assilletta a Firenze

20.07.2007., petak

Uglavnom cipele i izlasci :)

Dani lete ko blesavi. Traju dugo, jer se dizem u 8.30 i idem spavat oko 2, a ko me pozna, zna kakva sam ja spavalica. Ali vrijeme svejedno prolazi samo tako. Shvatila sam da 2 tjedna stvarno je premalo, taman cu se snac, ufurat, i ici cu doma.

Nastava je isto OK, prode brzo, imamo 2 sata gramatike i poslije 2 sata konverzacije, gdje nam profesor donese novine tipa metro, pa citamo clanke, komentiramo, razgovaramo o stvarima koje nas zanimaju, aktualnim temama tipa brak izmedu homoseksualaca i tako. Danas smo umjesto gramatike igrali Tabu, u dve ekipe, jedan je morao objasnjavati ekipi rijec koja mu pise na kartici i sto vise rijeci u 2min. Guba je igra, ak nije skupa mozda ju kupim.

Pa da vam ukratko ispricam kako su prosli ovi dani. U utorak popodne nije se nista puno dogodilo, obicno se popodne ne dogada nesto puno jer je vani do 39°C i covjeku se stvarno ne da izac nigdje osim eventualno do ducana kupit namirnice.
Tati se tokom dana dogovarala sa jednim deckom iz Napolija, Davidom, da ce doc u Firenzu, upoznala ga je vani prije nego sto sam ja dosla i htjela ga je vidjet ponovo. I tako smo se navecer ona, ja, Yami (druga cura iz Kostarike) i Paola (cura iz Mexica) otisle nac s njim i njegovim prijateljem. Ali, kad su napokon dosli, Tati je zakljucila da joj se ne svida. A da stvar bude bolja, dolazio je Raul sa prijatejem Eduardom iz Ekvadora s kojim je Tati htjela nesto. I tako je Paola morala (jel ja nisam mogla to napraviti) reci Davidu da Tati ima decka koji je iznenada dosao (u tom trenutku su taman dosli Raul i Eduardo pa se Tati bacila Raulu oko vrata) i da bi oni morali otic. A frajer je dosao iz Napolija. I jos nije skuzio odjeb, pa je pitao jer ju ipak moze nazvat sutra. I nazvao je ! lud Al se Tati nije javila. Otisli smo u Twice, disko nekih 5-10 min od stana i muzika je bila super i bilo je ekipe, prostor super (jedino sta se ne pusi, na to se nikako ne mogu naviknut), ali ja bas nisam bila nesto od volje. Izasla sam vise da Tati budem prevoditelj ako bude potrebno ali buduci da je frajera poslala doma nisam imala obavezu. Otisla sam negdje u 1h, oni su jos ostali, a poslije su otisli i u Salamancu, disko koji nam je jos blize. Ali nisu dugo ostali i nije bilo nista zanimljivo jer je Eduardo otisao doma jos prije Twicea.

U srijedu smo Tati i ja popodne otisle na kavu jer sam se ja zazeljela. Uzela sam caffč americano jer mi je Andrea rekao da bi ta trebala bit slicna nasoj prema opisu. Al to je bila smeda voda. Koma! Anyway, dok smo isle prema supermarketu usle smo u jedan ducan sa cipelama. Ja sam si odmah nasla salonke sa visokom debelom petom, a Tati jebene cizme. Ja sam svoje odmah kupila a ona je htjela prvo nazvat mamu. Brijala je da joj bas i nece dat. I kad smo dosle doma i kad se cula s mamom, ova joj je rekla da moze, da nema problema i tako smo isle nazad. Meni su isto bile predivne, pa sam ih i ja probala, a Tati je rekla da nema nista protiv da kupimo iste, i tako zivimo na drugom kraju svijeta. I tako smo zavrsile s istim cizmama u vrecici.
Lucas u Marta su rekli da navecer idu u neki pub blizu Ponte Vecchio i odlucile smo ic s njima jer nikako da se dogovorimo da odemo nekamo zajedno. Nasli smo se s njima oko pol 11. I Lucas nas je zapravo odveo u neki fini restac. Islo je jos jedno troje Poljaka, Meksikanka (ne Paola) i mislim Spanjolka nisam ziher. Uglavnom osoblje je djelovalo bjesno kad nas je uslo 10ak a uglavnom smo samo pili, 3 cure su uzele desert. Kad smo popile cugu Tati i ja smo otisle u Twice, ali nije bilo nesto ljudi i Tati se nije ostajalo pa smo opet oko jedan otisle doma.

Yami sjedi kraj mene i ceka net pa cu tu zavrsiti. Inace, zaboravila sam napisati za one koji znaju - svijet je premali, Sanja Paic s kvarta je tu u istoj skoli, zapravo frendica od ove purgerice kae sa mnom u grupi.

Bacio a tutti ! kiss

SANDRICA SRETAN RODENDAN JOS JEDNOM kiss

UPDATE

evo skinula sam slike pa da i vidite nesto

ovdje zivim

Image Hosted by ImageShack.us


Tatiana, Erion, Andrea i ja u Irish pubu

Image Hosted by ImageShack.us


Emma, Tati, Raul i ja u Angie'su

Image Hosted by ImageShack.us


Piazza Santa Croce (trg na kojem smo svako malo jer je 5min od naseg stana)

Image Hosted by ImageShack.us


Yami, Tati i ja na Piazzi Santa Croce (u iscekivanju Davida rofl )

Image Hosted by ImageShack.us


Luara (Brazil), Antonija (purgerica) i ja danas u skoli

Image Hosted by ImageShack.us


Eto, necu vam imat sta pokazat kad se vratim wink
- 15:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Arhiva

Laura Pausini: Tra te e il mare