Što onda radi onaj koji sve zna i zašto je (uvijek zaboravim ime) rekao da zna da ništa ne zna? :) A ovo s učenikom zajebatorom mi je logično: Ili slijedi naslov (ono pod 9.), ili je bogatiji od svog učitelja pa radi što ga je volja. :P *Ma kaki postotak. To ja simbolički rušim kršćansku simboliku. :D Zapravo sam tek s tri ili četiri zadnja posta dobio ideju da napravim nešto linearno.
01.02.2008. (19:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Prcaš me ne ? To je Sokrat bio. Nebitno. Ovak ja mislim da priča ide : učenik je bio samo hrabar i iskren IAKO je iskazao teško nepoštovanje Majstor je bio iskren prema sebi i pustio svu hijerarhiju jer je u ovom slučaju nadmeni učenik bio u pravu i on je ( majstor) znao u sebi da nije dao sve od sebe i da ga je štrecnula kritika iako je dolazila od `inferiornog` tj. nekog tko prema svojim zaslugama nije ni slučajno mogao kritizirati majstora Ali u ovom posebnom slučaju, učenik je bio u pravu i majstor je demonstrirao pravu veličinu jednog majstora, uzeo je kritiku kao poticaj. Voala. Ili nemam pojma o čem zborim.
01.02.2008. (20:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
da, tu je rješenje.. majstor zna napraviti kaligrafiju otprve, ali učenik je taj koji treba naučiti kako da prestane procijenjavati, ocijenjivati i prigovarati
01.02.2008. (20:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ma kaki postotak. To ja simbolički rušim kršćansku simboliku. :D Zapravo sam tek s tri ili četiri zadnja posta dobio ideju da napravim nešto linearno. Viš ti sad to, KRIŽ bidna nebila. Šta ti je projekcija :)))))
01.02.2008. (20:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
da, tu je rješenje.. majstor zna napraviti kaligrafiju otprve, ali učenik je taj koji treba naučiti kako da prestane procijenjavati, ocijenjivati i prigovarati
Majstor treba nasljednika, ne sljedbenika ? Kad je jednom jedna majka došla Gandiju upitati kako da sina odvikne od prejedanja šećerom, Gandi joj je rekao da se vrati za mjesec dana. Kada se vratila upitala ga je zašto joj nije odmah odgovorio. Gandi je uzvratio : " Mjesec dana mi je trebalo da prestanem jesti šećer".
01.02.2008. (20:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
majstor crta ono što učenik očekuje da majstor crta, a učenik ocjenjuje ono što učenik očekuje da jedan majstor nacrta... izostankom konteksta relacije 'učenik-majstor', pojavljuje se 'čisto' prvo načelo. onaj koji zna kako se šuti, taj ne šuti. NO PASARAN! :)))
01.02.2008. (21:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
majstor crta ono što učenik očekuje da majstor crta, a učenik ocjenjuje ono što učenik očekuje da jedan majstor nacrta... izostankom konteksta relacije 'učenik-majstor', pojavljuje se 'čisto' prvo načelo. onaj koji zna kako se šuti, taj ne šuti. NO PASARAN! :)))
Znači : primjerom pokazati ? Ne riječima dokazati ? No pasaran
02.02.2008. (09:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Možda se ova priča uklapa? Kada se Dürer vratio iz Italije gdje je proučavao talijansku renesansu dočekali ga učenici, onak zločesto, s pitanjem da šta je naučio? Uzeo je kredu i na zidu nacrtao krug i označio središte kruga. Učenici su pohitali po kiparski šestar (onaj veliki) i provjerili krug. Krug je bio savršen. Dürer se začudio ovakvoj reakciji jer mu je namjera bila da ne dokazuje svoju vještinu koju je posjedovao i prije posjeta Italiji, već simbolično pokazati kako "južna renesansa" štuje krug kao oblik promišljanja! Nije im ništa rekao, otišao je svjim poslom!
02.02.2008. (12:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dok je učenik prisutan: 1) majstor crta kaligrafe na onaj način na koji bi to jedan majstor morao raditi, dakle majstorski... a to je komparativni atribut... 2) dok je prisutan, učenik ocjenjuje ono što majstor nacrta tako što to komparira sa onim što on, učenički, drži za majstorsko djelo. i jedan i drugi su uhvaćeni kako ne poštuju 'prvo načelo' već su uvjetovani svojim projekcijama o onome što drže da bi 'moralo' biti istinito... znači: uči se dok si živ :)
02.02.2008. (16:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
Ja znam kako treba komentirati
hm, mislio sam da japanski kaligrafi naprave kaligrafiju otprve, pa što ispadne
01.02.2008. (18:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
ima tu i luđi štos, zašto MAJSTORA prca UČENIK ?
što ga ne odalami bambusovom štapinom ?
01.02.2008. (19:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
propheta nemo
Što onda radi onaj koji sve zna i zašto je (uvijek zaboravim ime) rekao da zna da ništa ne zna? :)
A ovo s učenikom zajebatorom mi je logično: Ili slijedi naslov (ono pod 9.), ili je bogatiji od svog učitelja pa radi što ga je volja. :P
*Ma kaki postotak. To ja simbolički rušim kršćansku simboliku. :D Zapravo sam tek s tri ili četiri zadnja posta dobio ideju da napravim nešto linearno.
01.02.2008. (19:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
Prcaš me ne ?
To je Sokrat bio. Nebitno.
Ovak ja mislim da priča ide : učenik je bio samo hrabar i iskren IAKO je iskazao teško nepoštovanje
Majstor je bio iskren prema sebi i pustio svu hijerarhiju jer je u ovom slučaju nadmeni učenik bio u pravu i on je ( majstor) znao u sebi da nije dao sve od sebe i da ga je štrecnula kritika iako je dolazila od `inferiornog` tj. nekog tko prema svojim zaslugama nije ni slučajno mogao kritizirati majstora
Ali u ovom posebnom slučaju, učenik je bio u pravu i majstor je demonstrirao pravu veličinu jednog majstora, uzeo je kritiku kao poticaj.
Voala.
Ili nemam pojma o čem zborim.
01.02.2008. (20:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
da, tu je rješenje.. majstor zna napraviti kaligrafiju otprve, ali učenik je taj koji treba naučiti kako da prestane procijenjavati, ocijenjivati i prigovarati
01.02.2008. (20:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
Ma kaki postotak. To ja simbolički rušim kršćansku simboliku. :D Zapravo sam tek s tri ili četiri zadnja posta dobio ideju da napravim nešto linearno.
Viš ti sad to, KRIŽ bidna nebila.
Šta ti je projekcija :)))))
01.02.2008. (20:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
da, tu je rješenje.. majstor zna napraviti kaligrafiju otprve, ali učenik je taj koji treba naučiti kako da prestane procijenjavati, ocijenjivati i prigovarati
Majstor treba nasljednika, ne sljedbenika ?
Kad je jednom jedna majka došla Gandiju upitati kako da sina odvikne od prejedanja šećerom, Gandi joj je rekao da se vrati za mjesec dana.
Kada se vratila upitala ga je zašto joj nije odmah odgovorio.
Gandi je uzvratio : " Mjesec dana mi je trebalo da prestanem jesti šećer".
01.02.2008. (20:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
srdelica
a turska poslovica kaze da je veseo covjek kao sunce, kud god ide osvjetljava. matilda
01.02.2008. (20:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
srdelica
ajmo plesati ljudi. catma, na ovu moja necakinja, djevojcica kojoj smo nedavno izbili danijelu martinovic iz glave, veli - "daj glasnije!"
da man
01.02.2008. (21:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pooka
majstor crta ono što učenik očekuje da majstor crta, a učenik ocjenjuje ono što učenik očekuje da jedan majstor nacrta... izostankom konteksta relacije 'učenik-majstor', pojavljuje se 'čisto' prvo načelo. onaj koji zna kako se šuti, taj ne šuti. NO PASARAN! :)))
01.02.2008. (21:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pooka
...kako treba šutjeti, sollen...
01.02.2008. (21:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
majstor crta ono što učenik očekuje da majstor crta, a učenik ocjenjuje ono što učenik očekuje da jedan majstor nacrta... izostankom konteksta relacije 'učenik-majstor', pojavljuje se 'čisto' prvo načelo. onaj koji zna kako se šuti, taj ne šuti. NO PASARAN! :)))
Znači : primjerom pokazati ?
Ne riječima dokazati ?
No pasaran
02.02.2008. (09:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Anara
Možda se ova priča uklapa?
Kada se Dürer vratio iz Italije gdje je proučavao talijansku renesansu dočekali ga učenici, onak zločesto, s pitanjem da šta je naučio? Uzeo je kredu i na zidu nacrtao krug i označio središte kruga. Učenici su pohitali po kiparski šestar (onaj veliki) i provjerili krug. Krug je bio savršen. Dürer se začudio ovakvoj reakciji jer mu je namjera bila da ne dokazuje svoju vještinu koju je posjedovao i prije posjeta Italiji, već simbolično pokazati kako "južna renesansa" štuje krug kao oblik promišljanja! Nije im ništa rekao, otišao je svjim poslom!
02.02.2008. (12:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pooka
dok je učenik prisutan: 1) majstor crta kaligrafe na onaj način na koji bi to jedan majstor morao raditi, dakle majstorski... a to je komparativni atribut... 2) dok je prisutan, učenik ocjenjuje ono što majstor nacrta tako što to komparira sa onim što on, učenički, drži za majstorsko djelo. i jedan i drugi su uhvaćeni kako ne poštuju 'prvo načelo' već su uvjetovani svojim projekcijama o onome što drže da bi 'moralo' biti istinito... znači: uči se dok si živ :)
02.02.2008. (16:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
anara, haha, znam tu priču, odlična, da
hvala na prilogu
točka u krugu
03.02.2008. (17:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...