Komentari

trenddop.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • Kreativke

    Food outleti su relativna novost u Hrvatskoj, ali sa sobom nose puno pozitivnih učinaka. Omogućavaju građanima nižih primanja da kupe "luksuznije" proizvode koje si po redovnim cijenama u trgovini ne bi mogli priuštiti. Sprječavaju da se ogromne količine hrane čiji je rok trajanja pri kraju bacaju u smeće.
    Smatramo kako je ovo hvalevrijedan projekt koji bi trebalo češće isticati u medijima, zato što mnogi ljudi i dalje nisu upućeni u ovakve društveno korisne projekte.
    https://kreativke.blogspot.hr/

    avatar

    20.12.2017. (13:31)    -   -   -   -  

  • Acta_team

    Odličan primjer poduzeća koji je nekoliko štetnih učinaka iskoristio i pretvorio u nešto dobro (smanjenje bacanja hrane, pružanje hrane po nižoj cijeni, prestanak plaćanja penala). Iskreno, čuli smo za tu trgovinu na vijestima prije dosta vremena, ali smo ju skroz smetnuli s uma.
    Pitanje - Koriste li se u toj trgovini nekim klasičnim mjerama društvene odgovornosti u poslovanju koje smo do sad spominjali? Briga o zaposlenicima, okolištu (nešto drugo osim što su smanjili bacanje hrane) i slično...

    avatar

    04.01.2018. (11:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...