Komentari

toco1980foto.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Mela

    Podržavam protest.

    avatar

    08.09.2015. (16:52)    -   -   -   -  

  • Blokirani

    Vidim i ti se pridružuješ protestu. ;)

    avatar

    08.09.2015. (17:55)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Vrlo provokativna i zanimljiva akcija. Svaka čast.

    avatar

    09.09.2015. (10:03)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Rekao sam ja, a i napisao, sve sami licemjeri. Hipokrizija do bola. Valjda "ta javnost" misli da bi bez "one" fotografije mali Aylan sada trčkarao po turskoj plaži. A oni bi bili mirni. Neuznemireni.

    avatar

    09.09.2015. (11:42)    -   -   -   -  

  • j.

    a ima i novina koje su samo slike, bez tona... :) valjda je stvar u mjeri? naravno, bez fotografa, novine bi bile nezanimljive tirade i zapričavanje... zanimljiva ideja, svakako; za podržati...

    avatar

    09.09.2015. (13:15)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    možda ću sad prdnut' u fenjer, al' baš Bild?! pr-gag, rekao bih...
    mimo Bilda, doklegod se ideja i misija informiranja komotno poistovjećuje sa najgorim voajerskim senzacionalizmom, doklegod slike leševa i gro planovi suza na sprovodima "u ime obavještavanja" pljušte sa svake tiražnije naslovnice (čak i pomiču granice foto - estetike) - - prvi sam ja za povratak cenzure slika.

    avatar

    09.09.2015. (13:59)    -   -   -   -  

  • blogomoljac

    Ajd da je to napravio neko drugi, ali kad to napravi bulevarski senzacionalistički Bild, iza toga je uvijek kalkulacija - nešto tako senzacionalno "zapakirat" da se bolje proda, jedva dočekali pravu priliku - Bild bez slika. Upravo oni su poznati po manipulativnoj zlorabi fotografija i krupnih senzacionalističkih naslova, gdje je naslovično važniji prišt na nosu nego ostatak anatomije neke karitativne osoba. Jer na drugoj je strani i oglas za Clearasil ;) . To kako rade (skupa sa pratećim sudskim avanturama oko novinarske etike) je javna "tajna" i dokaz kako bulevar i manipulativni senzacionalizam uvijek imaju dobru prođu. Ljude tamo za to treniraju. Naime što je: Bild ima svoje definirane metode dizanja emocija, recimo upotreba riječi "Wir" (Mi) u naslovu - "Mi smo Papa!", "Mi vas osuđujemo!", "Dosta NAM je!" itd., pri čemu sugestivno emotivno ciljaju na sve "Mi" koji to vide i zato kupe. Kad objave sliku djeteta preko cijele strane uz krupno "Mi tugujemo!", svaki upućen zna da je to kalkulirana, već prije definirana strategija. Upućen, rekoh! ;)

    avatar

    09.09.2015. (15:18)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Plastik, baš tako.
    Shelly Kelly, kakvim bi onda fotografijama trebalo ilustrirati vijesti iz ratnih zona i sa pogreba? Veselim? A zna se kakvi režimi su zagovarali cenzuru...
    blogomoljac, ovdje nije tema jesu li te novine senzacionalističke ili ne.

    avatar

    09.09.2015. (16:09)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Slušao sam danas u vijestima ženu, izbjeglicu kako priča što je vidjela, preživjela, da je sahranila sina... Njena priča ima istu funkciju kao takva fotografija: dati nesreći lice, oblik. Prije toga su rekli broj takvih nevolja, tisuće, ali to je statistika, ljudi to osjete (oni koji osjete) tek kad ti nesreća, nasilje, rat dobiju nečiju osobnost...

    avatar

    09.09.2015. (21:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...