< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stranice posvecene vinu, finoj klopi i drugim uzivancijama.
Zelja mi je da svi ucestvujemo u pisanju ovog bloga i da vremenom izgubi kikoman iz naslova. Pisite postove o omiljenim vinima (pivima, rakijama...), gastronomskim iskustvima, najludjim pijanstvima, savetima o zdravoj ishrani... a ja cu ih objavljivati. Ne ustrucavajte se ukoliko ne znate prave izraze, ne znam ih ni ja; Vremenom cemo, nadam se, zajedno dosta nauciti. Blog je posvecen subjektivnom dozivljaju vina i klope, tako da me interesuju licni tripovi, osecanja, secanja i asocijacije.

gost-post

pisali za kikowine:

elektrokuhinja
espadrila
organizam
tanja zna


filip.kiko@gmail.com

13.07.2006., četvrtak

Grilling me softly

Leto je, salatice se mesaju, krastavci se druze sa paradajizom, paprikom i lukom. Zelena salata se sirceti (postoji li, uopste, ovaj glagol), kidaju se persun, bosiljak i korijander.
Ipak, ovde na severu nije tako vruce, pa se, s'vremena na vreme, javi potreba da se pregrize i nesto konkretnije, nesto socno, sa rostilja po mogucstvu. Ako ste u fazonu da ostanete dosledni laganoj hrani, ako postite, ako ste vegan ili jednostavno ako volite da probate razne stvari predlazem:
povrce na rostilju (ili, barem, gril-tiganju). Krajnje jednostavno, iznenadjujuce ukusno, jeftino, relativno zdravo. Tesko je izabrati najboljih 5 povrcki za rostiljanje, sve je tako dobro.
Nastavak, lista i jos ponesto...