četvrtak, 17.07.2008.

Ti...

Znaš li?
Ima jedan dio mene gdje oluje žive....


Image Hosted by ImageShack.us

Foto by tsunamine-chan

Prepun je divljih kestena i borova koji su posuli zlato po vodi uzburkanih očiju tvojih.
Ima jedan dio mene koji moje pravo ime nosi, ono iskonsko ime moje podareno od života u trenutku postanka…
Pa se zapliće u naučeno, upliće se u kose moje, između riječi prosipa mrvice zlata da se kući vratit mogu.
Ime je moje oduvijek skriveno u tebi a ti ga slutiš i zoveš me njime…protkano je u smijehu tvome, među rukama tvojim dok ih uplićeš u mene.

Ima jedan dio mene u kojem oluje žive..oluja u oluji traži mirne luke…i zove me da budem još malo više bura.
Ima jedan dio mene koji nespojive boje spaja…obala i more zagrljeni u pličini, nebo i dubina, suze i smijeh…ogledalo i voda…

Ima jedan dio mene koji tvoje ime nosi.




Ti mi citas misli - Oliver Dragojevic

23:15 - Komentari (13) - Isprintaj

<< Arhiva >>