utorak, 22.07.2008.

Male stvari

Tvoje ruke poput divnog okvira grle moje dane

Image Hosted by ImageShack.us

Foto by plume35

Kasno buđenje u sivom Splitu jutros i moja želja da te dotaknem
Zovem te...do mene dopire zvuk tvog grada prekrivenog kišom kao pratnja tvojim riječima.
Kažeš da se skrivaš jutros tražeći način da mi budeš bliže.

Kiša na prozoru dok se gnijezdim u tvom zagrljaju (lijene nedjelje rane jeseni koja je pred vratima)
Gornja paluba Lastova petkom navečer i svijet kojeg ostavljamo iza sebe
Tvoj glas i ona čista, neiskvarena (moja) vrsta smijeha i želje protkane kroz svaki sekunda postojanja.

Beskonačni sati samoće i sve knjige ovoga svijeta u kojima pronalazim slične a opet toliko različite ljude od sebe.
Sve one riječi u kojima shvaćam da sam slična dušama ljudi oko sebe i u tom trenutku još malo više shvaćam posebitosti svakoga od nas.

Ljeto koje živi oko mene i škrapa koja je poput srca…zemlja žedna vode i nabujala rijeka koja krči put prema moru.
Prijatelji u čijim se bistrim očima (jezerima) moja duša kupa pa poput živahnog potoka pretače, sa svakom našom riječi, sa svakim danom u kojem smo još malo više skupa.

Drhtaj i sekunda u kojoj sam postala svjesna života oko sebe i onoga koji je godinama spavao duboko u meni.
Treptaj oka i u njemu sunce veliko kao nebo.

Ti i ja


Male stvari, poput zrnca pijeska
(onog zrnca koje biser nosi)


I pjesma koji je završni premaz svega onoga što ja životom zovem…

felicita - A.Bano & R.Power

22:00 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>