gusca kako dolazimo blize planinama. Krajolik je stvarno predivan a iz te guste sume pocinju se cuti razni zvuci. Najednom uz put iskace neki covjek. Moram priznati da sam u pocetku bio sumljicav. Osmjeh od uha do uha i kaze da ce nas za jedan dolar odvesti u spilju. Mozemo ici sami ali veli on da cemo se izgubiti. Hodamo jos oko 2 kilometra do nekih strmih stepenica. Vodic vuce sa sobom mali akumulator i one neke rudarske lampe. Ulazimo u spilju u kojoj je osjetno hladnije. Spilja ko spilja nista narocito. Mrak, par stalagmita koji bi trebali kak ti izgledati kao slonova glava. Ovaj vodic nam to objasnjava ali ja ne vidim nikavog slona. Unuta nekavi rakovi gmizu po spilji.

- 08:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #