Hvalospjev gluposti https://blog.dnevnik.hr/justthepine

subota, 06.09.2008.

Gluh i gluhlji pored zdravih ušiju

Leđa me više ne bole tako kao proteklih dana. Konačno su se malo opustila i više ne gutam tablete. Svejedno nisam zaboravio zidare i čepiće koje nose u ušima. Na njih me podsjetio lik ujutro. Čekao je pred dućanom i prije nego sam otvorio. No o njemu na kraju. Idemo prvo na zidare.

Možda sam ja problem. Istina je da slabije čujem, ali pitam tri put ako nisam dobro razumio neke stvari. Prije mjesec i pol smo počeli s renoviranjem dvorišta. Sve je zakuhao "Bibi". Kad je već došlo do sve te gungule, odlučili smo malo i mi popraviti prilaz dvorištu kako bi gosti što ugodnije dolazili k nama. Mama je rekla da će uzet pouzdanog zidara kojeg dulje vrijeme zna. Štima velim ja. Zašto ne. Poznati je, zaradit će nešto novaca. Bolje tako nego platiti nekog drugog. Na žalost, njegov kolega koji radi s njim je išao taman na more. Dečko ima pravo na godišnji. Tu nema zbora. No likovi koje je ovaj dopeljao sa sobom... Čudo!

Bilo je za otkopati nešto zemlje. Odmah smo se dogovorili nek se ta zemlja stavlja na hrpu iza štale pa ćemo to iskoristiti kada nam bude trebalo. Sama zemlja nije vrhunska, ali za pokrpati travnjak i tako slične stvari, dušu dalo. Nekoliko puta smo naglasili da se to stavlja na hrpu. I kaj nisu stavili na hrpu? Jesu! Od 60 kvadrata!!! Majstori su to fino sipali jedno do drugoga. Uništili su mi 60 kvadrata trave. Od toga su zauzeli nekih 10 kvadrata voćnjaka i otišli pod jabuku. Napomenuli smo im i da paze kad se pojavi šuta nek je sortiraju za odvoz. "Nema problema" – rekoše. Svejedno sam našao na toj "hrpi" jedno tačku stakla i drugog (ne dragog) kamenja. Naravno, lopata u ruke i ajmo. Nije uopće problem što se moralo lopatati. Daleko od tog. Samo sam zbog njihovog nemara bacio tri tačke zemlje. Nije mi padalo na pamet prosijavati staklo i kamenje. Trebam li reći kako mi je sada podosta teže brati jabuke? O travi mi se više ni ne razmišlja. nono

Prije nego su počeli raditi smo rekli njihovom gazdi da u voćnjaku, na gornjoj lijevoj strani ima platoić gdje može paliti vreče od cementa i slično. I veli on svom "težaku" nek to odnese gore lijevo i zapali. Lik napuni dve tačke i ode "gore lijevo". Samo do prvog ugla dok ga gazda nije vidio. Na ćošku štale je potpalio to. Plamen je opleo grane jabuke i umalo je štalu zapalio!!! mad I nemoj bit nervozan!!! Pouka? Kakve god majstore imali (mislim na građevinu i vodovod), uvijek treba prstom sve pokazati. U protivnom ste si sami krivi ako nešto krivo naprave.

Danas pak za dobro jutro čeka mušterija dobrano prije 8h. Sve cupka pred dućanom. On je nezadovoljan zamjenskim aparatom koji je dobio i hoće sklopiti novu pretplatu. Velim mu ja nek to ne radi, ali ne. Njemu je mob neophodan i on jednostavno mora uzet mob dok je ovaj na servisu. Najjeftinije mu je uzet još jednu liniju. OK...tko sam ja da mu se suprotstavljam. Veli on da bi uzeo aparat koji košta nešto preko 2.000kn. Velim ja OK i kažem mu da ga na pretplatu na jednu godinu košta 1.5xxkn, a na dvije godine 1.7xxkn. Veli da mu više odgovara jedna godina. Opet ja ponovim, aparat je u tom slučaju 1.5xxkn. Pišem ja ugovor i opet napomenem cijenu i napišem iznos na kutiju. Lik poptiše sve dokumente, odemo na kasu i velim ja da ga to košta 1.5xxkn, a on meni veli da je on uzeo aparat na pretplatu. Na to ja kažem da je i da taj aparat košta 1.5xxkn kako sam mu u nekoliko navrata rekao. "A, ja vam nemam te novce. Nema šanse da vam ja to platim. Ja sam vas skroz krivo skužio." Gledam ga i ne vjerujem. Jamstvo sam potvrdio, ugovore poslao na aktivaciju. Ne znam bi li mu rekao da je idiot ili kaj. Opet ja okrenem priču na komplete i kažem mu da ima tu jeftiniji aparat za 3xxkn i nek si njega uzme. Nebude... On je zbunjen i ide kupit u Konzum aprat za 148kn. Ja ga gledam i ne vjerujem. headbang Složio mi je fini čušpajz za nekoliko radnih dana, a tek je 8:15. Lijep početak radnog dana. Nema što. I onda su kupci uvijek u pravu? Jesu vražju mater! I ljudi... Dajte perite uši ujutro i ako nekaj ne razmijete, PITAJTE. I 10 puta ako treba. Sve preko toga bi išlo u sferu pretjerivanja i dokazivanja kolko ste nerazumni ili nedaj Bože glupi.

Srećom, danas je tekma i idem na nju hrvatska Ništa mi neće ovi dan pokvarit sretan

06.09.2008. u 12:56 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (4)
Lipanj 2012 (1)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (3)
Listopad 2011 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (9)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Opis bloga

Iskreno, profiliranje mi i nije neka fora jer se uvijek rastočim u raznim smjerovima. Osnovna misao i vodilja je pisati o onim događajima koji me dirnu s lijepe strane, a bome i s grde. Ponekad poželim podijeliti ljudsku glupost s mnogim ljudima. Nadam se kako ću ovdje to i uspjeti.

Linkovi

Pošta
Web album

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi:
Simo Mraović - 16.12.2008 RIP
Mile Kekin
Nebuloze moje
Mreža - Kriza srednjih godina
Živjeti svoj život
Sidney
mindbuilding
Bedasta curica
ljubavnica29
by Andrejevna
neverinov blog
Tičerica
marchelina
Kenguur
Kinky Kolumnistica

Moji "poroci":
Lois McMaster Bujold
Vorkosigan saga
The West
NK Dinamo
KHL Medveščak
NY Rangers
Stripovi.com
Sergio Bonelli Editore

Zanimljivo:
AskMen.com
SportNet
Hrvatski golf portal

bućkuriš pameti

23.03.2012.
Ide od prilike ovako: "Budimo veseli. Proljeće je tu kao i prvi znakovi proljeća. Bosanci na mješalicama, visibabe i ostalo bilje..."
Frano Ridjan - HR2 (dobra fora i nikako nije za zamjeriti)

19.02. 2009
Jedanput san ispisala dva ipo lista kontrolnog iz te ka privredne matematike, sa nijednin tačnin rezultatom od mogućih dvajspet. Profesorica je bila tako fascinirana mojon blentavošću da mi je dala dva, samo da prođen i da oden ća. Vajda je, kalkulirajući, a ko će znat kalkulirat ako ne profa iz matematike, zakjučila da ja sa svojin kategoričkin neznanjem matematike mogu nanit puno manje štete široj društvenoj zajednici nego njenim živcima i njihovoj školi općenito.

marchelina

30.06.2009
Sportski, pa i životni vrhunac nije biti najbolji, najviši, najjači, jer to mogu biti samo rijetki. Pravi vrhunac je izvući maksimum iz onoga čime raspolažeš.

Bernard Jurišić (SportNet)

01.04.2009
Nekada, kada bi Dinamo gubio ili Zambata promašio gol, klinci bi dobivali “šljagu”, no, zamislite nesretno dijete da mu otac udari “klepetušu” svaki put kad Josip Tadić promaši gol? To bi već bilo brutalno...

Tomislav Židak (Jutarnji list)

01.02.2009
Čovjek je najsavršenije biće koje može napraviti svaka budala.

autor... Na žalost, meni nepoznat.

13.12.2008
....all things share the same breath....the beast, the tree, the man .... the air shares it's spirit with all the life it supports."

poglavica Seattle Dwamish

09.11.2008
May the stars carry your sadness away,
May the flowers fill your heart with beauty,
May hope forever wipe away your tears,
And, above all, may silence make you strong. wink

poglavica Dan George

30.09.2008
Life is hard; it's harder if you're stupid. pjeva
John Wayne

27.08.2008.
“Lijepa će te izdati, ružna ti se neće svidjati; siromašna će te upropastiti, a bogata će tobom vladati. Eto, izaberi šta ćeš najlakše podnositi.” smokin
Aristip

15.07.2008.
Life is a sexually transmitted disease. yes



 Dotepli se u količinama