Komentari

zakaj.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • kulerica

    Imidž jedne zemlje ne ovisi samo o kvaliteti njezinih proizvoda. Npr. meni su u Volvu, navodno super autu, otpala leđa, što mi se nije dogodilo čak ni u starom modelu Octavije, pa eto, Volvo je Volvo, a Octavia ipak samo Škoda. Hoću reći da imidž zemlje ovisi o njezinom cjelokupnom stanju - od standarda i prosječnog prihoda do socijalne politike, zdravstva, obrazovanja, kulture, ekologije, prosvijećenosti ljudi i najosnovnije pristojnosti u svakodnevnom ponašanju. Možemo mi okititi Bajadere i Vegetu hrvatskim crvenim kockicama, ali kaj nam to vrijedi kad tipičan konzument Bajadere ili Vegete dođe u Hrvatsku, naiđe na zmazane zahode, neljubazne domaćine, lošu hranu u restoranima, bahate konobare i ekstremno visoke cijene.

    avatar

    23.01.2006. (22:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...