Općenito ne gledam reklame, kada počinje sama reklamna špica, prebacim program i već otprilike znam kada završavaju da mogu pogledati do kraja ono što sam započela. Iritantni su mi ti glasovi, intonacija i nadasve glupe fore koje kod mene definitivno ne igraju nikakvu ulogu prilikom kupnje. Primijetila sam i da se kroz hrvatski reklamni prostor neprestano forsiraju Dalmatinci, njihov dijalekt i mentalitet (onaj stereotipni). Ne znam zašto je to tako i zašto bi jedan tipični Dalmatinac trebao više utjecati na kupčev mozak od, recimo, jednog tipičnog Istrijana ili Slavonca? Ovo ne pišem zato jer jedan dio RH preferiram više od drugog, već baš zato što ne pa mi nije jasno tko je pokrenuo takav trend (osim Sanadera) i da li takav trend zbilja bolje prodaje proizvod? ;)
28.08.2009. (11:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
a jesi probala one lonce sa dnom debljine 18/10 naprevljene od superkvalitetnog materijala, eno onakve kakvi se jkoriste samo u luksuznim restoranima. moraš probati, baš su super.
28.08.2009. (19:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
windfuckersister
Ah, Mr Popper je moja simpatija još iz vremena crnog mraka kad se zvao Mastro Lindo i kad sam po njega išla u Trst....
27.08.2009. (19:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kinky Kolumnistica
Općenito ne gledam reklame, kada počinje sama reklamna špica, prebacim program i već otprilike znam kada završavaju da mogu pogledati do kraja ono što sam započela. Iritantni su mi ti glasovi, intonacija i nadasve glupe fore koje kod mene definitivno ne igraju nikakvu ulogu prilikom kupnje. Primijetila sam i da se kroz hrvatski reklamni prostor neprestano forsiraju Dalmatinci, njihov dijalekt i mentalitet (onaj stereotipni). Ne znam zašto je to tako i zašto bi jedan tipični Dalmatinac trebao više utjecati na kupčev mozak od, recimo, jednog tipičnog Istrijana ili Slavonca? Ovo ne pišem zato jer jedan dio RH preferiram više od drugog, već baš zato što ne pa mi nije jasno tko je pokrenuo takav trend (osim Sanadera) i da li takav trend zbilja bolje prodaje proizvod? ;)
28.08.2009. (11:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
ne znaš da sa mobitel možeš na fejs? helooou u kojem stoljeću ti živiš:) ajme meni debilane
28.08.2009. (14:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mogu biti sve samo papučar ne...
a jesi probala one lonce sa dnom debljine 18/10 naprevljene od superkvalitetnog materijala, eno onakve kakvi se jkoriste samo u luksuznim restoranima.
moraš probati, baš su super.
28.08.2009. (19:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stroke
čuo sam i ja da se ti pederi okupljaju na fejsu. ajme, ajme.
30.08.2009. (23:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...