PJESMA

26.04.2017.



Želiš da ti budem blizu.....
To me nasmije....
Želiš da te bodrim.....
Držim za ruku.....
Ne slušam te....
Ja ne želim biti blizu....
Za mene je to predaleko......
Ja sam dio tebe.....
A ti me tražiš.....
Ja ne odlazim......
A ti tražiš način da me vratiš.....

IZGUBLJENOST U LAŽNIM LJUBAVIMA

25.04.2017.

Svi se mi izgubimo.....
U lažnoj ljubavi......
Nema u tome ništa loše.....
To je poput putovanja....
Šetanja nepoznatim ulicama......
Koraci u tuđim cipelama.....
Samo što ta putovanja ....
Ne vode nikuda.....



NEKI NOVI ŽIVOT

24.04.2017.



Sve na svijetu je jednako važno.....
Ni jedan tren nije samo tako.......
Tebi sam od nekog poslao nešto......
Sitno i naizgled bezvrijedno......
A ti si od toga stvorila......
Sasvim neki novi život.......
Prosula sitnice za sobom.......
Za neku novu sebe.......
Da se pronađe......

Labirint života.....

15.04.2017.



Image and video hosting by TinyPic

Bez uvrede…
Htio bih ti objasniti tebe….
Onako kako bi trebala vidjeti sebe…
Bez puno boja…
I lijepih riječi….

Nemojmo se lagati….
U tebi ima puno mene…
Onoliko koliko mi dozvoliš…..
Ali ima i onog nepotrebnog….
Naguranog …..
Pa me zaboraviš….

Tamo me nema…..
A nema ni tebe…..
Ni ja te ne mogu tamo pronaći….
Iskreno, nisam ni probao….

Neke priče tebi prepuštam…..
Vjerujem u tebe…
Ti ćeš to već posložiti…..

Moj posao nije da te proljepšam….
Moja si kad te pošaljem u svijet….
A svoja si dok se pokušavaš ….
Meni vratiti….
Labirint svog života ….
Moraš sama gaziti…..


DOBRODOŠLA....

05.04.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Dobrodošla….
U neki sasvim drugi svijet….
Dok učiš opet hodati…
Polako se pripremaj za let…

Dobrodošla…
Uživaj u spoznaji da si sve…
I ništa od onog što si bila…
Sad si raširila krila…

Dobrodošla…
Zgužvana od nemira i stida…
Da nisi dostojna….
Da bi mi prišla…


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.