utorak, 08.07.2008.

Molitva za tebe

Jutros u pet dok kuham kavu prije polaska na put...
Visoko gore u suncem okupanom jutarnjem nebu, tamo negdje blizu tvoje duše
Dok smo se vraćali popodne doma, putem kojeg znam i kad zatvorim oči.
Osjetim treptaj tvoje dobrote..
I stisne se nešto oko moga srca

Kako vrime leti...

Image Hosted by ImageShack.us

Sitin te se svaki dan
Svaku večer prin nego legnen u posteju
Pa se nasmiješim tebi skrivenoj negdje u kutu mog narančastog srca
(leptiru u nedilju na moru)
Ponekad me nađu suze kad ti poželin ispričat šta se sve dogodilo od kad te nema

Pa uzmem jedan dil srca i stisnen ga čvrsto da mu ne čujen glas (boli me)

Kako vrime leti mila moja prijateljice....
Pa mi fališ puno, najviše
Pa skočin da zaronim...
Diši mila....samo diši....(utopit će me ova tuga)

Ona je sad negdje gdje je sretnija...

Molitva za Magdalenu - Oliver Dragojevic

22:30 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>