donajulia.blog.hr

Dodaj komentar (8)

• mihaela

to za easy jet je vec aktualno jedno mjesec dana ali tebe nije bilo pa te nisu zanimali letovi. Da moji starci su letili easy jetom venecija- pariz i u oba pravca avion je kasnio za natrag cak 2 dana i 2 sata strajkali su kontrolori leta :p . Mislim da za jedan kofer do 20 kg moras platit ok 20 eur plus

15.09.2010. (19:59)    -   -   -   -

• pardon my french

:D
    saznala sam za ovu liniju prije nekih 15ak dana, a ne znam jesi li primijetila sad su svugdje i plakati po metroima za Zagreb i Ljubljanu. Znala sam da se prtljaga naplaćuje, al ne da je tolika cijena, uh. U stvari, tako je na svim niskobudžetnim letovima, koliko mi se čini. Uh.

Al eto, unatoč tome (žao mi je što su ti starci imali takvo iskustvo), ja se radujem. (sad ćeš vidjeti, za dva mjeseca kad počnem pljuvat po tome) :D

15.09.2010. (20:06)    -   -   -   -

• luki 2

Hvala Ti za prelijepe fotkice; i zanimljivu knjižnicu; i za zanimljive informacije o Easy Jet-u...
    Pusa, pozdrav od Luki+Goldie

15.09.2010. (20:31)    -   -   -   -

• champs-elysees

* veseli me da neka imena sa "vaše" table imaju uskoro koncerte i u Zagrebu :-)
    * o knjižnici upravo pišem post, ne tako impresivnoj kao što je ova naravno
    * za Easyet sam saznala prije mjesec dana i vidjela da u stuednom i prosincu imaju čak i jeftinije karte od 32.- € (mislim negdje 21-25 €)
    Bez obzir ana naplačivanje prtljage i ostalo, drago mi je da postoji konkurencija CA I AF

16.09.2010. (10:12)    -   -   -   -

• makedo

easyjet je cak jedan od boljih jeftinih avioprijevoznika.
    ryanair rusi rekorde po glupostima koje izbacuje.
    to za naplatu prtljage vazi za sve niskobudzetne.
    meni je zg i dalje predaleko kao pocetna zracna luka jer imam 3 pred nosom...sve dok ne pocnu letjet iz sarajeva, dubrovnika i splita, ne pikam ih :)
    i da ne zaboravim - da ja odem u tu knjiznicu, nikad me vise ne bi nasli :D

16.09.2010. (10:39)    -   -   -   -

• onci

Imam samo najbolje dojmove....
    Mi smo easyjetom išli iz Dubrovnika za London i nazad i to su mi bila najudobnija putovanja avionom. U početku sam bila skeptična, mislila sam da će to biti poluraspadnuti avioni, ali nisu, naprotiv bili su potpuno novi Airbusevi. Dvije povratne karte s dva kofera su nas došle nekih 200 eura....A putovali smo baš u vrijeme vulkanskog dima i nije bilo nikakvog kašnjenja ni odgode.....

Živio easyjet..... Možda Pariz ponovo padne:))))

17.09.2010. (11:16)    -   -   -   -

• kris

je je jeeeeeeeee, easyjet steka prema veneciji najvise, ja letim njime otkad postoji (pojma nemam koliko je to godina) i recimo da je najbolja lowcost kompanija. od nekih 40-50 letova koje sam rezervirala imala sam samo jednu veliku neugodnost (strajk kontrolora) al sam na kraju dobila povrat novca.
    a u 80% slucajeva su cak i tocni i nema kasnjenja ;)
    jos jedna jako bitna stvar, easyjet je uvijek na glavnim zracnim lukama, nece vas ostaviti bogu iza ledja kao "neki" (ok, govorim o ryanairu, isla dva puta i nikad vise). sto je jako bitno, buduci da cete za pristonju cijenu taxijem ili metroom sticido vaseg odredista :)

20.09.2010. (11:38)    -   -   -   -

• Tia

Post odlican, podaci na mjestu :-)) Tabela mi je super posluzila, da se prisjetim koncerata. Naravno za Bublea nema vise karata, a u 5 mj; kada je bio zadnji put isto tako sam se vrlo kasno sjetila. ( to kasno mislim 2,3 mj ranije)
    E, e i ja sam imala super srece sa Easyjetom * od 15 ak puta sto sam letjela, 5 sigurnih puta je kasnio po najmanje 2 sata. Jednom bio odgodjen! Kako za Veneziu, tako i za London i Milano.
    Letjela nebrojeno puta sa Ryan airom - nikad nije kasnio ni 10 min. I funkcionira po principu busa, kada su svi putnici IN / pa makar i 10 min. ranije -^polijeceeemo !
    Doduse najveci mu je minus daleki aerodromi, dok su u obje kompanije ugl. sve novi airbusevi