Hvalospjev gluposti https://blog.dnevnik.hr/justthepine

ponedjeljak, 06.10.2008.

Generaliziranje

Nedavni događaji (pred vikend) su me nagnali kako bi napisao ovaj post. Neću kriti da sam nekad i sam bio podložan tome, ali sam se s vremenom počeo korigirati i uviđati kako to nije nimalo dobro. Uglavnom, činjenica je da to ne vodi ničemu dobrome. O ovoj temi bi se također moglo pričati danima. Kao takva i zaslužuje veču pozornost i debatu. Kada bi bili malo manje isključivi i skloni generaliziranju možda bi nam bilo mrvicu lakše u ovoj «dolini suza». Donosim neke primjere u kojima smo skloni generalizirati.

SVI SMO POTKUPLJIVI

Ne... Nismo! Pun mi je kufer onih koji se tako jako uzdaju u korupciju i misle da će se nešto napraviti za njih radi usluge koju će oni eventualno platiti ili vratiti nekom drugom uslugom. Jedno je prijateljska usluga, ali drugo je kada ti netko traži neke stvari bez obzira kaj ste se vidjeli jednom ili dva put. Raditi uslugu prijatelju ne znači raditi nešto kontra normama ljepog ponašanja, bontona ili korektnog odnosa prema ostalima koji su se zatekli prilikom davanja te usluge. Kada bi došlo do toga, uslugu bi trebalo odbiti napraviti. U subotu mi je došao lik i izvadio osobnu od žene i da mu ja napravim isto kaj su mu napravile moje kolege jučer za njega. Pristup je bio krajnje bahat, na kraju i vulgaran. Velim ja da to ne ide samo tako. Odma se on poziva na kolegu kojeg poznaje. Idem ja vidit kaj to žena sad ima i ispadne da je na bonovima. Velim ja pod kojim uvjetima može dobiti aparat na pretplatu i da zbog svega toga ne mogu napraviti ništa mimo procedure. Gospođa mora doć na mjesto i napravit to. Naravno, lik je objesio nos, ja sam bio peder i kako to da ja sad to njemu neću napravit kad smo se vidjeli jučer. Pa poznamo se. Slično sam doživio već da me se pokušava potkupiti ili se bahatim stavom «mene još nitko nije odbio» pokušava nešto iskamčiti. E pa gospodo, ne može!!!! U takve majstore idu i oni koji se guraju preko reda. Kod mene ne ide tako. I siguran sam da nas ima još takvih. Kada nebi bilo tako, već bi odavno bili propali i pisali kući pjevajući.


TKO JEDNOM PREVARI, OPET ĆE

U to ne vjerujem. Znam da ima mnogo ekipe koja se opekla. Čak se i ja ubrajam među njih no zbog toga ne smatram da su sve žene kurve. Ima ljudi koji jednostavno ne mogu pobjeći od toga da šaraju okolo i da im je strast i želja za sexom jedino što ih pokreće u tom slučaju. Međutim, onoga tko jednom prevari markirati za cijeli život da će to opet napraviti je u najmanju ruku nepošteno (bez obzira što nije fer ni pošten čin kojeg je ta osoba priredila drugoj). Isto tako moramo biti spremni priznati sami sebi da ta osboba nije nužno sama napravila to što je. Često je i druga strana kriva barem malo za tako nešto. Naravno, to ne opravdava sami čin jer imamo pravo odlučivati i odluka je bila da se to napravi. Također nije fer nekoga tko je u vezi odmah optužiti za prevaru ako se nasmiješi suprotnoj strani. Po tom tome sam ja počinio prevaru sa pola prodavačica u konzumu ili u banci ili sa svim svojim strankama. Ne da je budalasto nego graniči sa kretenizmom. Kažem, ne znači da netko nema skrivene namjere, ali niti ne znači da ih ima. Jedan osmjeh ili veseli pogled, čak ni neki mali flert ne znači odmah prevaru. Odmah radi toga nekoga žigosati je krajnje neprimjereno. Kažem, opekao sam se i sam, ali mi to ne daje pravo nekoga osuđivati unaprijed.


NAVIJAČI = HULIGANI

Svi smo bili svjedoci događanja u Pragu za nedavnog gostovanja Dinama. Trebam li napomenuti kako sam i sam zgrožen i osuđujem nemile događaje. Ponajprije jer se automatski opet izjednačava huligane sa navijačima. Odmah moram napomenuti kako nisam član nikakve udruge osim što sam član NK Dinama. Kluba kao takvog. Nemam namjeru nikoga opravdavati ni braniti. Znam samo da pravi navijači nisu huligani. Nikad nikog nisam udario u životu na tekmi niti oko sportskog borilišta. Ono što se meni učinilo posebno glupo u Pragu je postupak njihove policije koja je pustila izgrednike na dan utakmice. Kaj su oni mislili da će ovi nakon svega toga cvijeće zaljevati? Oni koji su došli na stadion nisu radili nikakva sranja. Znači da je cca 200 ljudi koji su bili obučeni u Dinamova obilježja išli u Prag samo sa jednim ciljem. Napraviti sranje, što veći nered i svakako se poslije toga hvaliti s tim kaj su napravili. Uriniranje po glavnom trgu je sramota kakve nema. Njima to naravno ne predstavlja ni najmnju sramotu. Mene osobno također smeta postupak medija koji su zasjenili lica izgrednika. Ti su likovi punoljetni pa nek i snose posljedice za svoje dizanje ruke na fašistički pozdrav i za sve kaj su napravili. Nemojmo se zavaravati da drugdje nema takvih pojava i događanja. Armada, Torcida, Kohorta... Svi oni imaju među sobom takve huligane. Problem je taj što se oni ne eksponiraju u Europi. U biti me nebi čudilo da se neki od njih međusobno ne čuju i ne dogovore pa zajedno rade sranja okolo. Isto tako budite svjesni da toga ima i vani i to u velikim količinama. Zaboravio sam koja dva kluba u Nizozemskoj ne igraju utakmice sa gledateljima. Jedan je sigurno Ajax. Za drugoga ću pogledati. Prošle sezone su igrali utakmicu na neutralnom terenu, u nepoznato vrijeme za javnost kako se njihovi «navijači» nebi dohvatili. To je jendostavno tako. U Engleskoj koja služi kao primjer uvođenja reda još uvijek postoje sukobi navijačkih skupina. Samo što su zbog pritiska policije i medija počeli dogovarati tučnjave na nekim manje uočljivim mjestima. Kaj se mene osobno tiće, nek to i rade. Nek si nađu livadu pa se nek šakama obračunavaju kolko ih volja. I dok je šakama neće se nikom ništa desit. Problem je kaj se obračunavaju palicama, noževima i ostalim hladnim oružjem. No kako sam rekao, ako ih je volja...nek to rade na nekom mjestu gdje ih ne vidimo i ne čujemo. Kao navijač sam doživio i kamenovanje i svakakva druga sranja gdje sam mogao opako nastradati, ali nikad nisam išao vračati istom mjerom. Kada bi nekog vidio da razbija izloge, stisnuo bi mu šamarčinu. To budite uvjereni. Takav sigurno ne razumije drugi jezik osim toga, ali isto biste napravili i vi ako vam je stalo do imovine koju vi pomažete svojim izdavanjima u budžet. Problem leži i u lošem zakonu o navijačima koji je donesen Ad-Hoc. Žalosno je da ja dobijem težu kaznu ako nekom opalim šamar u krugu stadiona kada idem na tekmu nego muž koji doma prebije ženu. Ima još nesuvislih primjera, ali nećemo sada o njima. Sve ljude koji posjećuju sportska borilišta ne možemo zvati huliganima jer bi onda u Hrvatskoj bilo nekoliko milijuna huligana, a u to jednostavno ne želim vjerovati.

Dalo bi se još primjera navesti. Tipa, da su svi Srbi i Slovenci isti. Ma nisu... Upoznao sam i jednih i drugih koji su više nego OK ljudi. Ljudi prije svega. Zar nam nije krajnje vrijeme da odbacimo svoje predrasude i zaključivanja koja nemaju veze sa zdravom pameti. Nismo pozvani osuđivati druge ljude dok se ne dokažu svojim namjere. Jesmo li uopće pozvani suditi?

06.10.2008. u 00:19 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (4)
Lipanj 2012 (1)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (3)
Listopad 2011 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (9)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Opis bloga

Iskreno, profiliranje mi i nije neka fora jer se uvijek rastočim u raznim smjerovima. Osnovna misao i vodilja je pisati o onim događajima koji me dirnu s lijepe strane, a bome i s grde. Ponekad poželim podijeliti ljudsku glupost s mnogim ljudima. Nadam se kako ću ovdje to i uspjeti.

Linkovi

Pošta
Web album

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi:
Simo Mraović - 16.12.2008 RIP
Mile Kekin
Nebuloze moje
Mreža - Kriza srednjih godina
Živjeti svoj život
Sidney
mindbuilding
Bedasta curica
ljubavnica29
by Andrejevna
neverinov blog
Tičerica
marchelina
Kenguur
Kinky Kolumnistica

Moji "poroci":
Lois McMaster Bujold
Vorkosigan saga
The West
NK Dinamo
KHL Medveščak
NY Rangers
Stripovi.com
Sergio Bonelli Editore

Zanimljivo:
AskMen.com
SportNet
Hrvatski golf portal

bućkuriš pameti

23.03.2012.
Ide od prilike ovako: "Budimo veseli. Proljeće je tu kao i prvi znakovi proljeća. Bosanci na mješalicama, visibabe i ostalo bilje..."
Frano Ridjan - HR2 (dobra fora i nikako nije za zamjeriti)

19.02. 2009
Jedanput san ispisala dva ipo lista kontrolnog iz te ka privredne matematike, sa nijednin tačnin rezultatom od mogućih dvajspet. Profesorica je bila tako fascinirana mojon blentavošću da mi je dala dva, samo da prođen i da oden ća. Vajda je, kalkulirajući, a ko će znat kalkulirat ako ne profa iz matematike, zakjučila da ja sa svojin kategoričkin neznanjem matematike mogu nanit puno manje štete široj društvenoj zajednici nego njenim živcima i njihovoj školi općenito.

marchelina

30.06.2009
Sportski, pa i životni vrhunac nije biti najbolji, najviši, najjači, jer to mogu biti samo rijetki. Pravi vrhunac je izvući maksimum iz onoga čime raspolažeš.

Bernard Jurišić (SportNet)

01.04.2009
Nekada, kada bi Dinamo gubio ili Zambata promašio gol, klinci bi dobivali “šljagu”, no, zamislite nesretno dijete da mu otac udari “klepetušu” svaki put kad Josip Tadić promaši gol? To bi već bilo brutalno...

Tomislav Židak (Jutarnji list)

01.02.2009
Čovjek je najsavršenije biće koje može napraviti svaka budala.

autor... Na žalost, meni nepoznat.

13.12.2008
....all things share the same breath....the beast, the tree, the man .... the air shares it's spirit with all the life it supports."

poglavica Seattle Dwamish

09.11.2008
May the stars carry your sadness away,
May the flowers fill your heart with beauty,
May hope forever wipe away your tears,
And, above all, may silence make you strong. wink

poglavica Dan George

30.09.2008
Life is hard; it's harder if you're stupid. pjeva
John Wayne

27.08.2008.
“Lijepa će te izdati, ružna ti se neće svidjati; siromašna će te upropastiti, a bogata će tobom vladati. Eto, izaberi šta ćeš najlakše podnositi.” smokin
Aristip

15.07.2008.
Life is a sexually transmitted disease. yes



 Dotepli se u količinama