16.12.2009. (16:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ognjen
Razlog svemu tome je vrlo jasan: porez na auto 250 % kada se sve uracuna, pa ko voli nek izvoli :) Kada sam bio pricao mi taksista iz Makedonije koji vec dugo zivi tamo... kaze da ih to (taksiste) ubija, jer inace svi uglavnom moraju da voze Mercedese :D
16.12.2009. (20:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ognjen
I da, zaboravih napisati da oni na tim njihovim velikim bike-ovima prosecno idu preko 25 :) Kada se radi laganiji trening pred trku u gradu, komotno se mozete voziti sa grupicom ljudi koji idu na posao, covek lako moze dobiti komplekse od njih kako su brzi :D
16.12.2009. (20:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lima
svaki put kad ovako nešto napišeš pitam se šta još uvijek radim u ovoj primitivnoj hrvatskoj?!?!?!
16.12.2009. (20:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
KJ
Odličan tekst! Danska se pretvara u Kinu, a Kinezi se sad guše autima. Nisam znao da je veća smrtnost od zagađenja zraka nego od prometnih nesreća. Stvarno nevjerojatno s obzirom na visoke standarde ispušnih plinova. Zanimljiva i procjena utjecaja buke na visoki krvni tlak i srčane bolesti i smrt 200-500 ljudi.
16.12.2009. (22:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@lacpe Znam ja da si i ti u duši optimist, samo što za razliku od mene ti misliš da će se sve promjeniti čim nas Europa okupira :-)
@Ognjen Vidio sam te velike bicikle u Nizozemskoj. Ogromni su. Na jednom sam vidio zakačena dječja kolica (preklopljena)
@lima Idu stvari i kod nas na bolje, sporo, ali idu.
@KJ Sjećaš li se kad su prije par godina naši povećali kazne za prometne prekršaje u svrhu smanjenja broja žrtava prometnih nesreća. Zanimljivo kako se ništa nije napravilo (ili ništa značajno) za žrtve prometnog onečišćenja koji je izgleda puno veći ubojica
17.12.2009. (08:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
musa
recimo, bio sam u Amsterdamu (šugavom) di su biciklisti "viša rasa", naravno par puta su me lupili onako ovlaš, ramenom ili nogom jer u šetnji vazda zalutam na bic. stazu, a oni voze, kao što neko reče barem 25 na sat u prosjeku...no bez obzira, guša sam u tome, bar da se biciklisti zap. europe osvete za sav onaj teror koji mi trpimo na Balkanu od ovih naših vozača...automobilske pičke!!
P.S: Andrej, kad te vrbujemo da se vratiš u domovinu za stalno, napravit ćemo bicikl-udrugu, slat projekte ovim međunarodnim organizacijama, razni EUovi i USAidi, tražit donacije za projekte biciklističkih staza po okolici Ljubuškog u sklopu razvitka turizma ovog kraja, ono malo ruralni i sportski turizam, povezat se malo s onima iz Međugorja i Makarske, nuditi im jednodnevne i dvodnevene izlete (s kampiranjem na npr. Kravici) po biciklističkim stazama općine Ljubuški...ima doli po Bijači, starom Hardomilju, Zvirićim, te zatim u gronjem dijelu pregršt prostora po Lipnu, Grljevićim, Gornjoj Vitini, Klobuku, onih starih kozjih i požarnih putova, malo to urediti (otrsitin ,asuti, organizacije plaćaju) i označitim napraviti nekakvu kružnu stazu po općini, ono star na Kravici, pa put Studenaca i Cerna gori prema Graskoj, Lipnu, Klobuku, spuštamo se doli do Kapel Male, svrćanje na Kočušu, opet bajerom nazad...i tako ima se varijanti-..
i to nije SVE!!, onda još jamit vlast u općini sa nezavisnom omladinskom listom koju će predvoditi Prdac, Skinjara (kodna imena, da ne skontaju dušmani) i još ovih naših i mojih par, i odna preko općine kroz proračun, naranvo idalje su tu ove međunarodne donacije, pravit te staze i pizdarije, pretvorit onu ulicu od osnovne do Pošte (zrinsko-frankopansku) u pješačku zonu, samo biciklima i dostavnim vozilima pristup, naravno razvijat biciklističku svijest i kulturu u gradu, povezat se s nekim distributerom bicikala pa naveliko recimo građanima povoljno prodavat neka bolja bicikla za 100 maraka, 200 maraka...a nek ih naručimo 2000 isplatit će se proizvođaču...naranvo, u urbanistički plan ubaciti veće trotoare i ceste, onako nešto ko u Čapljini, pa da ima prostora za biciklističke staze...ufff...ima tu ideja..neću gušit blog :D
živio :)
17.12.2009. (14:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lacpe
Musa, ne bi bilo loše da se malo s tim tvojim idejama proširiš i do Vrgorca i mojih Kokorića... ima i tamo šta za vidit i za guštat...
17.12.2009. (17:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kresendo
Mda, oni (skandinavci) su na malo višem stupnju evolucije od nas. Recimo u mom kvartu vrijedi pravilo da pravi frajeri voze aute i motore, a bicikle voze djeca. Ako si odrastao i voziš bic, onda si ili redikul i/ili gejpeder, eventualno turist u ljetnom razdoblju.
21.12.2009. (11:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lacpe
To se ti samo nadaš... vidi zadnju foto...
16.12.2009. (16:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ognjen
Razlog svemu tome je vrlo jasan: porez na auto 250 % kada se sve uracuna, pa ko voli nek izvoli :)
Kada sam bio pricao mi taksista iz Makedonije koji vec dugo zivi tamo... kaze da ih to (taksiste) ubija, jer inace svi uglavnom moraju da voze Mercedese :D
16.12.2009. (20:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ognjen
I da, zaboravih napisati da oni na tim njihovim velikim bike-ovima prosecno idu preko 25 :)
Kada se radi laganiji trening pred trku u gradu, komotno se mozete voziti sa grupicom ljudi koji idu na posao, covek lako moze dobiti komplekse od njih kako su brzi :D
16.12.2009. (20:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lima
svaki put kad ovako nešto napišeš pitam se šta još uvijek radim u ovoj primitivnoj hrvatskoj?!?!?!
16.12.2009. (20:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
KJ
Odličan tekst! Danska se pretvara u Kinu, a Kinezi se sad guše autima.
Nisam znao da je veća smrtnost od zagađenja zraka nego od prometnih nesreća. Stvarno nevjerojatno s obzirom na visoke standarde ispušnih plinova.
Zanimljiva i procjena utjecaja buke na visoki krvni tlak i srčane bolesti i smrt 200-500 ljudi.
16.12.2009. (22:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
andrej
@lacpe
Znam ja da si i ti u duši optimist, samo što za razliku od mene ti misliš da će se sve promjeniti čim nas Europa okupira :-)
@Ognjen
Vidio sam te velike bicikle u Nizozemskoj. Ogromni su. Na jednom sam vidio zakačena dječja kolica (preklopljena)
@lima
Idu stvari i kod nas na bolje, sporo, ali idu.
@KJ
Sjećaš li se kad su prije par godina naši povećali kazne za prometne prekršaje u svrhu smanjenja broja žrtava prometnih nesreća. Zanimljivo kako se ništa nije napravilo (ili ništa značajno) za žrtve prometnog onečišćenja koji je izgleda puno veći ubojica
17.12.2009. (08:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
musa
recimo, bio sam u Amsterdamu (šugavom) di su biciklisti "viša rasa", naravno par puta su me lupili onako ovlaš, ramenom ili nogom jer u šetnji vazda zalutam na bic. stazu, a oni voze, kao što neko reče barem 25 na sat u prosjeku...no bez obzira, guša sam u tome, bar da se biciklisti zap. europe osvete za sav onaj teror koji mi trpimo na Balkanu od ovih naših vozača...automobilske pičke!!
P.S: Andrej, kad te vrbujemo da se vratiš u domovinu za stalno, napravit ćemo bicikl-udrugu, slat projekte ovim međunarodnim organizacijama, razni EUovi i USAidi, tražit donacije za projekte biciklističkih staza po okolici Ljubuškog u sklopu razvitka turizma ovog kraja, ono malo ruralni i sportski turizam, povezat se malo s onima iz Međugorja i Makarske, nuditi im jednodnevne i dvodnevene izlete (s kampiranjem na npr. Kravici) po biciklističkim stazama općine Ljubuški...ima doli po Bijači, starom Hardomilju, Zvirićim, te zatim u gronjem dijelu pregršt prostora po Lipnu, Grljevićim, Gornjoj Vitini, Klobuku, onih starih kozjih i požarnih putova, malo to urediti (otrsitin ,asuti, organizacije plaćaju) i označitim napraviti nekakvu kružnu stazu po općini, ono star na Kravici, pa put Studenaca i Cerna gori prema Graskoj, Lipnu, Klobuku, spuštamo se doli do Kapel Male, svrćanje na Kočušu, opet bajerom nazad...i tako ima se varijanti-..
i to nije SVE!!, onda još jamit vlast u općini sa nezavisnom omladinskom listom koju će predvoditi Prdac, Skinjara (kodna imena, da ne skontaju dušmani) i još ovih naših i mojih par, i odna preko općine kroz proračun, naranvo idalje su tu ove međunarodne donacije, pravit te staze i pizdarije, pretvorit onu ulicu od osnovne do Pošte (zrinsko-frankopansku) u pješačku zonu, samo biciklima i dostavnim vozilima pristup, naravno razvijat biciklističku svijest i kulturu u gradu, povezat se s nekim distributerom bicikala pa naveliko recimo građanima povoljno prodavat neka bolja bicikla za 100 maraka, 200 maraka...a nek ih naručimo 2000 isplatit će se proizvođaču...naranvo, u urbanistički plan ubaciti veće trotoare i ceste, onako nešto ko u Čapljini, pa da ima prostora za biciklističke staze...ufff...ima tu ideja..neću gušit blog :D
živio :)
17.12.2009. (14:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lacpe
Musa, ne bi bilo loše da se malo s tim tvojim idejama proširiš i do Vrgorca i mojih Kokorića... ima i tamo šta za vidit i za guštat...
17.12.2009. (17:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kresendo
Mda, oni (skandinavci) su na malo višem stupnju evolucije od nas. Recimo u mom kvartu vrijedi pravilo da pravi frajeri voze aute i motore, a bicikle voze djeca. Ako si odrastao i voziš bic, onda si ili redikul i/ili gejpeder, eventualno turist u ljetnom razdoblju.
21.12.2009. (11:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
andrej
Većina ih se vozi zato što im je to najzgodnije, 17% zbog tjelesne aktivnosti, a 1% zbog brige za okoliš. Nisu oni ništa bolji od nas
21.12.2009. (13:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
KJ
Evo, dnevni parking u Zg III. zona 80 kn, a zone se šire kao epidemija. Ubrzat će se i naša evolucija. :-)
22.12.2009. (11:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...