PJESME...

A nakon toga
Jedan dečko,
jedan pogled,
jedan smješak,
jedan zagrljaj,
jedan poljubac...

A nakon toga...

Jedna riječ,
jedan pogled,
jedna suza,
jedan rastanak,
jedna pjesma...

A nakon toga...

Jedna uspomena...


Image Hosted by ImageShack.us

Zadrži me
Sanjaj me
u svojim snovima.
Zarobi me
u svom pogledu.
Zadrži me
u svom zagrljaju.
Zaledi me
u svom poljupcu.
Imaj me...
u svom životu.




xxx
Tko ima jednu ljubav - ne spava,
Tko je nema - uspavljuje se,
Kome je blizu - pati,
Kome je daleko - plače!


* MLADOST! LUDOST! AVANTURA!
Bilo... prošlo... zaboravi se...


* Ne vjeruj usnama
Koje ti šapću : ˝Volim te˝!
Već suznim očima
Koje te mole : ˝Voli me˝!

* Koliko sreće, koliko tuge
izrečeno sa
samo dvije riječi
˝Volim te˝

...
To love is nothing
To be loved is something
To love and to be loved
is everything!

*Krenula sam na put
koji je beskrajno dug
jer sav je u krug!

Image Hosted by ImageShack.us

Noćne sjene
U noći ovoj
dok sjene gradom plešu
ti i ja
kao skitnice lutamo
zagrljeni idemo
ulicama pustim.
U kišnoj noći hladnoj
jecaju stabla
pod naletom vjetra
i krošnje se tužno klanjaju
skrivajući dvije sjene
što još ne spavaju.
smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Ovi mali peseki su mi preprepreslatki!! cerek
Eto, to je sve za danas od mene, nadam se da vam se sviđaju moje pjesmice... wave kiss

18.08.2006. ...22:43 Komentari (32) Isprintaj #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVE I SVAŠTA

Slobodno glasajte!!








  • ANKETA JE POSTAVLJENA 14.09.2006.