Capt. Jednostavna

12.02.2008., utorak

Prijateljstvo s predumišljajem


Ne znaš što će biti već sutra. Ali moj životni recept je iskrenost. Mislim da tako nekako lakše preživljavaš. Barem ja tako funkcioniram.
Opet sam poprimila svoj oblik.
Shvatila sam neke nove stvari. I da vjerojatno sad u 30 - ima prolazim krizu srednjih godina. Neke to spopadne puno kasnije, a ja mislim da je mene to sad ščepalo i da pred menom stoji cijeli život svakakvog stvaranja.
Najrađe bih da idem svojim putem i da se ne obazirem na ljude oko sebe, ali ne možeš biti sam.
Tako mi je u ovih mjesec i pol opet uletilo nešto što ne možeš definirat ni kategorizirati.
City nipošto i sex u tijeku.
Case study 1.
Prijatelj iz prošlog posta. Total me deprimirao. Ako sam s njim debatirala o Hitleru i Colinu Powellu to ne znači da hoću u krevet s njim. Ne javlja mi se nakon što sam ga odbila. Vjerojatno to i nije bilo prijateljstvo. Ili možda je, s predumišljajem.
Jedina dobra stvar koju je podijelio sa mnom je da većinu dečki koje srećem pričaju mi točno ono što želim čuti da bi dobili kao nešto. Također je još nadodao "Ako su prema tebi takvi možeš zamisliti kakvi su onda inače u životu, na poslu, prema kolegama, prema prijateljima, prema ostalim ljudima"
Tu je definitivno pogodio.
Case study 2.
Čovjek koji ništa ne stvara. Imao je blizu 40. Fin dotjeran uglancan i zgodan, frend od frendice. Čovjek izgleda kao prava prilika. Međutim, što reći na čovjeka koji ima skoro 40, a nema ničeg stvorenog, još živi kao student, čudi se kad pričam o hotelu u kojem sam odsjela u nekoj stranoj zemlji. On uvijek odsjeda u hostelu. I čeka gdje će da se uvali nekoj maloj sirotoj bogatašici. I onda nas nazivaju sponzorušama. Pih.
Case study 3.
Bankar. Muškarac pristao moja generacija, roditelji su nam iz istog grada, pravi kolačić. Ali velika zamka. Opet stara priča, možemo se naći kad on ima vremena. Ja nemam, ili valjda ne smijem imati nikakvih svojih obveza već svo moje vrijeme posvetiti očekivanju njegovog slijedećeg javljanja. Jesam li zaboravila spomenuti da negdje ima i neku curu u nekom zapećku, samo veza ima je kao na kraju. Uz ženu i 10, 11 djece doma sistem.
Case study 4.
Roker G, famozni G oko kojeg sam šizila ni sama ne znam zašto. Poslao mi poruku neki dan. Bilo mi je nekako drago, vjerojatno više mom egu nego meni, ali nisam bila nešto euforična kao prije. I ovaj put sam bila znatiželjna što će ispasti. I opet sam dobila isto što i prošle godine. Jedno veliko ništa :))))))))))))
Sad mi čak više i nije toliko žao jer...
Gorane moj, stvarno si sramota od čovjeka i muškarca, žao mi te je sada nekako skroz, molim te sredi se, postavi si ciljeve u životu, prestani lutati, realno sagledaj činjenice, teško je sve to, ali kreni stazom koje nema, gradi ciglicu po ciglicu, nikom danas nije lako, i sredi se više, jer sad si već jadan i žao mi te je jer u onim tvojim okicama ipak vidim nešto dobro. Daj sebi šansu vrijeme je i prestani živjeti u prošlosti. Ne možemo vratiti vrijeme.
I slijedeći put kad sretneš neku ok curu potrudi se biti barem malo bolji nego što si bio prema meni. Učini to za mene ako ništa drugo.
Nadam se da su ovi slučajevi ukupne nebuloze za ovu godinu.
A tek je drugi mjesec! :O
- 21:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2009 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

J-SCAN

LINKS

E-MAIL

eXTReMe Tracker