utorak, 16.09.2008.

Sumrak… i kako izdržati drugi dan na poslu

Lutam…
Između novih polica. Zidova od riječi i šaputanja. U labirintu slova.

I sa svih polica korice me povlače za rukave i rugaju mi se, i smiju i čupaju me. I onda se ponovo dogodi onaj osjećaj, kad nakon druge ili treće stranice znaš – večeras nema spavanja!

Čisto mi je bilo blesavo da nakon onolike kampanje kojom je Algoritam promovirao izlazak knjige Stephenie Meyer: Sumrak, ja nemam pojma o čemu se radi. Knjige u knjižnici nikad nema i prava je pomama za nastavcima a ja uopće nemam volje čitati i tako u pauzi bacim oko i…

Žličica mraka
Prstohvat strave
Šalica romantike
3 šalice strasti…


Za mene dovoljno da se izgubim, da ne spavam, da drugi dan bauljam na poslu jer sam čitala do 3 ujutro a moj se jadni muž vrti u krevetu jer mu nije jasno zašto je svjetlo upaljeno… No, muž se nije ljutio... Ali mama jest kad sam joj drugi dan uvalila knjigu pa te noći ni ona nije spavala.

O knjizi vam neću puno pisati – rečeno mi je da se radi o KOMERCIJALI – ali ja ne volim etikete i smatram da moramo čitati svašta da bi znali što nam se sviđa i još važnije: što nam se sviđa baš danas! Naracija je dinamična, deskripcije baš taman za tu radnju a likove možete lako zavoljeti…

Na stranicama Algoritma možete sliknuti besplatno poglavlje

Toliko o tome… jer nakon sumraka tu su još i «Mladi mjesec», «Pomrčina» i «Praskozorje» i naravno posao, kuhanje, spremanje, spavanje…

- 15:20 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Između korica...

...nalaze se svakakve čarolije i recepti, rasuta blaga i dragocjenosti, neobične pustolovine i nekoliko suza. Sve navedeno za vas je sakupila i uredila…

Knjižničarka
Čarobnica pripravnica

knjiznicarkauoblacima@gmail.com

Korice između kojih treba zviriti...

dosad preporučeno na blogu


George Martin : Igra prijestolja
(i drugi nastavci iz serije Pjesma leda i vatre)
Guy Gavriel Kay : Lavovi Al-Rassana
J. K. Rowling : Harry Poterr i …
Holly Black i Tony DiTerlizzi : Terenski vodič
(i drugi nastavci iz serije Kronike Spiderwick)
Ane Rice : Razgovor s vampirom
Daren Shan : Cirkus nakaza

ostalo

Roalde Dahl . Charlie i tvornica čokolade
Irena Sertić : Priča o čokoladi
Douglas Adams : Vodič kroz galaksiju za autostopere
(trilogija u pet dijelova)
J. R. R. Tolkien : …
(bilo što uključujući i slikovnicu …)
Lois McMaster Bujold : Pripravnik za ratnika
(i ostali romani o Milesu Vorkosiganu)
Frank Herbert : Dina
Miro Gavran : Judita
Ian Falconer : Olivia
Dianne Wyne Jones : Howlov putujući dvorac
Zmajologija – velika knjiga zmajeva

Korice između kojih želim zaviriti ali još nisam stigla...

Viktorija Faust :
McCaffrey : Dragonquest
Tad Wiliams : Sjenovita međa
Cristopher Paolini : Brisingr
Tad Wiliams : Plameni čovjek
Jose saramago : Sjećanje na samostan
Marinko Ivanišević : San u močvari

...
...
pošaljite mi svoje preporuke!!!

Trenutno čitam...

Michael Scott : Alkemičar

oblak br.9

... knjižničarke u oblacima