21.03.2009., subota

cudno..



Posljednjih tjedan se osjecam blago receno cudno. Prvo sam pala ispit za koji sam se pretrgala s ucenjem i to na potpuno banalnom pitanju. To valjda mogu samo ja.

Potom su uslijedili dani koji su prosli da ni ne znam sto sam radila, izuzev par kava. Druga (iako je prva bila sa mojom Zamojackiss) je bila najzanimljivija jer sam upoznala kolegu kojeg sam vec duze zeljela upoznat. S druge strane cudno je to da brojimo isti broj ispita do diplome i ni manje ni vise ISTE ispite? cudno

Potom je osvanula srijeda i odlazak po Malenog u vrtic. Izgledao mi je .. cudno, nekako zbunjeno, umorno.. Mama ga je taman stavljala u sjedalicu, on je sutio (obicno prica) i u jednom trenu ga je pitala "tko je to tu?". Maleni me osacnuo pogledom poceo lupati nogicama, skakati u sjedalici, u trenu se ozario velik osmijeh i sreca u ocima i vrisak "kuma, kuma, kuma, kuma...". Slatkica moja. Cure su mi pruzile cijelopopodnevno druzenje i igru, osmijeh nismo skidali i to je bilo predivno.

Cetvrtak sam vec bila ljuta na sebe jer nisam ucila proslog tjedna. No, majka me nazvala da mi saopci da mogu vodit svoj obrt i vratit se u svoj Maleni grad.

Petak, subota.. i tek u subotu kasno uvecer sam se sjetila da nisam nazvala majku a ujutro napusta RH. To mi se jos nije dogodilo. Obicno sam u nekim surovim mislima izazvanim strahom, al sad.. ja sam to zaboravila?

Bas cudno..
- 23:29 - Komentari (7) - Isprintaj - #

13.03.2009., petak

Nova ja



Nije me bilo neko vrijeme. Nista i nitko me nije pojeo, mozda sam ja pojela previse u zadnje vrijeme jer sam okruglija od pilates lopte na kojoj sjedim.

Sto se zbivalo?

Izjavljena mi je ljubav. Da. Primila sam to najbolje sto sam mogla, dala zauzvrat najbolje sto sam znala jer kod mene ne frcaju iskre vise od nekog osjecanja i iskrenog prijateljstva.

Samim time u meni se nesto prelomilo i zahvalna sam sto je tako.

Odjednom sam predanija sebi i muzici.



Puno odlucnija i cvrsca, budim se ujutro i iako sam osudjena na to da mi sati prodju poput sekundi sretna sam, zbog sebe. Kad me majka upita zasto je bas ona osudjena na bolest mogu joj rec da je to samo zato sto je najsnaznija od svih i jedina koja se sa svime moze nositi. Kad mi kaze da sto je to sve trebalo mogu joj reci da je trebalo jer nas je sve ucinilo boljima. Isplutalo je na povrsinu mora ono malo kapi iskrenih prijateljstava i vise nisam ni iznenadjena punim ustima hvalospjeva u vlastitom licu ljudi koji nisu nikad ni bili prijatelji. Polako vracam sve i presucujem info koje bi im mogle pomoc u profesionalnom al i privatnom zivotu. Stara ja bi izlanula sve, nova ja suti.

Pocela sam uciti. Pokrenuo me jedan bivsi (kolega) natovarivsi mi obecanje da cu dati jedan od najtezih ispita za 2 tjedna (prosjek ucenja je 6 tjedana). Mogu li to? Naravno da mogu, jer zelim!

Kaze jedan clanak, koji je majka skopirala, da zelja lezi u molitvi jer neovisno o vjeri, vrijedi molit se i drzat pozitivne misli nadanja i prizeljkivanja..

Slijedeci tjedan bi se trebala malo vise socijalizirati, fali mi zabave a i kakve nepodopstine da zasladi moj trenutno monoton stil zivota.

Kisses


- 18:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

04.03.2009., srijeda

izgubila sam se, opet..


Procitala sam knjigu i zbilja sam Pilar samo sto je njoj pruzena ruka i ljubav koju je davala.

"Tko je kadar ukrotiti svoje srce, kadar je osvojiti svijet"


Sjecate li se prvi put kad ste se u zivotu negdje izgubili? Da li vas je bilo strah?

Imala sam 3 godine kad se meni to dogodilo. Majka me povela na trznicu i kroz guzvu sam je pratila. Znala je ona dobro koliko sam nestasna al to je bio svijet u kojem sam bila zasticena. Nakon nekog vremena izgubila sam je iz vidika jer ipak moje je celo jedva dopiralo do bankarele. Duboko sam udahnula i krenula prema prvom poznatom licu i izrekla da je moje ime to, moja baka je ta a njen broj telefona je taj i da : "Mama se izgubila". Gospodja me posjela na kasetu naranci visoko, visoko da me se vidi iako sam bila mala. Majka nije mogla vjerovat kad me pronasla mirnu kako sjedim. Prvi put sam se izgubila i nije me bilo strah.

Danas sam se drugi put izgubila daleko u mislima od samoga jutra i cijelo vrijeme me strah.

"Zasto to cinimo s nasim zivotima? Zasto vidimo trn u oku, a ne vidimo planine, polja i masline sto nas okruzuju?"


Zadnja dva dana se ustajem rano i razbudjujem dugo. Danas mi nije falilo kave. U 7 me zazvala prijateljica da mi saopci kako su Malenog iz vrtica pokusali odvest njegovi besramni otac i baka. Pokusaj otmice nije uspio al nece ni uspjet jer tu sam da ih zastitim. U nevjerici.

Da misli nebi samo lutale sa slikom tog andjela, nasao se i Gospon i zavrtio me i izbacio daleko, jos dalje. No, ni to mi nije bilo dovoljno. Javio se Nedostizni jer bas mu je zao sto nisam dosla na tulum koji je bio odlican. Pozeljela sam napisat da nije mogao bit jer mene nije bilo al vise od "nisam mogla doci" nije mogao dobiti.

Izgubila sam se i opet i u ovom danu, vec je 19h i najgore mi je kad cujem pitanje
"I kako si provela dan?"
. Da vidimo, isto kao i jucer? Ne, jer nista slicno nije isto. Pa mi se nadoda "Nadam se da je danas Fortuna okrenula stvar", ne znam sto je okrenula al i danas sam se izgubila i ako slucajno cujem "bit ce dobro" puknut ce brana koja nosi sve suze mog oka.

No, tjedan je dobar i bit ce jos bolji, upravo onako kako ste komentirali..jer vjerujem u to!
kisses


- 18:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2011 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kej ispisuje retke u potrazi za odgovorima. U svemu je volja glavna a trud ce se isplatit.
Snagu svog tijela i duha ne moze pokazati za dana medju ljudima koji ne razumiju da postoje i kod najhrabrijih trenutne slabosti a i vodjena je onom :


"Smij se i svi ce se smijati s tobom. Placi i plakat ces sam" (Wheeler Wilcow)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Spy_Kate

Kej gleda zivot kroz ruzicaste naocale vjecno nataknute jer :

"Ne zna zivjeti tko se ne zna pretvarati" (latinska)



Kej voli putovati mislima, ulicama, gradovima i razlicitim svijetovima i drzati se one :

"Pokazi put onomu koji luta" (latinska)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Kej je uvijek budna i budna sanja :

"Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više." (N.N)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej



Nije vazno koliko je vas zaslo u moj svijet, vaznije je da ste to ucinili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Assilletta
Bajkoviti snovi
Dream Maker
Huntzbergerica
Ima jedan svijet
Promatram,razmisljam
Sanja ...
Santea
Smotani
Svjetlost svjetlosti
Tip koji sjedi
Zamojackiss
Walkingcloud

Grad u kojem se nisu sreli a trebali su..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

Vjeciti grad u kojem su koracali a nada se Kej da ce se i u njega vratiti.. jer svi putevi vode k njemu.. i on ce ostat Kejina vjecna ljubav bas zato sto je Nedostizni..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

autor: Kej

design by Ruby Nelle