< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

copyright©2006 - 2007 M.D. Maria Helena

BANER:

I to se dogada...






Counters
Counters

Gosti u mom kokošinjcu....

FIZIKALAC -RIP RIP

VAKUUM

GAJO

GUGO

DARKWOLF

€URO

FRANC

DR. LUKA

ALMOST POZNATA

MIRIS DUNJE

JADE

MORENZA

KOKI

RUDARKA


ELENA

PJESMA O JEDNOJ MLADOSTI

GOLDENEVE

MIRIS DUNJE

MIDNIGHTMADNESS

VERA

DUPINKA

NF (nachtfresser)

BOXERWORLD

AURORAISA

STEREOKEMIJA

MIKI

AMARCORD

MARENDA

TVORNICA ŽELJA

ZONA Z.

1NJOFRA

PEGGY_BUNDY

AURIS

LADY DI

PEGICA

..IMA VAS JOŠ....



četvrtak, 08.03.2007.

Potraga

Nakon što je plemensko vijeće mog kokošinjca donijelo odluku da nam treba još jedan auto krenula sam u potragu. Moj stari Accent ima pet i pol godina, kupila sam ga novog i nije tako loš, samo sad bih htjela nešto drugo. Naravno krenula sam od interneta. Tu sam snimila sve što se moglo. Naravno, nisam propustila malo sanjariti uz kabriolete, bijesne terence i tako, ali brzo sam se spustila na zemlju i tražila ono što je u mojoj realnosti.
Kad sam naučila sve o jačini motora, nosivosti, potrošnji, brzini i tako dalje krenula ja u auto kuće.
Moj pijetao radi, a kako ja auto kupujem sebi to je red da sama idem u potragu, on je bio u samo jednoj auto kući i to Opelovoj, to sve govori, posebno o mojoj velikoj samostalnosti.
Tako ja od jedne do druge autokuće, svuda naglasim da sam radi informacija, ali auto kupujem sigurno.
A kakav štreber jesam, to sam se nakupila informacija da ti pamet stane. Nekad je naprimjer klima bila luksuz, a sad je dio redovne opreme.
Ostala mi zadnja autokuća ona najbliža kući, ostavila sam je zadnju. Od silnog računanja i kalkulacije nisam ni primjetila da sam samo obukla kaput i izašla ko za plac. Uđem ja kod gospodina a on me ljubazno pozdravi i pita što želim. Auto - velim ja. On me samo onako pristojno pogleda pa veli Slušajte imamo lijepe boje auta od crvene pa sve do žute pogledajte. Došlo mi je da se nasmijem. Objasnila sam čovjeku koju klasu auta želim, postavila par praktičnih pitanja, pogledao me iznenađeno, zatim mi predložio da sjednemo u kancelariji da bi mi pokazao kataloge i prezentacije koji ma raspolaže
Na kraju izbor je pao na prvog koji smo uopće pogledali i sad je tu ispred moje kuće.
Moja srebrna Astra.

- 14:01 - komentiraj (10) - #


<< Arhiva >>