NA MENI JE DA TE PRATIM

25.02.2017.





Zar ne vidiš nit koju sam ti ispleo…

Samo na nju zakorači….

Nije na meni da te gurkam…

Imaš ti dovoljno toga što te tlači…

Volja tvoja moja je zapovijed…

Na meni je da te pratim….

BITI ONO ŠTO JESI JE DAR

14.02.2017.



Postoji ono tapkanje na mjestu.....
Kad tražimo odobrenje od gore ...
Ili kaznu od dolje....
To je zbog ljubavi u grudima....
Koja se začahurila .....
Od svih onih zabrana.....
Od straha iza razloga......
Iz propisa kako živjeti.....
Sve samo ne život.....
Biti ono što jesi je dar.....
Slobodan.....

KAD JE SVEGA PREVIŠE

13.02.2017.



Kad bude svega previše.....
Odem.....
Samo se izgubim.....
Iz redovna života.....
Zaboravim gdje sam .....
I odakle sam došla.....
Na tren budem tišina......
Budem ništa....
I budem sve.....

Kad bude svega previše.....
Samo odem .....
Bez ijednog koraka.....
Mogu zato jer znam......
Da nije vrijeme.....
To koje me izmišlja.....
Da se ja to igram.....
Zamišljam.....

MORE ŽIVOTA

10.02.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Netko je izmislio mreže…
Bacio u more života…
Nagurali se ljudi…
I sad smetaju jedni drugima….

A more je ogromno prostranstvo…
Samo jedni od drugih to ne vide…
Netko je izmislio mrežu…
I sad se ljudi stide…
Priznati da stare priče…
Kako bi trebali da žive…
Na život ne sliče…


SVE NA SVIJETU...

07.02.2017.



slika: digital artist

Veliki ljudi…
Ne rade velike korake…
Nisu brži od tebe…

Umjetnici ne izmišljaju boje…
Oni udahnu mene…

Putnici…
Ne putuju svijetom….
Oni vrte svijet oko sebe…

Suze…
Nisu uzrok tuge…
One su tu da te sjete…
One su poveznica…
Između mene i tebe…

Sve na svijetu…
Ima drugo značenje…
Svijet je nešto…
Sasvim drugačije…


IMA NAČINA DA TI SE OBRATIM

05.02.2017.




Znaš…
Da od tebe nikad ne odustajem…
Ima načina da ti se obratim …
I kad se zatrpaš mislima…
Potražim radost…
Koja te zaustavi….
Ne treba tebi mnogo…
Da se uspraviš….
Naizgled nebitne sitnice….
Tvoj dan poprave…

Za tebe je uvijek stvarnije …
Ono što se ne dodiruje…
Tako te sjetim…
Da ne odustaješ….
Da ne silaziš…
U svijet koji te okružuje…
Ti postojiš da ga promijeniš…
A ne da mu se pridružiš….

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.