vajrapani.blog.hr

Dodaj komentar (24)

• dnevnikJR

Baš su mi super ovi tvoji putopisi...i poučni su:-)

23.12.2015. (23:26)    -   -   -   -

• Lilianke

Konačno ,nešto sasvim drugo od svega ovoga u što smo ovih dana preko glave utrpani....
    Kakva krasota, kakvi pogledi i magle...... gotovo mogu udahnuti taj svježi mirisni zrak.
    Jes da je blato, ali kako je to divno!
    još postoji i Jelenska pećina,čak i vlastitu pećinu imaš ......... :))

Znači, ipak još negdje ima normalnog života, zraka, prirode....
    ti ni ne znaš kako si sretan!

23.12.2015. (23:46)    -   -   -   -

• lion queen

kao trenutna situacija u društvu.. lovci nisu imali sreće, ali je zato divljač imala sreće :)) predivne fotke i cijela reportaža iz šume.. tako lijepo opisano.. dugo nisam bila na planinarenju, ali me planinarski štap vuče.. a i poučio si me nečemu... do sada sam uvijek pazila da šumu ostavim onakvom, kakvu sam zatekla, a ti si me naučio, da se šuma može ostaviti još ljepšom, počišćenom.. hvala ti! čovjek uvijek nauči još nešto!

23.12.2015. (23:53)    -   -   -   -

• Lastavica

Svaka čast za ovu korisnu avanturu! Očigledno nije bila lipanjska
    magla. Ne mogu se načuditi ljudskoj gluposti.

Želje za Božić čekaju te u nastavku 7.

24.12.2015. (05:40)    -   -   -   -

• Mariano Aureliano

Osim što se uvijek iznova divim Jelenku zbog njegovih znanja iz automehanike, šumske botanike, biologije, zoologije, antropologije i opće životologije, divim mu se i zato što se uvijek uspije othrvati onom vječnom ljudskom porivu koji nas - kad se poželimo popeti na vrh Ivanščice - jednostavno natjera da pritisnemo gumb na reveru i kažemo: troje za teleportaciju. Jelenko ne koristi taj gumb, on navuče planinarske cipele i krene uzbrdo po vododerinama i vodoslivnicama, grebenima i izohipsama, slijedom magnetskoga "azimuta" njegova srca. :) Ja ga pratim do sedmog kata svoje zgrade, dalje ne mrem, blato je. :))

24.12.2015. (12:33)    -   -   -   -

• j.

sjajno, a najljepši je onaj wiev sa kupicom i gojzama :))) pozdrav!

24.12.2015. (14:24)    -   -   -   -

• jelen

@dnevnikjednerazvedenice: hvala, poučni su i meni, trudim se oko informacija na koje se inače ne bi obazirao- recimo točne nadmorske visine vrhova :-))

@Coprnjica: o normalnom životu ti ne bi znao reći, ali prirodne ljepote su zaista tu iza ugla to je točno. Sve češće se nalazim zbediran nesrazmjerom prirode oko nas nasuprot degeneričnog stanja društva.

@Lion queen: baš si mislim kako bi bilo dobro ubuduće uvijek imati sa sobom u šumi i jednu veliku vreću za smeće, na nekim lokacijama pivskih flaša ima više nego bi mi stalo u ruksak :-S

@Lastavica: hvala, vidio sam božičnu želju! Dobro ti kužiš te stvari ;-) Ne mogu se ni ja načuditi da netko natovari drva ali za plastičnu flašu od pive ili kanisar od ulja za to nema mjesta na traktoru nit na prikolici nego mora baciti u šumu?

@Mariano Aureliano: lakše malo! Mudri ljudi su rekli "ko ga ne zna skupo bi ga platio" ;-) Da pokušam parafrazirati jednog momčića kraljevića iz neke stare priče:"ako u meni vidiš nekakvo znanje to može biti samo refleksija tvoje vlastite čiste vizije.“
    Sve zasluge za nedjeljnu šetnju u ovom opsegu pripadaju kolegi a.k.a. Misterioznom čovjeku, ja sam imao svoj plan ići se nalokati kuhanog vina i crne pive na Pasarićev dom, al me on nagovorio na ovaj path less traveled...
    P.S: teleport-gumb bum si i ja naručil s e-baya... eee onda se bumo drugačije spominali :-P

@j.: to je, napominjem, kamilica. Trezvenjaštvo je cool ;-)

24.12.2015. (18:18)    -   -   -   -

• gogoo

Lijepo prikazana šetnja manje poznatim dijelovima Ivanščice, ali izgleda sa više divljači. Drago mi je što lovci nisu imali uspjeha, pogotovo što nisu prepoznali i upucali Jelenka. (htio bih jednom od Majera baciti na divlje do doma na vrhu).)

24.12.2015. (22:18)    -   -   -   -

• jelen

@gogoo: ovo je bila jedna kružna tura koja je startala otprilike ispod gradine pustog Lobora (ako ti to nešto pojašnjava) i razvijala se na istok-jugoistok do iza Oštrc-grada pa zatim na sjeverozapad prema ivanečkoj makadamskoj cesti i Jelenskoj pećini... a sama Jelenska pećina je zračne linije od vrha Ivanščice na zapad nekih kilometar i pol.
    Pitanje je veliko što se može na divlje od Majera do vrha. Jedini divlji smjer je bio hrbat Planine, al to su unatrag par godina markirali i sad je to prava planinarska staza koja je (nažalost) sve popularnija. Nažalost jer prije puno godina to je bio netaknuti smjer za koji sam nekak emotivno vezan, tuda sam ostvario prvi samostalni uspon na vrh Ivanščice. Pada mi na pamet eventualno jedan divlji smjer od Majera kroz Podrti jarek, treba se spustiti malo od Majera prema sjeveroistoku, a onda ide strmi uspon tim jarkom u same Planine, dosta ekstremna stvar, na greben se izbija na najvišem njegovom dijelu, a dalje onda stazicom do vrha.

24.12.2015. (23:38)    -   -   -   -

• Protiv nepravde

Sretan i blagoslovljen Božić!

25.12.2015. (09:55)    -   -   -   -

• Lilianke

Jelenak, oprosti na digresiji s teme posta,no imam žarku želju izreći ovo;
    Jučer sam prvi puta vidjela cijeli video baka-policajac.Sada mi je jasnije zakaj ste se svi toliko uspjenili i bili ozlojeđeni...nisam mogla ne primjetiti neki neugodni okus koji je moj komentar ostavio u ustima (ili haluciniram).
    Znam, bilo pa prošlo, ali i nije....bio ti je odgovor na mjestu. Eto, možda bi ti bilo drago znati. Hajde sada, bok!

25.12.2015. (14:05)    -   -   -   -

• jelen

@Hoffnung: hvala, također i tebi svako dobro!

@Coprnjica: ah ma kakav okus, ne treba se s tim opterećivati... babica i drot su zasigurno već najbolji frendovi i skupa cugaju božićni Amaretto, zar mi da se oko njih prepriremo!?

25.12.2015. (14:49)    -   -   -   -

• Mariano Aureliano

@jelen, Coprnjica - Bio sam u Osijeku početkom tjedna. Izlazim iz tramvaja i pridružujem se jednoj ženi s namjerom da pređem cestu tamo gdje nije zebra. Napravili su tramvajsku stanicu daleko od prve zebre, a ja sam htio preko u Tvrđu, u Old Bridge Pub gdje se od 16 do 19 sati toči izvrsni bavarski pšenični Erdinger po akcijskoj cijeni, deset umjesto dvadeset kuna! I tako čekamo na tramvajskim tračnicama ta žena i ja, a predbožićni promet gust pa nikako da pređemo na drugu stranu. "Usput" smo počeli pričati o osječkim prometno-građevinskim nebrigama pa i ja nisam mogao odoljeti da kao vrsni kunsthistoričarski neznalac ne spomenem ruiniranu zgradu glavne osječke pošte, remek djelo secesije koje nažalost propada. Žena je tu već bila na tankom ledu pa je samo kimnula glavom da ne ispadne glupa, no onda je konačno došla rupa u prometu i nama se pružila šansa da pretrčimo aveniju. Kad li: policijska marica! Ravno slijeva. Napravili smo korak natrag, u strahu pred policijskom akcijom žene u prometu (iako moja malenkost ipak nije toliko androgena da bi se ženom ćutila), a plavci su se s one strane šoferšajbe samo slatko nasmijali. Reče mi žena: "E, stvarno mi ne treba da me sad bace na pod i gnječe koljenom!" Na kraju smo si zaželjeli svako dobro kao da smo stari znanci, a ja sam prelazeći cestu stavio natrag slušalice na uši da više ne moram razgovarati. U pubu sam uz Erdinger čitao Aurobinda kupljenog na ovogodišnjem Interliberu i u slušalicama slušao Dianu Krall. Nije da je bitno, samo spominjem. ;-)

25.12.2015. (21:18)    -   -   -   -

• Mariano Aureliano

He, he, illustrissimus i federplata, ta ti je dobra. Baš si krležijanski bio raspoložen na Badnjak. :))

25.12.2015. (21:49)    -   -   -   -

• lion queen

U povodu ovog Božića, želim ti sve najbolje i da ti se ostvare tvoje najveće želje :)

26.12.2015. (10:24)    -   -   -   -

• Lilianke

Dobro, Jelen, dobro, samo da znaš :)

Mariano;
    Baš me zanima bi li se policajci tako slatko smijali da ste, izazvani njihovim smijehom, krenuli ipak preko ceste?
    Nemoj reći da je žena glupa jer nešto ne zna, ne sviđa mi se to!

Ti mora da si miljenik bogova; kupovati na Interliberu (imati vremena za to), šetati u miru cestom, sam sjediti na cugi (s popustom!) i u miru čitati ahhhhhhhhhhhhh, (san svakog roditelja).
    :))))))

26.12.2015. (11:32)    -   -   -   -

• jelen

@Mariano Aureliano: s guštom su pajkani iz marice promatrali kako njihova pojava srezuje prpošnost u ljudima :-P
    Zavidim na pšeničnom Erdingeru, ja sam, bogec, tražio samo jednu običnu granatu božićne žuje, ali rekla mi je blagajnica u Konzumu da ove godine nisu niti dobili božićno u 2litarskim flašama... pa sam uzeo običnu :-((

@Lion Queen: hvala ti na najbolje osmišljenoj želji! :-)

@Coprnjica: nepoznavanje secesijske arhitekture zaista dovodi u pitanje daljnju kompetentnost sugovornika u čitavoj lepezi životnih tema, od toga ne možemo pobjeći. Recimo ja ne bih prepoznao secesijsku ruiniranu poštu niti da mi s nje padne secesijski crijep na glavu, a istom nemam pojma ni o mnogim drugim stvarima koje se kroz društvene konvencije uzdržavaju na visokom pijedestalu bitnosti :-P -al ok, ako hoćeš možemo se i praviti da ne vidimo tu očitu poveznicu... ­;-)

btw. ne mogu ne primjetiti da Mariano nigdje nit nije rekao to što ti naknadno veliš da ne smije reći :-S
    cccc... malo previše božićnog punča hihihi :-D

26.12.2015. (20:41)    -   -   -   -

• Unusual suspect

Krasne slike i krasna šuma :)
    Ja sutra idem s ekipom zadnje penjanje na Ivanščicu u 2015. obaviti.
    Ako ćeš slučajno biti tamo, vidimo se - nadam se ovaj put xD

Idemo malo kasnije jer imamo ekipu koja spava duže. Očekujem da budemo kod doma oko 10-10:30 :)

26.12.2015. (22:25)    -   -   -   -

• Lilianke

Žena je tu već bila na tankom ledu pa je samo kimnula glavom da ne ispadne glupa pa to meni tak nekak zvuči.......a nije od alkohola :)))
    (ovo nije prvi put da se nađem zatečena različitim tumačenjem smisla neke rečenice, već se pitam jel mi potreban neurološki pregled..... :-O )
    Oprosti, Mariano, ako sam se ogriješila o tumačenje :D

Secesiju ,koja se u francuskoj zove art deco (čini mi se, hahaha, možda sam nekaj krivo protumačila) najbolje ćeš si predočiti ako pogledaš krune vilenjaka u Gospodaru prstenova, ne bi čovjek vjerovao. :))))

Ovako nekako :D
    U stvari, u Povratku kralja jučer navečer ,ima pri kraju jedna scena gdje četvero vilenjaka stoje jedno uz drugo i svaki ima ljepši primjerak krune od drugog, ako nađem tu sliku budem ti stavila.

27.12.2015. (13:35)    -   -   -   -

• jelen

@Unusual suspect: bilo je u planu nešto švrljati po Ivanščici danas (ali ne oko vrha nego nešto istočnije) no na kraju smo danas nekako zavšili na Macelju, na izvoru Sutle. Više o tome kad sklepam nekakvu reportažicu :-))

@Coprnjica: secesija (od njem. Sezession) ili Art Nouveau (francuski: nova umjetnost) je stilski pravac u umjetnosti koji se javio kao reakcija na akademizam i eklekticizam zadnjih desetljeća 19. stoljeća (francuski: fin-de-siècle – stil 1900.). Inspiriran prirodom, u arhitekturu, primijenjenu umjetnost, slikarstvo i kiparstvo unosi elegantnu profinjenost zakrivljenih i ornamentalnost plošnih linija (likovna umjetnost). On je želio "uljepšati industrijsku proizvodnju, spojiti umjetnost i obrt, ukrasiti bezlične fasade zgrada …"

U pojedinim zemljama secesija se različito nazivala: u Francuskoj i Belgiji Art Nouveau, u Njemačkoj se zove Jugendstil, u Italiji Floreale ili Liberty (nazvan po londonskom dućanu koji je prodavao modernu dizajnerski robu proisteklu iz pokreta "Arts and Crafts"), u Velikoj Britaniji Modern Style, u Španjolskoj Modernismo, u Belgiji stil Coup de fuet ili Velde stil, u SAD-u je nastala kasnija inačica - Art Deco, a kod nas je poznatija pod Austrijskim nazivom – "Secesija" (odcjepljenje, osamostaljenje).

- izvor: Wikipedija

O vilenjacima ti ne bi znao osim da su jako vješti s lukom i strijelama, a da obraćam pažnju na njihove krune to bi već bilo malo prečudno ;-))

27.12.2015. (19:14)    -   -   -   -

• Lilianke

I to veli onaj s krunom na glavi ccccccc ;-)

27.12.2015. (20:20)    -   -   -   -

• jelen

heeheee :-)) a kaj bum, meni je moja najljepša.

27.12.2015. (21:12)    -   -   -   -

• Mariano Aureliano

@jelen, Coprnjica - Hi, hi, hvala na pozornosti. :-))) Jelenko, i ja sam na policama Super Konzuma sveudilj tražio i ufao se da ću ugledati tu dvolitrenku Božićnoga, ali neeeemaaaa. :-(