Plemenita ideja da Brodarica bude zajednica stanara sa svim svojim dobrim i lošim stranama kao što su tolernancija, snošljivost, uvažavanje različitosti i prava na vlastito mišljenje, te donošenje odluka od opće važnosti isključivo koncenzusom, a ne nadglasavanjem većine nad manjinom, nije izdržala, nadamo se samo privremeno, pod stalnim podmetanjima najgore vrste.
Samo Božja providnost i naša opreznost su omogućile da se najveći problem Brodarice - upravljanje novcem od pričuve za stanove i garažno-parkirališni prostor zadrži pod nadzorom većine predstavnika kojima je skrb za Brodaricu i stanare sveta stvar.
Zna se, da Brodarica još uvijek ni nakon godinu dana od preuzmanja ključeva, ili bolje rečeno, ni poslije svoga prvog rođendana, kao „kupljena stvar nije u ispravnom stanju“!
Radi istine i radi Brodarice, treba reći tko je i u kolikoj mjeri odgovoran za to, te komu je i kakva bila namijenjena uloga. S velikom sigurnošću može se ustvrditi da smo mi Predstavnici i stanari Brodarice svaki put trebali biti prevareni od sviju „umočenih“ u rješavanju zajedničkih nam problema bez obzira kako to i koliko neobično ružno zvučalo i bilo „strano“ ovome vremenu.
Temeljna polazišta većine u svim dosadašnjim razgovorima s njima su uvijek bila da se zajedničkim uljuđenim i kulturnim nastupom, a ne prijetnjom eventualnim tužbama i neargumentiranim prozivkama o nekakvim kriminalnim spregama, brane naši opći interesi.
Velika potpora u tomu su bili, i još uvijek jesu, naši stanari koji pokazuju visoku razinu strpljivosti i razumijevanja.
Tko su to „oni“ koji još uvijek nisu svjesni činjenice, a trebali bi biti, da pravo na Brodaricu imaju isključivo njeni stanari?
1. APN
Pitanje svih pitanja koje se nameće svima nama je uloga APN-a, te njegova odgovornost kao Glavnog investitora glede Brodarice, njenih problema i nedostataka proisteklih od prihvaćanja izvedbenog projekta, njegovih kasnijih preinaka, naših primanja ključeva, pa sve do potpisivanja Ugovora?
Naš dopis APN-u, objavljen na našem Portalu kao Zajedničko priopćenje sa svim uočenim nedostacima i primjedbama, je vraćen na očitovanje Glavnom izvođaču - „Dal-koning-u“ d.o.o. Time su samo potvrđene naše sumnje da će se naši problemi morati rješavati na lokalnoj razini, Brodarica - Glavni izvođač.
Ono što je do sada spadalo u područje znanstvene fantastike ili novinske rubrike „vjerovali ili ne“, je odredba Ugovora APN-a s nama stanarima koja dopušta mogućnost da „cijena stana ostane ista ukoliko se njegova korisna površina tijekom gradnje umanji do 2 (dva) posto“!
Znači li to, dagi naš APN, da ste time legalno svakom vlasniku stana uzeli u prosjeku tisuću i pol eura za nešto što Vama, uistinu, ne pripada!
Je li time netko slučajno prevaren već i prije gradnje Brodarice?
Kako je moguće povisiti koeficijent za garažno-parkirališna mjesta kad je sumnjivim puknućima ploča na G1 i G2 već ranije ugovorena cijena dovedena u pitanje?
Ima li suvisle odgovore na naša pitanja i valjana uporišta za ovakve devijantne pojave pravna država i njeno resorno Ministarstvo?
2. „Dal - koning“ d.o.o.
Među uočenim nedostacima, ili krupnijim pogreškama Brodarice kao modela gradnje „brzo, kvalitetno i jeftino“, su zabrinjavajuća puknuća ploča na G1 i G2.
Nešto kasnije iz „solidarnosti“ pukla je i temeljna.
Glavni statičar tvrtke kojemu su ovakva puknuća, za upućenije prava specijalnost i „znak prepoznavanja“, kao nekad slavni profesor Baltazar u svom laboratoriju, simulira metodom konačnih elemenata spomenute „rasjede“ i donosi slavodobitno zaključak „da će ih biti još, ali da se ne može predvidjeti, na žalost, ni mjesto ni vrijeme kao ni veličina i oblik njihova širenja!
Hoće li to biti „ruža vjetrova“ ili nešto „modernije“ i bezbolnije, on će nas pravovremeno izvijestiti!
Zbog toga, mi smo i prigovorili APN-u da bi se cijena garažno-parkirališnih mjesta trebala umanjiti, a nikako povećati!
Mnogo je vremena trebalo proteći da se razbije jednostrana blokada Glavnog izvođača glede dijaloga u rješavanju zajedničkih problema na Brodarici.
Čelnici „Dal-koning-a“ d.o.o. su to objašnjavali time da ne mogu razgovarati s onima „koji im prijete sudskim tužbama i neargumentirano obmanjuju javnost o postojanju kriminalne sprege između njih i našeg bivšeg Upravitelja“.
Kada ih je naša „tajna diplomacija“ uvjerila da to nismo mi, nego neka druga „opcija“, pristali su konstruktivno razgovarati s nama.
Pomaci su već vidljivi!
Participacija troškova kod zamjene novih vodomjerila, te podjela zadaća svojim kooperantima u otklanjanju svih uočenih nedostataka koji su u skladu s garancijskim obvezama.
3. Bivši Upravitelj „Tehnoplast“ d.o.o.
Najčešće zamjerke stanara Brodarice sada već bivšem Upravitelju je pomanjkanje inicijative kod rješavanja ve
10.07.2008. (21:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ajoj
BRODARICA - godinu dana poslije
Plemenita ideja da Brodarica bude zajednica stanara sa svim svojim dobrim i lošim stranama kao što su tolernancija, snošljivost, uvažavanje različitosti i prava na vlastito mišljenje, te donošenje odluka od opće važnosti isključivo koncenzusom, a ne nadglasavanjem većine nad manjinom, nije izdržala, nadamo se samo privremeno, pod stalnim podmetanjima najgore vrste.
Samo Božja providnost i naša opreznost su omogućile da se najveći problem Brodarice - upravljanje novcem od pričuve za stanove i garažno-parkirališni prostor zadrži pod nadzorom većine predstavnika kojima je skrb za Brodaricu i stanare sveta stvar.
Zna se, da Brodarica još uvijek ni nakon godinu dana od preuzmanja ključeva, ili bolje rečeno, ni poslije svoga prvog rođendana, kao „kupljena stvar nije u ispravnom stanju“!
Radi istine i radi Brodarice, treba reći tko je i u kolikoj mjeri odgovoran za to, te komu je i kakva bila namijenjena uloga. S velikom sigurnošću može se ustvrditi da smo mi Predstavnici i stanari Brodarice svaki put trebali biti prevareni od sviju „umočenih“ u rješavanju zajedničkih nam problema bez obzira kako to i koliko neobično ružno zvučalo i bilo „strano“ ovome vremenu.
Temeljna polazišta većine u svim dosadašnjim razgovorima s njima su uvijek bila da se zajedničkim uljuđenim i kulturnim nastupom, a ne prijetnjom eventualnim tužbama i neargumentiranim prozivkama o nekakvim kriminalnim spregama, brane naši opći interesi.
Velika potpora u tomu su bili, i još uvijek jesu, naši stanari koji pokazuju visoku razinu strpljivosti i razumijevanja.
Tko su to „oni“ koji još uvijek nisu svjesni činjenice, a trebali bi biti, da pravo na Brodaricu imaju isključivo njeni stanari?
1. APN
Pitanje svih pitanja koje se nameće svima nama je uloga APN-a, te njegova odgovornost kao Glavnog investitora glede Brodarice, njenih problema i nedostataka proisteklih od prihvaćanja izvedbenog projekta, njegovih kasnijih preinaka, naših primanja ključeva, pa sve do potpisivanja Ugovora?
Naš dopis APN-u, objavljen na našem Portalu kao Zajedničko priopćenje sa svim uočenim nedostacima i primjedbama, je vraćen na očitovanje Glavnom izvođaču - „Dal-koning-u“ d.o.o. Time su samo potvrđene naše sumnje da će se naši problemi morati rješavati na lokalnoj razini, Brodarica - Glavni izvođač.
Ono što je do sada spadalo u područje znanstvene fantastike ili novinske rubrike „vjerovali ili ne“, je odredba Ugovora APN-a s nama stanarima koja dopušta mogućnost da „cijena stana ostane ista ukoliko se njegova korisna površina tijekom gradnje umanji do 2 (dva) posto“!
Znači li to, dagi naš APN, da ste time legalno svakom vlasniku stana uzeli u prosjeku tisuću i pol eura za nešto što Vama, uistinu, ne pripada!
Je li time netko slučajno prevaren već i prije gradnje Brodarice?
Kako je moguće povisiti koeficijent za garažno-parkirališna mjesta kad je sumnjivim puknućima ploča na G1 i G2 već ranije ugovorena cijena dovedena u pitanje?
Ima li suvisle odgovore na naša pitanja i valjana uporišta za ovakve devijantne pojave pravna država i njeno resorno Ministarstvo?
2. „Dal - koning“ d.o.o.
Među uočenim nedostacima, ili krupnijim pogreškama Brodarice kao modela gradnje „brzo, kvalitetno i jeftino“, su zabrinjavajuća puknuća ploča na G1 i G2.
Nešto kasnije iz „solidarnosti“ pukla je i temeljna.
Glavni statičar tvrtke kojemu su ovakva puknuća, za upućenije prava specijalnost i „znak prepoznavanja“, kao nekad slavni profesor Baltazar u svom laboratoriju, simulira metodom konačnih elemenata spomenute „rasjede“ i donosi slavodobitno zaključak „da će ih biti još, ali da se ne može predvidjeti, na žalost, ni mjesto ni vrijeme kao ni veličina i oblik njihova širenja!
Hoće li to biti „ruža vjetrova“ ili nešto „modernije“ i bezbolnije, on će nas pravovremeno izvijestiti!
Zbog toga, mi smo i prigovorili APN-u da bi se cijena garažno-parkirališnih mjesta trebala umanjiti, a nikako povećati!
Mnogo je vremena trebalo proteći da se razbije jednostrana blokada Glavnog izvođača glede dijaloga u rješavanju zajedničkih problema na Brodarici.
Čelnici „Dal-koning-a“ d.o.o. su to objašnjavali time da ne mogu razgovarati s onima „koji im prijete sudskim tužbama i neargumentirano obmanjuju javnost o postojanju kriminalne sprege između njih i našeg bivšeg Upravitelja“.
Kada ih je naša „tajna diplomacija“ uvjerila da to nismo mi, nego neka druga „opcija“, pristali su konstruktivno razgovarati s nama.
Pomaci su već vidljivi!
Participacija troškova kod zamjene novih vodomjerila, te podjela zadaća svojim kooperantima u otklanjanju svih uočenih nedostataka koji su u skladu s garancijskim obvezama.
3. Bivši Upravitelj „Tehnoplast“ d.o.o.
Najčešće zamjerke stanara Brodarice sada već bivšem Upravitelju je pomanjkanje inicijative kod rješavanja ve
10.07.2008. (21:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...