Komentari

responder.blog.hr

Dodaj komentar (38)

Marketing


  • Tu es Petrus

    Russell je rekao o Teološkoj sumi sv. Tome, da bi sve i da nijedna teza nije točna, djelo vrijedilo cijeniti kao izniman doseg logičkog zaključivanja; slično vrijedi i za ovaj tekst – svaka čast na ideji i literarnom ostvarenju! :)

    avatar

    10.06.2010. (13:57)    -   -   -   -  

  • supek9

    Genijalno!

    avatar

    10.06.2010. (20:23)    -   -   -   -  

  • Rio

    Fora je. Šta je je. Predlažem autoru napraviti i all stars klupu (rezerve). I protivnike, kao u NBA, Istok protiv Zapada, ili Oxford versus Cambridge, na tu foru.

    avatar

    11.06.2010. (23:10)    -   -   -   -  

  • supek9

    Rezerve je sastavio jedan moj "teološki" prijatelj kad je pročiao responderov članak: Metz (Cambiaso) kao zadnji vezni, on ispravlja greške, sprečava kontranapade, ali i hrani napad dobrim loptama. Ivica Raguž koji igra na desnom boku, nešto kao Srna u našoj reprezentaciji, ne može se opredijeliti ni za obranu ni za napad, momčad bez njega ne može, njegovi slobodnjaci su ubojiti, ali njegove greške znaju biti kobne. I treća rezerva Jurgenn Moltmann( Kaka), razapet između napada i obrane, možda kompletniji i bolji igrač od Messija, ali nedovoljno medijski eksponiran i nezanimljiv treneru,često se ozljeđuje pa se ne može izvana nametnuti u prvi sastav i dobiva samo 10 minuta po utakmici.
    Četvrta rezerva bio bi Hans Urs von Balthasar, svestrani igrač koji mnogo pridonosi obrani, ali voli zaigrati u napadu (Lucio), voli poteze i dribling.
    Za petu rezervu stavio bih Theilarda de Chardina, koji je neshvaćeni genije kao Ronaldinho, kad igra u skladu svojih mogućnosti, tada je jedan od najboljih igrača ...

    avatar

    14.06.2010. (14:50)    -   -   -   -  

  • Responder

    Izvrsno Supek, pozdrav tebi i prijatelju. Metz obavezno ulazi u igru kada se Rahner izmori ili ozlijedi. Doduše, tad se mijenja koncepcija momčadi jer je on puno praktičniji, ne drži toliko loptu u nogama nego odmah ispucava. Raguža u momčad treba staviti kada se igra protiv niske obrane jer on voli vertikalna ubacivanja ili tzv. svijeće u protivnički šesnaesterac, pa naši napadači zabijaju glavom. Za raspetog Moltmanna sam pokušao naći mjesto u prvoj postavi, ali suviše nade je davao ostatku momčadi, pa su bili previše samouvjereni. Zato on ulazi tek kad se gubi da suzbije pesimizam u momčadi. Balthasar je dobar ali nije za velika natjecanja kada treba biti u karanteni jer ne može bez savjeta Adrienne von Speyr. De Chardin ima stalno ideje o evoluiranju igre, pa je u svađi s Blatterom. U stručnom stožeru bi Tonči Matulić trebao biti liječnik, samo je problem što kod ozljede prvo ide raspravljati s protivničkim igračem o nemoralnosti njegova uklizavanja, te pritom koristi učene riječi koje ovaj ne razumije. Ivančić mora biti fizio(hagio)terapeut. Kasper je tehniko koji ekumenski pregovara oko organizacijskih pitanja kad se ide na gostovanja kod momčad iz drugih denominacija. A Bonhoeffer je glasnogovornik koji je pokrenuo akciju FIFA protiv rasizma.

    Ne znam tko bi bio dostojan biti izbornik takve momčadi. Možda Barth. On voli ortodoksan, dogmatski pristup, disciplinu u igri kao Valeriy Lobanovskyi u Dinamu Kijev. Ili možda Congar koji je u mladim danima kao Mourinho volio davati bombastične izjave. A možda i britanski stručnjak Terry Eagleton, Maradona književne kritike koji se kao dobar kršćanin prepustio čarima opijuma, tj. marksizma, pa je sad van svake kontrole Crkve, ali se i dalje voli baviti kršćanstvom.

    avatar

    15.06.2010. (09:14)    -   -   -   -  

  • mara dona

    Svaka pohvala izborniku na momčadi.Jel se zna kad naši igraju i kolko još ima vremena da se konsolidiraju redovi?
    Bojim se da će bit gužva u šesnaestercu, a možda još ima izgleda da se izbjegnu problemi, ako bi se uložili još neki dodatni napori oko taktike. Vidim da o klupi, nogometnom savezu i logistici još nema ni govora, pa se pitam jel ovo taktika da se zavaraju druge momčadi ili izbornik smatra da je ovoliko informacija dovoljno?
    Ovlaš i naprečac gledajući, jasno je da će Šola nosit cijelu utakmicu, jel neki od ovih mladića mahom imaju atrofije i distrofije nožnih mišića, a i podučavani su za umne treninge, a ne da se znoje hodajući po zemlji ili nedaj Bože da ih je itko ikad učio trčat po tvrdnim nogometnim travnjacima. Redovito i nemaju potrebe hodati po zemlji kad su nošeni i zaneseni na krilima umnih i glavometnih sposobnosti.Upada u oči da će Šola imat puno posla, pa me zanima kako pomoć Šoli da se manje znoji na golu i kako da izbjegne permanentni defensor fidei za cijelu močad.
    Ako bi mi mogli reći- koje su precizne mjere gola (visina i dužina)? Možda bi vam neke moje opaske mole pomoć, naravno, ako vas zanima.

    avatar

    15.06.2010. (16:20)    -   -   -   -  

  • Responder

    Imaš u gornjim komentarima cijelu klupu i logistiku, nema beda. Mislim da nema brige ni za Šolu. On tako voli braniti da braniči nekad čak i puste protivnike da ih prođu samo da se Šola iskaže. Gol ti je otprilike širok kao četiri Šole i visok malo više nego kad Šola digne ruke. Nije to za njega problem braniti. Lakše se toliko istegnuti nego obraniti Crkvu od zatajivanja pedofilije.

    avatar

    15.06.2010. (17:26)    -   -   -   -  

  • mara dona

    Izborniče, pitanje je koliko je Šola visok. Ako je visok 190cm, onda je gol širok oko 760cm, a visok oko 220 cm. Jesu li ove mjere pouzdane ili ne, teško je reći. Vjerojatno vas ne zanimaju moji taktički prijedlozi jel imate već svoje eksperte i savjetnike. Bez točnih i preciznih mjera u centimetar, jedva da vam mogu izložiti svoj taktički plan. no on očito nije ni bitan kad ste gotovo pa sigurni u spremnost vašeg vratara da brani ovako teške lopte. Uz dužno poštovanje prema vašoj vjeri u spretnost vratara, neki kutevi gola će sigurno biti nepokriveni.

    avatar

    15.06.2010. (19:09)    -   -   -   -  

  • Responder

    Eto, dobro si proračunala, samo je Šola malo niži pa su dimenzije 7,32x2,44m.

    avatar

    15.06.2010. (20:20)    -   -   -   -  

  • Barnaba

    Pitanje za Socrates-a.
    Što je izniman doseg logičkog zaključivanja u izjavi "Šola uspješno brani sve, od inkvizicije do pedofilije"?

    avatar

    16.06.2010. (12:37)    -   -   -   -  

  • mara dona

    Hvala za informacije o mjerama gola. Ako bi se obrani upotrijebila formacija SSPX, očito da bi se i dresovi mogli iskoristiti u obrani šesnaesterca, a i samoga gola. Jedan ili dva dresa vrlo lako bi mogli pokriti gol. Jel bi se to moglo akceptirati i jel ta formacija prihvaćena od fife, to još treba utvrditi. Ne vidim da na klupi imate rezervnog golmana. Predlažem Rodesa kao vratara, jel po nekim istraživanjima,njegov dres pokrije cio gol po dužini .Jedino je pitanje, dal pokriva i cijelu visinu gola?Da bi se tekma lakše dobila, za napad predlažem formaciju 0 - 0-10 ili kolokvijalno zvanom VK1. Za obranu predlažem SSPX formaciju dresovima unutar šesnaesterca i ispred gola.
    Na VK2 formaciju bi se išlo jedino,ako našima prijete isključenja i crveni kartoni.Isto, ako je tekma već nadmoćno dobivena može se za publiku odigrati malo nogometa za gušt u VK2 formaciji.

    avatar

    16.06.2010. (15:22)    -   -   -   -  

  • Responder

    Izvrsna ideja! Ne znam koje su propisane dimenzije cappe magne. Gledajući fotku izgleda da pokriva širinu, ali ipak ne i cijelu visinu gola. No, kardinal Rode, ako bi bio golman, mogao bi je rasprostrijeti ispod grede, a da on brani donji dio gola. Mislim da bi mu Fifa dopustila da ima i barem dva pomoćnika jer onaj tko nosi cappu magnu uvijek mora imati asistente, kako se vidi.

    avatar

    17.06.2010. (09:31)    -   -   -   -  

  • mara dona

    Kako je lijepo vidjet da ste moju sugestiju dobro prihvatili. Vidi se da ste pronicav i iskusan strateg. Imam iste dileme kao vi.Ako bolje pogledate fotografije, cijela šiirina gola je pokrivena što se jasno može vidjeti. Visina je pokrivena do nekih 150 cm, što je isto jako važno.Što se tiče Fifinih pravila ona su jasna i antidiskriminacijska, tako da se sigurno ne bi usudili oduzmati našima temeljna im prava.
    Ako ste pratili recentne treninge i pogledali sve video zapise protivničkih nam momčadi, jasno se može vidjeti da su njihovi napadi isključivo usmjereni na šuteve ispod pojasa,uprav gdje su naši najosjetljiviji. Ako bi mi upotrijebili sve resurse i formacije tredicionalne nam igre barem u obrani koju predlažem, onda je tekma dobivena.
    Supekovo razmišljanje o uvođenju Raguža u igru me skroz razveselilo. Kombinacija Grozdanov i Raguž su izvanredna subverziva za zbunit protivnika.
    Ne znam što misle drugi komentatorski stožeri, al moj stožer za sada tako razmišlja. Budući da je lopta okrugla, moguća je i promjena strategije.

    avatar

    17.06.2010. (13:06)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    Nogomet i crkva, isprepleteni, vrlo dobra ideja. I logična, jer imaju tako puno zajedničkog ta institucija i ta "najvažnija (sporedna) stvar na svijetu. Od velikog novca koji se vrti i u nogometu i u crkvi, preko nebrojenih spletki, muljaža i ostalog, do krajnje činjenice koje vrijedi za oboje - besmisleni su.

    avatar

    17.06.2010. (15:03)    -   -   -   -  

  • Responder

    A čuj, za tebe je Crkve besmislena, za crkvenjake si ti besmislen i to je jedan besmisleni krug. No, kad zaigramo s protivničkim igračima i upoznamo ih, vidimo da svi igramo isti nogomet.

    avatar

    17.06.2010. (16:58)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    zanimljivo objašnjenje. :) Bilo bi ljepo kada bi zaista svi igrali "isti nogomet", a ne da su religije uzrok tolikog razdora među "momčadima". Meni je upravo i bliska ta ideja da se radi o jednoj jedinoj "momčadi" pa od tuda i moj stav. De Mella, npr., inače volim. Ne znam da li bi se on složio s tim da ga se stavlja u jednu takvu ekipu s Raztingerom, ali ok, nitko ga ni ne pita. :)

    avatar

    17.06.2010. (18:18)    -   -   -   -  

  • Responder

    Dapače, znaš da je de Mello samovoljno ušao u tu ekipu i ni kasnije nije tražio transfer. Vidio je da se i u njegovoj momčadi ponekad događaju ludosti, ali i da je igra ipak vrijedna igranja.

    avatar

    17.06.2010. (18:27)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    Ma jasno, ali meni je kod njega najprivlačnije to što se izdigao iznad svega (S-V-E-G-A) toga i inzistirao jedino na stvarnosti (što god ona bila i kako god ju zvali). Nije tražio transfer jer je to postalo nevažno, kao što je nevažno i bilo koje etiketiranje (ja sam ovo, ja sam ono). U principu, Stvarnost je izvan i iznad svake religije, filozofije, bilo čega, skroz neuhvatljiva i nestavljiva u riječi, koliko god pametne bile ili se takvima činile. No, svatko neka igra onako kako vidi da mu najbolje odgovara.

    avatar

    17.06.2010. (18:33)    -   -   -   -  

  • Responder

    Je, zato je virtuozan igrač. No, ipak nije negirao svoju momčad, niti ju smatrao besmislenom. To je momčadi koja svojim igračima pod doživotnim ugovorom nameće dosta pravila i on ih se držao.

    avatar

    17.06.2010. (18:43)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    ja mislim da je on svoju momčad itekako smatrao neprihvatljivom po mnogim "točkama optužnice". To se jasno može vidjeti kroz njegove knjige, pogotovo kroz "Svjesnost". Nema potrebe za svojatanjem onih koji ne žele da ih se svojata, a de Mello je sigurno među takvima, dijete slobode.

    avatar

    18.06.2010. (11:30)    -   -   -   -  

  • mara dona

    Ak je Svjesnost knjiga koju je napisao De Mello, onda sam ja Maradona. Svjesnost je transkript duhovnih vježbi koje je dražo u New Yorku 1987. Ljudi, sudionici vježbi, su ga snimili i izvadili govore na papir. U tim transkripitima fali komunikacija koja je bila izmeđ njega i publike. Dosta toga što govori se ne može razumjeti jel ima direktne veze s komunikacijom u publici. To zaista nije knjiga od De Mella koju je on pisao. Sigurno nebi napisao takvu knjigu jel bi to bio čisti plagijat.Očito se prevario da ga ljudi neće snimiti.Vjerujem da je danas živ da se sigurno nebi tako očito osramotio. Sva knjiga je preslika Krisnanmurtijevih govora i koncepata(sabranih u knjige) i još nekih budista.Na žalost De Mello nigdje ne kaže čije je koncepte preuzeo.Svaki iole pošten čovjek se nebi kitio tuđim perjem. U tim transkriptima su zabilježena
    iskustva i događaji do detalja u ich formi, a koji doista ne pripadaju De Mellu već Krisnanmurtiju ili drugim ljudima. Da je Krisnanmurti danas živ mogao bi ga tužiti za intelektualnu krađu. Načelno na par mjesta De Mello spominje te ljude, ali maskira da ih plagira od riječi do riječi.
    Prijevod transkripta Svjesnosti na hrvatski jezik je toliko loš da je na više mjesta promašio, a da se ne govori o tome što se izgubio smisao koji je karakteristika živoga jezika i komunikacije.
    Greške prevoditelja su primjer jednog od najlošijih prijevoda suvremenog prevođenja,a i primjer tendencioznosti iskrivljavanja kad god je u pitanju teminologija katoličke crkve. Čovjek ne zna prevesti najosnovnije pojmove, a gdje god se radi o prijevodima kršćanske terminologije prevodi se tako tendenciozno iskrivljeno kao da se radi o komunističkom falsifikatu koji su se često događali za vrijeme Juge. Jedini pristojan prijevod transkripa imali su isusovci iz 1995. godine, ali nisu izdali knjigu jel po još nekim drugim trnskriptima se uvidjelo da je De Mello ipak napravio transfer. Čak je i Krisnanmurtijevo učenje njemu postalo preusko pa je njegove duhovne apetite ispunjao samo neki Chan ili Achan, budist i guru,okultist, koji je živo u šumi i imao svoju seku iz koje su mnogi pobjegli jedva preživjeli od pranja mozga.Jednog čovjeka je od tog prosvijetljenog oko kojeg je De Mello gradio svoj duhovni temelj, je Majka Tereza indirektno spasila, što se može pronaći u autobiografiji "Putovanje dugo... kilometara". To su neki detalji kojih se sjećam oko gurua de Mella i njegovog sjedenja na više stolica. Njegove priče koje je sakupljao su svakako zanimljive kao što je i Krišnanmurtijeva misao zanimljiva, a ostalo je tipična bolest svih gurua koji lažu.Ipak ga je isusaovački red i školovao i hranio i sve mu omogućio pa je za razumijeti da nije imao odvažnosti napustiti i fizički taj red.Duhovo se De Mello davno rastavio od temelja kršćanstva i temelja reda.Pred sam kraj života je eksplicitno svjedočio u korespodenciji s prijateljima o toj rastavi.Prosvijetljeni kad lažu, onda to nije laž već božanska sloboda. Njegove priče da je ostao vijeran redu su čisto pozerstvo i priče za naivne ljude. Upravo sve što De Mello priča od Krisnamurtija trebalo bi se prvo njega ticati.
    Potšeni autori se ne stide citirati, navoditi reference i bilbliografiju. Nepoštenih je uvijek bilo. Kradu tuđe znanstve radove, a kamoli da neće što drugo.
    De Mello se otisnuo duboko i korjenito u budističko- hinduističku priču i perennia filozofiju i mistiku. Simpatičan karizmatičan lažljivac i duhovni kriminalac. Pokrade intelektualno blago indijskih gurua, zapadnih psiho- mahera i to prezentira kao svoje. Dobro je znati izvore sadržaja.
    Upada u oči sličnost i današnjegToliea, Oprinog gurua i De Mella. Dosta slični ili isti izvori njihove perennia filozofije.
    .

    avatar

    18.06.2010. (13:09)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    diego, eto naučih od tebe nešto novo. :) Ne znam da li je ovo što pričaš o de Mellu istina, ali zanimljivo je bilo pročitati.

    avatar

    18.06.2010. (16:11)    -   -   -   -  

  • Responder

    I ja moram priznati da nisam čuo ovakve teze, iako sam čitao dosta o de Mellu. Koliko je meni poznato on je do iznenadne smrti držao duhovne vježbe širom svijeta. Sumljam da bi ga isusovci danas prevodili i propagirali da je riječ o lažljivom guruu. Možda Diego na de Mella gledaš malo previše europocentrično pa mu predbacuješ autorska prava, no to je naš zapadni koncept. Istina je da Svjesnost nije on osobno napisao već su to izvatci iz njegovih duhovnih vježbi, ali ja tamo ne nalazim ništa posebno problematično. Uvijek se vraća Isusu kao središtu. A to što kaže npr. da su kršćanski i islamski mučenici velikim dijelom fanatici ili da je najveći misionar nakon sv. Pavla, Franjo Ksaverski, imao problematičnu narav, to su utemeljene teze. Izvorni_zivot će reći da su to točke optužnice po kojima on svoju momčad smatra neprihvatljivom. No, treba razumjeti da je takva njegova momčad. Ta momčad ne traži od svojih igrača da lažu i skrivaju slabosti tima, kao što je činio Domenech za Francuze. Kad bi u momčadi svi bili takvi igrači, takve momčadi odavno ne bi bilo.

    avatar

    19.06.2010. (00:04)    -   -   -   -  

  • mara dona

    Ne slažem se s vama da isusovci propagiraju taj transkript jel ga ipak nisu izdali, barem kod nas. Svjesnost i te vježbe koje je držao po ovom konceptu nisu njegove.Cijele te vježbe je papagajski preuzeo od par duhovnih istočnih učitelja, a ponajviše od Krisnamurtija.Malo je do dodao krćšanskih začina no paradigma je i dalje ostala istočnjačka s dodatcima perennia filozofije. Kradljivac je zato što prepričava iskustva drugih koja mu ne pripadaju i nema poštenje reći po čijem koncepru drži te vježbe.Čak cijelo zbivanje opiše kao svoje, no nije njegovo već Krisnamurtijevo. U tom i tom restoranu je pričao s tim i tim ..., :) Jedino, ako ne živi on već Krisnamurti živi u njemu. Čak jedan naš karizmatik priča to iskustvo kao svoje i drži vježbe od De Mella kao svoje, a nisu ni njegove ni De Mella već Krisnamurtijeve. Ljudi se vole kititi tuđim perjem, a kad su studirali teologiju imali su premet metodologija znanstvenoga rada i učili su osnovnu abecedu "ne kardi i ne laži " . Toliko o poteštenju i etici teologa.

    Sumnjam da ste baš imali vremena prostudirati hinduističko- budističku filozofiju i perennia filozofiju, teozofiju i duhovnu ezoteriju kao mistiku. Gledajući vaš blog ne čini mi se da vas to zanima jel polje vašeg interesa je teologija 2VK, ako dobro vidim, a ne pobožnosti, ezoterije i mistike.Naravno da samo čitanje Svjesnosti fascinira i da je zanimljivo sve dok ništa iz tog područja niste čitali i ako niste upoznati s pravim izvorima i egzegezom i katehezom po tekstu.

    Kod De Mella se ne radi o problemu inkulturacije već problemima promjene paradigme i temelja. Na poleđini ili unutar korica jedne knjige, možete vidjeti tko ga zapravo zanima i koji je to bio zadnji duhovni transfer. Priče koje je skupljao su odlične, no sve ovo drugo što je pisao nikako ne spada u neku ozbiljnu teološku literaturu.Takve literature ima na hrpe po svijetu. Čudi me da ga smatrate teologom. Ne vidim kod njega ni jedne ozbiljne teološke knjige, ali ima ima knjiga koje bi mogle poslužiti kao gradivo za analizu o manipulaciji i krađi autorskih prava kao i izradu jedne nove teološke paradigme, barem što se tiče transkripta Svjesnost.
    Takvih stvari je bilo i bit će u svakoj momčadi i to nekoga tko ima sliku Lava iz Judina plemena sigurno neće sablazniti.De Mello je dosta dobro igrao utakmicu, no trebao je igrat samo prvo poluvrijeme jel je na kraju je zaigrao u tuđem dresu. Slučajno je trenirao za tuđi tim, čisto da se malo inkulturira, a i okruženje je baš bilo takvo da je morao tražiti mudrost iz šuma.Ništa čudno, ako čovjek živi u Indiji, a svako predgrađe ima svog gurua, a grad avatara.
    Netko je dobro primjetio da se igra na istom travnjaku. Bitno je igrati fer play tekme i ne igrati prljav nogomet bez obzira jel to na treningu ili svjetskom prvenstvu.
    .

    avatar

    19.06.2010. (11:49)    -   -   -   -  

  • Responder

    Govorim da propagiraju de Mella, Svjesnost nisu izdali jer je on nije autorizirao. Čini mi se da se ti zalažeš za ukidanje Bosmanovog pravila, pa zato ne želiš de Mella na terenu. No, kršćanski nogomet nikada nije bio čista igra, premda se to tako može činiti jer je dugo prevladavao grčko-rimski stil, kao u hrvanju. No, sjeti se Platona, a kasnije i Aristotela, koji su dugo oblikovali kršćanstvo na vrlo intenzivan način, a bili su pogani. Ne vidim stoga razloga da se de Mellu negira pravo da kršćanstvo prezentira koristeći elemente istočnjačkih kultura. I tamo postoji svjetala istine, kaže Koncil. Zašto onda on npr. ne bi mogao prezentirati kršćanske meditacije sačinjenje po metodama koje su prvi razvili budisti ili hinduisti? Naravno da cilj takve meditacije neće biti ugasnuće želja, jer to nije kršćanski put, no ta je distinkcija de Mellu vrlo jasna, posebice kao isusovcu u čijoj duhovnosti je i naglašena kontemplacija u akciji.

    Nisu mi poznati Krishnamurtijevi doživljaji koje je de Mello prikazao kao svoje, no čak i ako je to istina, ne vidim kakvu je korist de Mello iz toga izvukao i po čemu je stoga veći kradljivac od biblijskih pisaca koji su tuđe mitove i koncepte isto prepisivali bez navođenja fusnota.

    avatar

    19.06.2010. (20:55)    -   -   -   -  

učitavam...