Jel' i poticaje dobio? " U ovoj zemlji je moguće sve, babe i žabe su......." Samo radilo se o nekoj drugoj zemlji, promjene su nažalost nevidljive, zasada.
10.10.2008. (08:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
walter
Davorko, pitaj Milana, on sigurno zna sve odgovore na ovakva i slična pitanja!
10.10.2008. (08:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kako to da baš na onom mjestu gdje bi trebala biti zaobilaznica za povezivanje autoputa Gavrilović kupuje zemljišta i oranice po 12 kn da bi izgradio svoje pogone?
10.10.2008. (17:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nadam se, Davorko, da ti je poznato da svako ljudsko društvo počiva na dvama osnovnim stupovima. To su pravni poredak i moralni red. Ponašanje i djelovanje koje nije propisano zakonima uređuje se nepisanim moralnim normama, tzv. uzancama. Tako mora biti da bi neko društvo uopće funkcioniralo. A svima nama je poznato da hrvatsko društvo ne funkcionira ni najmanje jer se nitko ne drži ni zakona ni moralnih normi. To pogotovo vrijedi za tzv. društvenu elitu, među koju spadaju i političari koji odlučuju o svemu, pa i o tome hoće li kilometar autoceste koštati toliko i toliko ili pak pet ili deset puta više vod toga, ovisno o tome koga još sve treba namiriti i čije potomstvo zbrinuti do u treće ili četvrto koljeno. A treba se požuriti jer mandat, na žalost, traje samo četiri godine. Ako ne vjeruješ meni, pitaj o tim temema velikog praktičara S. Linića. Zamolio bih te, dragi Davorko, da mi opet ne prišiješ epitet cinika kao kad sam sam ti zadnji put komentirao post. Osim toga, već više od tri mjeseca duguješ mi odgovor na pitanje koji su to desetci poštenih domaćih političara iza kojih se ne vuku nikakvi repovi, a za koje ti znaš da su takvi. Podijeli tu spoznaju, čovječe, s hrvatskom javnošću. Ako to učiniš, postat ćeš moj politički idol, to više što si ti jedan od jako rijetkih blogera koji biše suvisle postove. Ostali uglavnom trabunjaju što ni pas s maslom ne bi pojeo. Budi mi zdrav!
10.10.2008. (22:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sveti Petar je zaslužio račun za svoju kajganu.... a valjda je tako i s narodom. Računi nam uvijek i baš uvijek stižu na naplatu. Jedina "sitna" nepravda u priči ovog naroda je to što nisu baš svi naručili kajganu, a moraju je platiti.
10.10.2008. (23:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rosa u podne
kad prvih cca 15 km ide kroz jako skupo zemljište a i svi bi još malo jamili .to je tak navek bilo i bu tko bliže jaslama bolje jede ili vatri pa se bolje grije .bemti uvjek sam daleko od svega ili u najboljem slučaju stižem prekasno.
10.10.2008. (23:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
arbun
Šteta što će ovo vidjeti samo stotinjak ljudi u Hrvatskoj preko ovog bloga. Hrvati slabo pamte što je bilo u prošlosti, tako nitko ne pamti i taj tekst iz 2005. godine, a on upravo govori o kakvoj se ozbiljnosti radilo kada su počeli radovi na izgradnji te auto- ceste. Zato i imamo neki dan prosvjede građana u okolici Velike Gorice. Ovo bi trebalo kopirati i poslati svim građanima Siska i Velike Gorice. Pozdrav.
11.10.2008. (13:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kanak
Bilo bi jeftinije da se Tonino Picula odrekne potraživanja uime Grada Velike Gorice i da povuče tužbu koja koči izgradnju iz smjera Zagreba. I od svih nasada Davorko vama jedino ovi zapadaju za oko, a jabuke su vrhunske- što je je.
11.10.2008. (16:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kao "nije znala da će tu biti trasa autoceste"... Malo morgen da nije znala... Ali, naravno: kako bi se namaknuli novci za novi stan, novu vikendicu na moru, a i novu jahtu od najmanje 30 metara bi trebalo kupiti... pa kako ćemo nego marćapijom i po sistemu lijeva ruka - desni džep... o trošku svih nas (uključujući i mene!) koji imamo tu sreću da smo među rijetkima koji radimo...
11.10.2008. (23:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
admin
Posjeti novi forum www.tipkalica.com, registriraj se i postaj! Vidimo se, pozz.
12.10.2008. (17:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
" Autocesta Zagreb-Sisak zapela na arheologiji i izvlaštenjuJosip Bohutinski josip.bohutinski@business.hr
(objavljeno 14.10.08 07:00)
Iako je ministar prometa, mora i infrastrukture Božidar Kalmeta prošloga četvrtka najavio da će dionica autoceste Zagreb-Sisak između Jakuševca i Velike Gorice biti dovršena do kraja sljedeće godine, a poddionica Velika Gorica- Buševec do sredine 2009. godine, prema informacijama kojima raspolaže Business.hr ti su rokovi vrlo teško ostvarivi s obzirom na stanje na terenu.
Naši vrlo pouzdani izvori iz HAC-a navode kako na dionici Jakuševac -Velika Gorica još nije obavljeno ni izvlaštenje zemljišta. Na području grada Zagreba preko kojeg prolazi ta dionica dosad je, doznajemo, izvlašteno samo 25 posto zemljišta. Situacija je ipak bolja na dijelu koji prolazi kroz Zagrebačku županiju, gdje je izvlašteno 95 posto zemljišta. Prapovijesne prepreke Međutim, na toj dionici nisu još ni započeli arheološki radovi, a gradnja ne može početi prije nego što se oni obave! Što se tiče gradnje, na toj je dionici završeno jedva nešto više od 30 posto građevinskih radova, kažu nam naši izvori, vrlo sumnjičavi prema rokovima koje je naveo Kalmeta. Slična je situacija i na poddionici Velika Gorica-Buševec. Ondje je do završetka preostalo još oko 30 posto građevinskih radova i isto toliko arheoloških istraživanja. Kalmeta je na prošlotjednom obilasku gradilišta autoceste prema Sisku izjavio i da je problem izvlaštenja zemljišta riješen odnosno da se rješava, no prema podacima o izvlaštenju na području Grada Zagreba, problem izvlaštenja daleko je od rješavanja. Usto, Kalmeta je najavio da će od ožujka sljedeće godine autocesta Zagreb-Sisak biti napadnuta i iz smjera Siska, pa bi se tako ubrzala njezina gradnja. No, prema našim izvorima, dionica Lekenik- Mošćenica tek je u fazi projektiranja, a preostalo je obaviti još 50 posto posla. Tek potom slijede izvlaštenja, izmještanja, arheološki radovi. Cijena raste Dakle, početak gradnje i te dionice vrlo je ambiciozno postavljen za samo pet mjeseci. Prama Vladinu planu građenja javnih cesta, dionica Jakuševac-Velika Gorica trebala je biti gotova do lipnja 2007. godine, a do Lekenika do lipnja 2008. godine. Svi su ti rokovi probijeni, a na dionici Velika Gorica-Lekenik radi se samo na pola dionice do Buševca. Samo građenje autoceste Zagreb-Sisak, prema informacijama Business.hr-a i kalkulacijama HAC-a, trebalo bi stajati 3,6 milijarde kuna, a zajedno s otkupom zemljišta, izmještanjem, projektiranjem i nadzorom 4,4 milijarde kuna. No budući da je cijena građenja te autoceste višestruko poskupjela od prvotno najavljivanih 1,5 milijarde kuna, njezinu je cijenu, kao i rokove izgradnje, teško uzimati zdravo za gotovo, pa i onda (ili pogotovo onda) kad o tome govori resorni ministar Kalmeta."
14.10.2008. (00:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kako nisu započeli arheološki radovi kada ih svaki dan vidim kako nešto čeprkaju;))) rimljane , gale , kelte ;)))
ma gle , sve je svima jasno kako se radi ...ali bolje i to nego da nam lovu iznose u vrećama. nema bolje veš mašine od građevine .zato nam je politika građevinska. kako su krenuli imati ćemo ne samo most pelješac, SF zračnu luku ,arene i ostala čuda...tko zna što se priprema; dubai II ;)))
book cmok!
15.10.2008. (23:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kineske kurve
pa kad si svi razgrabe koliko su planirali, cijena i nije zabrinjavajuća..Pozdrav!
10.10.2008. (01:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kineske kurve
ipak se radi o Sisku, a to znači da će se i prašina unovčiti, i obrtati..
10.10.2008. (01:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mithrandir
Više ni posao ministra nije toliko siguran kao prije ....
... a rate kredita su visoke ...
... treba se osigurati... za svaki slučaj.
10.10.2008. (05:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dante
Jel' i poticaje dobio? "
U ovoj zemlji je moguće sve, babe i žabe su......."
Samo radilo se o nekoj drugoj zemlji, promjene su nažalost nevidljive, zasada.
10.10.2008. (08:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
walter
Davorko, pitaj Milana, on sigurno zna sve odgovore na ovakva i slična pitanja!
10.10.2008. (08:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lolina
zato što se isplaćuje kolko tolko fer cijena zemljišta. osim možda onima oko buzina.
znam, pošto sam i ja na toj trasi.
ili ti misliš da dalmatinski krš vrijedi jednako kao zg okolica ?!?
tko je vama u sisku branio npr saditi jabuke? ili išta drugo.
10.10.2008. (16:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kineske kurve
kako to da baš na onom mjestu gdje bi trebala biti zaobilaznica za povezivanje autoputa Gavrilović kupuje zemljišta i oranice po 12 kn da bi izgradio svoje pogone?
10.10.2008. (17:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
cistiliste
a šta ste takvi..pa vlasnik vočnjaka se samo držao one...imamo hrvatsku..i sad bi vi da je proda samo tako....ccccc
10.10.2008. (20:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Juran
Nadam se, Davorko, da ti je poznato da svako ljudsko društvo počiva na dvama osnovnim stupovima. To su pravni poredak i moralni red. Ponašanje i djelovanje koje nije propisano zakonima uređuje se nepisanim moralnim normama, tzv. uzancama. Tako mora biti da bi neko društvo uopće funkcioniralo. A svima nama je poznato da hrvatsko društvo ne funkcionira ni najmanje jer se nitko ne drži ni zakona ni moralnih normi. To pogotovo vrijedi za tzv. društvenu elitu, među koju spadaju i političari koji odlučuju o svemu, pa i o tome hoće li kilometar autoceste koštati toliko i toliko ili pak pet ili deset puta više vod toga, ovisno o tome koga još sve treba namiriti i čije potomstvo zbrinuti do u treće ili četvrto koljeno. A treba se požuriti jer mandat, na žalost, traje samo četiri godine. Ako ne vjeruješ meni, pitaj o tim temema velikog praktičara S. Linića.
Zamolio bih te, dragi Davorko, da mi opet ne prišiješ epitet cinika kao kad sam sam ti zadnji put komentirao post. Osim toga, već više od tri mjeseca duguješ mi odgovor na pitanje koji su to desetci poštenih domaćih političara iza kojih se ne vuku nikakvi repovi, a za koje ti znaš da su takvi. Podijeli tu spoznaju, čovječe, s hrvatskom javnošću. Ako to učiniš, postat ćeš moj politički idol, to više što si ti jedan od jako rijetkih blogera koji biše suvisle postove. Ostali uglavnom trabunjaju što ni pas s maslom ne bi pojeo. Budi mi zdrav!
10.10.2008. (22:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
donin svijet
Sveti Petar je zaslužio račun za svoju kajganu.... a valjda je tako i s narodom. Računi nam uvijek i baš uvijek stižu na naplatu. Jedina "sitna" nepravda u priči ovog naroda je to što nisu baš svi naručili kajganu, a moraju je platiti.
10.10.2008. (23:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rosa u podne
kad prvih cca 15 km ide kroz jako skupo zemljište a i svi bi još malo jamili .to je tak navek bilo i bu tko bliže jaslama bolje jede ili vatri pa se bolje grije .bemti uvjek sam daleko od svega ili u najboljem slučaju stižem prekasno.
10.10.2008. (23:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
arbun
Šteta što će ovo vidjeti samo stotinjak ljudi u Hrvatskoj preko ovog bloga. Hrvati slabo pamte što je bilo u prošlosti, tako nitko ne pamti i taj tekst iz 2005. godine, a on upravo govori o kakvoj se ozbiljnosti radilo kada su počeli radovi na izgradnji te auto- ceste. Zato i imamo neki dan prosvjede građana u okolici Velike Gorice. Ovo bi trebalo kopirati i poslati svim građanima Siska i Velike Gorice. Pozdrav.
11.10.2008. (13:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kanak
Bilo bi jeftinije da se Tonino Picula odrekne potraživanja uime Grada Velike Gorice i da povuče tužbu koja koči izgradnju iz smjera Zagreba.
I od svih nasada Davorko vama jedino ovi zapadaju za oko, a jabuke su vrhunske- što je je.
11.10.2008. (16:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Palomina
Kao "nije znala da će tu biti trasa autoceste"... Malo morgen da nije znala... Ali, naravno: kako bi se namaknuli novci za novi stan, novu vikendicu na moru, a i novu jahtu od najmanje 30 metara bi trebalo kupiti... pa kako ćemo nego marćapijom i po sistemu lijeva ruka - desni džep... o trošku svih nas (uključujući i mene!) koji imamo tu sreću da smo među rijetkima koji radimo...
11.10.2008. (23:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
admin
Posjeti novi forum www.tipkalica.com, registriraj se i postaj! Vidimo se, pozz.
12.10.2008. (17:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Davorko Vidović
A danas čitam u novinama slijedeće:
"
Autocesta Zagreb-Sisak zapela na arheologiji i izvlaštenjuJosip Bohutinski
josip.bohutinski@business.hr
(objavljeno 14.10.08 07:00)
Iako je ministar prometa, mora i infrastrukture Božidar Kalmeta prošloga četvrtka najavio da će dionica autoceste Zagreb-Sisak između Jakuševca i Velike Gorice biti dovršena do kraja sljedeće godine, a poddionica Velika Gorica- Buševec do sredine 2009. godine, prema informacijama kojima raspolaže Business.hr ti su rokovi vrlo teško ostvarivi s obzirom na stanje na terenu.
Naši vrlo pouzdani izvori iz HAC-a navode kako na dionici Jakuševac -Velika Gorica još nije obavljeno ni izvlaštenje zemljišta. Na području grada Zagreba preko kojeg prolazi ta dionica dosad je, doznajemo, izvlašteno samo 25 posto zemljišta. Situacija je ipak bolja na dijelu koji prolazi kroz Zagrebačku županiju, gdje je izvlašteno 95 posto zemljišta.
Prapovijesne prepreke
Međutim, na toj dionici nisu još ni započeli arheološki radovi, a gradnja ne može početi prije nego što se oni obave! Što se tiče gradnje, na toj je dionici završeno jedva nešto više od 30 posto građevinskih radova, kažu nam naši izvori, vrlo sumnjičavi prema rokovima koje je naveo Kalmeta. Slična je situacija i na poddionici Velika Gorica-Buševec. Ondje je do završetka preostalo još oko 30 posto građevinskih radova i isto toliko arheoloških istraživanja. Kalmeta je na prošlotjednom obilasku gradilišta autoceste prema Sisku izjavio i da je problem izvlaštenja zemljišta riješen odnosno da se rješava, no prema podacima o izvlaštenju na području Grada Zagreba, problem izvlaštenja daleko je od rješavanja. Usto, Kalmeta je najavio da će od ožujka sljedeće godine autocesta Zagreb-Sisak biti napadnuta i iz smjera Siska, pa bi se tako ubrzala njezina gradnja. No, prema našim izvorima, dionica Lekenik- Mošćenica tek je u fazi projektiranja, a preostalo je obaviti još 50 posto posla. Tek potom slijede izvlaštenja, izmještanja, arheološki radovi.
Cijena raste
Dakle, početak gradnje i te dionice vrlo je ambiciozno postavljen za samo pet mjeseci. Prama Vladinu planu građenja javnih cesta, dionica Jakuševac-Velika Gorica trebala je biti gotova do lipnja 2007. godine, a do Lekenika do lipnja 2008. godine. Svi su ti rokovi probijeni, a na dionici Velika Gorica-Lekenik radi se samo na pola dionice do Buševca.
Samo građenje autoceste Zagreb-Sisak, prema informacijama Business.hr-a i kalkulacijama HAC-a, trebalo bi stajati 3,6 milijarde kuna, a zajedno s otkupom zemljišta, izmještanjem, projektiranjem i nadzorom 4,4 milijarde kuna. No budući da je cijena građenja te autoceste višestruko poskupjela od prvotno najavljivanih 1,5 milijarde kuna, njezinu je cijenu, kao i rokove izgradnje, teško uzimati zdravo za gotovo, pa i onda (ili pogotovo onda) kad o tome govori resorni ministar Kalmeta."
14.10.2008. (00:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Radio Purger
Možda će cesta bit jako jako kvalitetna? :)
14.10.2008. (18:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Radio Purger
Ja sam komentar dao, a mene bi zanimao Vaš komentar kao političara na moj najnoviji članak.
15.10.2008. (13:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lolina
kako nisu započeli arheološki radovi kada ih svaki dan vidim kako nešto čeprkaju;))) rimljane , gale , kelte ;)))
ma gle , sve je svima jasno kako se radi ...ali bolje i to nego da nam lovu iznose u vrećama.
nema bolje veš mašine od građevine .zato nam je politika građevinska. kako su krenuli imati
ćemo ne samo most pelješac, SF zračnu luku ,arene i ostala čuda...tko zna što se priprema;
dubai II ;)))
book cmok!
15.10.2008. (23:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
OT
:) Operacija Trijumf
22.10.2008. (02:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
OT
:) Operacija Trijumf
22.10.2008. (02:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
OT
:) Operacija Trijumf
29.10.2008. (02:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
OT
:) Operacija Trijumf
29.10.2008. (02:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...