ponedjeljak, 04.09.2006.

MATURALAC

Da, još uvijek sam umorna, al ipak se ne dam ja. Bilo je presavršeno - ne znam kaj da drugo kažem ni kaj da sve o tome pišem jer jednostavno riječi su suvišne - ne može se to opisati... Danas mi je jedan frend rekao da kaj to Grčka ima, a mi nemamo, kaj je to bilo tak dobro - e pa ne znam kaj, al uglavnom bilo je genijalno!
Himna maturalca je ''Daleka obala'', naravno uz ''Maricu'', ''Kurve'', ''Čertnaest palmi'' i ''Od mora do mora'' (Sven, mi te volimo!) i sad lijepo sjedim u svojoj sobi, buljim u ovaj ekran kojeg se sad ne mogu nagledati jer ga nisam vidla tjedan dana, lagano mi sviraju te pjesmice i samo mi naviru sjećanja. Joj, ja bi sve opet!!!
Brod s kojim smo išli tamo je bio predobar, i uz sve ono ljuljanje jedno vrijeme i pokvarenu klimu tak da smo se smrzavali u kabini, al to nije uopće važno... Tak smo lijepo uživali dva dana, a onda se pred nama stvorila zemlja bogova i mitova koja je meni predivna. Dobro, istina da je malo prljava (ili malo više), al meni je skroz ok. Sve kaj sam vidla me oduševilo i fakat se osjećaš onak nekak posebno kad stojiš na tak nekom mjestu kao što je Akropola ili Delfi...Na kraju smo išli u San Marino koji me još više oduševio - to je sve tak malo i slatko i kad dođeš tam fakat se osjećaš ko da si doma... Ne znam, da mi netko kaže da sutra odem tamo živjeti, odma bi otišla - preslatko je tam.
Mislim da se neću naspavati još narednih mjesec dana, al zato postoji Red Bull i sl. da barem malo mogu funkcionirati...
Ono što definitivno neću zaboraviti iz Grčke je Plaka i preslatki plesači, Filipov rođendan i Svenovu večer. Ne moram ni pričati kak je to bilo... Bilo je kasnije malo modrica na svima, strganih zahodskih školjki, hodanja s jednom čarapom, ne znanja kak zatvoriti tuš, neuspjelih pokušaja pogoditi ključem bravu od vrata, skidanja onih koji nisu idioti pa da im drugi moraju pomagati i tak... Ma jednostavno ljudi moji, meni je bilo SAVRŠENO!!!
A kad smo ujutro došli u Zagreb, samo su se svima u očima mogle vidjeti suzice... Svi su imali onaj pogled ''kaj je već gotovo, mi bi opet''... Al da, sve što je lijepo kratko traje! Ma ponovit ćemo mi to - možda ne u Grčkoj, al napravit ćemo negdje drugdje nešto takvo - i još bolje! A do tad nam ostaje hrpatina slika i naravno:

DALEKA OBALA

Postoji obala gdje more je čisto
Daleka obala
Stijene su gole a djevojke isto
Daleka obala
i pjevaju

Da-le-ka-o daleka obala nas mami
Da-le-ka-o daleka obala


Oborita riba iz mora me gleda
Daleka obala
Ja bi je oborio al ona se ne da
Daleka obala
i misli

Da-le-ka-o daleka obala nas mami
Da-le-ka-o daleka obala


Pred obalom igraju se četri morska pasa
Daleka obala
Koga oni popapaju tome nema spasa
Daleka obala
biglisu

Da-le-ka-o daleka obala nas mami
Da-le-ka-o daleka obala


Sunce na zalazu obalu zlati
Daleka obala
Pijani mornar se obalom klati
Daleka obala
i urla

Da-le-ka-o daleka obala nas mami
Da-le-ka-o daleka obala


Valovi šume a brnistra cvate
Daleka obala
Ruski špijuni me obalom prate
Daleka obala
šapuću

Da-le-ka-o daleka obala nas mami
Da-le-ka-o daleka obala

- 18:32 -

Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us