Wanda Car

09.07.2015., četvrtak

Djevojka čunj

Djevojka čunj služila je kuglaču koji prste zabije u kuglu da je s guštom raspizdi.


https://www.youtube.com/watch?v=oD3lOFpb0is&ab_channel=Undervalueartista


Šešir na glavi služi za komunikaciju sa drugim svjetovima dok u ovoj epizodi odrađuje materiju.

Bez nogu, neplodna i bez greške služi kao čunj.
Nova pomlađena čeka mogućnost razvaljivanja.
Na rimskom satu nalazi se 11 do 12.
Sve je bolje od trebanja.
Bojim se trebati te i željeti.

Iznutra na van curi nevidljiva bol.
Voli moju bol jer čini mi se kako je ona sve što imam.

Krvavih očiju gledaš u svijet.
Smisao je izgubila čar.
Čarke su postale sjenke.
Sjenke proganjaju.

Koparcam se u nevjerici pod prstima tvojim.
Stepavam se ko da imam epilepsiju.
Tuci me.
Ridam bez suza.
Bol.
Jače.
Ne boli me.
Voli me.
Volim te.
Nanosiš mi bol.
Nema veze.
Postavi me opet u formaciju.
Trš trš.
Ne boli.
AAAAAAAAAA
Kako? Sviđam ti se ovako, a časak poslije bi me mijenjao.
Magare!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.