Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Marole

    Amen.

    avatar

    22.01.2008. (11:04)    -   -   -   -  

  • zelena akcija

    Pravo na grad
    rampa1m Inicijativa Pravo na grad i Zelena akcija održali su konferenciju za medije najaviti prosvjede i masovno uključivanje građana.
    Konferencija je započela u petak 18. siječnja u 12 sati u net.kulturnom klubu Mama, Preradovićeva 18.
    konferencija se je završila u Varšavskoj ulici prosvjednom akcijom. Akcijom je na simbolični način prikazana ulazno – izlazna rampa koju Hoto grupa uz potporu gradskih vlasti namjerava iskopati u Varšavskoj ulici i time smanjiti pješačku zonu Grada Zagreba. Kopanje rampi je prema važećem Generalnom urbanističkom planu dopušteno samo u slučaju javnog interesa, a uzimanje pješačke zone kao javnog prostora za privatni poslovno – stambeni kompleks nije nikakav javni interes.

    avatar

    22.01.2008. (17:49)    -   -   -   -  

  • elvismol

    Svaka cast cnn-u, to sam cekao, da vec jednom kazes u istoj recenici rijeci TODORIC-SANADER=HDZ, napokon, svaka cast stari. Pozdrav!

    avatar

    22.01.2008. (23:58)    -   -   -   -  

  • Vrgorčanin

    Čudi me da Sanader nije intervenirao u ovom slučaju. Ja sam mislio da mu je premijer Grčke Kostas Karamanlis veliki prijatelj, tj. bar je tako istakao u preizbornoj reklami HDZ-a.

    avatar

    23.01.2008. (14:54)    -   -   -   -  

  • podravec

    Ono sto mogu reci: mala drzavica poput nase osudjena je da je i dalje vodi kriminal. Globalno treba se posvetiti onome sto je bitno na svjetkoj sceni. Nas vrli Joe ulizuje se amerima da bi mi usli u NATo samo zato da bi povecali kvotu krede jer mi trebamo biti poslusni kunici. A ta kreda povecava kvotu uzitka upravo tim nasvim politikarenima koji zele zivjeti u svijetu jet seta. Fuckaj ljude, bitno je kako je njima i da imaju para dovoljno da uzivaju u luksuznom zivotu.

    avatar

    23.01.2008. (15:24)    -   -   -   -  

  • nažigač

    A što ako je kapetan zaista šverco?

    avatar

    23.01.2008. (16:45)    -   -   -   -  

  • e-sabor

    1. Preradovićev trg prvi put je uništen kad su zagrebački arhitekti i urbanisti dozvolili da se iz njega napravi ono što tamo vidimo. Je li to bio Silađin? Potom je HDZ prije dosta godina obećao 'reviziju' jer se osjećala iritiranost građana cijelim problemom. Od toga naravo nije bilo ništa ponajviše zato jer su zagrebački urbanisti nesposobni i sebi i svima oko njih priznati da su ikada napravili idiotariju (Ferimport kod kazališta, neboder na Jelačićevom Trgu, fontane pred NBH ili kao vrhunac urbanističko-arhitektonskog kretenizma ili 'zločinačkog uma' - kako vam drago, ljubičasta staklena zgrada pored VI gimnazije na Gornjem gradu, djelo onog bosanskog arhitekta koji je iz Gornjeg grada pokušavao napraviti dvorište Versaillesa s onom staklenom piramidom).

    2. Preradovićev trg sada će biti uništen do neprepoznatljivosti projektom Podrecce, Horvatinčića i Bandića a sve zato jer nam Bandić 'želi poboljšati i uljepšati' Zagreb. Iako on tvrdi da je izabran na bazi svojeg 'programa' to što pokušava napraviti nije u tome programu niti se iz njegova programa dalo naslutiti. Misli li itko, ima li ikoga tko u tome ne vidi sirove materijalne interese Bandićeve klike? Treba znati da u svim arhitektonskim katastrofama kojima Zagreb obiluje politika ima jako veliku odgovornost. Instrument te politike uvijek je netko tko politici služi a to je kroz sve ove godine bio Slavko Dakić, političar koji je karijeru u gradskim institucijama izgradio na obilasku političarskih stražnjica. Sad se povukao u penziju ali nasljeđe ostaje...

    3. Ovaj je autor prd izvjesni vrijeme razgovarao s nekima od najeksponiranijih zagrebačkih arhitekata koji je na Horvatinčićev0-Bandićev plan odmah reagirao ovako: Tamo se nikad neće graditi 700 garaža! Te garaže koje se onda reklamiralo kao rješenje zagrebačkih prometnih teškoća ovim su novim projektom smanjene na oko 350 ili 400 - i služit će samo 'stanarima' tog dokaza da se Zagreb pretvara u 'europsku metropolu. Dalo bi se zaključiti da je sve bila varka; brojka 700 poslužila je samo tome da bi se mogla smanjiti na 450 i tako pokazati dobru volju prema protestima građana; 'Eto, popustili smo i dali vam nešto prihvatljivije.

    4. Tko je i kada objasnio da se do ulaska u tu garažu i do izlaska iz njega može samo kroz Varšavsku na Frankopansku ili kroz Gundulićevu na Ilicu što će prekidati i usporavati i onako očajnu protočnost javnog gradskog prometa? Sve to nije dovoljno tim mešetarima i lupežima da svoje investitorske hirove prodaju kao 'modernizaciju grada'. Koliko tu vlada ludilo najbolje govori podatak da je urbanistima jasno što se sprema pa je neko vrijeme planirano da se od Kazališta napravi TUNEL do te garaže!??

    5. Postavlja se pitanje je li dopustivo da jedan gradonačelnik imenuje ljude po tijelima koja trebaju prihvatiti ili odbaciti ovakve planove? Je li javnosti jasno da je krajem prošle godine predstavljen urbanistički plan gotovo cijeli centar grada pretvorio u 'Zonu gradskih projekata' koja je IZUZETA iz odredbi Provedbenog og urbanističkog plana grada Zagreba? A to u prijevodu znači da za tu zonu NE VRIJEDE odredbe toga plana već se tamo radi što našim ambicioznim investitorima padne na pamet.

    6. Ideja o razvoju prostora unutar starih gradskih blokova ima smisla u 3-4 bloka; nijedan od njih nije u centru. No kako grad više nema mjesta za širenje u smislu oplođivanja kapitala, sve ovo svodi se na mafijaško upravljanje gradom kao uljuđenom sredinom koja je nastajala posljednjih 150 godina.

    7. Idejakoju je nudilo farncusko veleposlanstvo a koja se sastojala u otvaranju francuskog kulturnog centra daleko je najprihvatljivije rješenje za taj prostor gdje je nekad bilo kino Zagreb. Otvaranje novog 'shopping centra', 400 automobila i pretvaranje pješačke zone u prometnicu u najstrožem centru grada rezultat je posve poremećenih kriterija ali i poremećene 'vlasti' nad kojom oni koji su je izabrali nemaju nikakve kontrole. To je vlast koja se pretvorila u višeglavu aždaju koja će nam svima otkinuti glave ne probudimo li se na vrijeme.

    A Bandić? Treba se zapitati što bi bili rezultati Uskokove istrage nad njegovim ađutantom Ljubičićem krajem prošle godine - da je provedena a nije jer je zaustavljena s najvišeg mjesta. I zato, plan o 'preuređenju' Preradovićeva trga treba rušiti svim silama; ne samo zbog samog Trga već ponajviše zbog političko-financijskog karcinoma koji pokušava vladati gradom.

    avatar

    23.01.2008. (18:21)    -   -   -   -  

  • laura

    Nažigač, kapetan teško da je švercao jer on a i ostala posada nema pojma što mu je ukrcano na brod. Tj. nema zakonskog prava kontrolirati ukrcani teret nego se vjeruje teretnici. Kapetan i ostali časnici samo trebaju voditi brigu da teret ukrcaju pravilno da ne bi ugrozili stabilitet broda te moraju voditi brigu o puno stvari pri tome. Koliko će se vode i goriva potrošiti do luka te sukladno tome i ukrcati teret, gdje će se i po kojem redoslijedu iskrcavati teret itd. te o navigaciji.
    U ovom slučaju kad je droga otkrivena nakon iskrcaja tereta dakle na grčkom tlu apsolutno je van pameti teretiti posadu jer teško da bi to igdje u pravnim državama držalo vodu.
    Osobno smatram da se zapovjednik nekom ranijom prilikom zamjerio vlastima jer im nije dao reprezentacije ( viskija, cigareta) koliko su smatrali da treba. nemojmo se zavaravati nije Hrvatska jedina zemlja na Mediteranu u kojoj cvate korupcija u državnim službama

    avatar

    28.01.2008. (11:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...