nedjelja, 19.08.2007.

Mjesec


Image Hosted by ImageShack.us



Koliko god se mjesec čini predivnim onim romantičnim i zaljubljivim dušicama, za one druge, tj. mjesečare predstavlja pravu opasnost. Što se dogodi tim ljudima da ni sami ne znaju što čine u snu kada je pun mjesec????Tko će to znati. Na tv-u je jednom bila emisija baš o mjesečarenju. Kod ljudi koji su imali takvih problema postavili su kamere u kuće da bi im onda idući dan mogli pokazati što su preko noći radili. U sjećanju mi je ostala jedna žena koja se probudila, otvorila hladnjak, uzela svježe meso, umakala ga u sladoled i to jela. Uopće jadna nije bila svjesna toga, kad je vidjela snimku – zgrozila se.

Moja malenkost se srela s tom neobičnom pojavom. Jednom prilikom je moj kum spavao kod mene. Sve se činilo ok, dok se nije u noći ustao, sjeo i počeo kartati, naravno karte je brojao na glas. Meni je bilo smječno, jbg, kome ne bi. Onda je opet legao, vrtio se po krevetu i proizvodio neke čudne zvukove kao da npr. jede. A pred jutro opet ustaje, uzima svoje stvari, slaže ih i budi mene. Prodere se: „Diži se, idemo na pecanje!“ Upitala sam ga kakvo pecanje. Na što mi je odgovorio da se brzo spremim jer ćemo zakasniti. Rekla sam mu da ne idemo nigdje i tada se vratio u krevet i opet zaspao. Pričali su njegovi starci da su ga doma zatekli kako se noću penje na mali stolić i mijenja žarulju. E to već može biti opasno.

Nije ni moja sestra puno bolja. Ona priča nešto cijelu noć. Moguće je da cijeli prethodni dan prepriča preko noći. Nekad se svađa, nekad igra odbojku. A taj njezin govor je totalno nerazumljiv. I ona je nekoliko puta znala ustati iz kreveta pa hoda stanom. Jedino što znam o tome da se mjesečare ne smije buditi jer se tada mogu uplašiti. Meni nekad bude zanimljivo pa razgovaram sa sestrom.
Profesorica iz matematike iz srednje škole je također jednom napomenula da ima problema s mjesečarenjem. Navodno su je kao malu roditelji zatekli na balkonu. Grozno je to. Čovjek se pod utjecajem mjeseca može i ubiti, jer um je totalno u nekoj čudnoj fazi i nije svjestan opasnosti koje mu prijete.


- 16:27| 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Free Website Counter
Get a Free Website Counter




Image Hosted by ImageShack.us

Za sve one koji se žele javiti izvan svijeta blogera, evo mail: auris9@net.hr


msn: auris-9@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us









Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
pogled unatrag
indigo
sanja
Rose And Butterfly
Grof V.
promatram, razmišljam
PROROK (!)
Lucy013
prilagodba na tijesnu kožu
I.M.
tonko
dr. Zloba Spasoje
Sa okusom soli
Crvena
Enantiodrom
Vitae...
Orator, -oris, m
marsijanka
diana11
Dream_Maker
bijeli koralj
Nemam pojma
| Samo reci istinu
Festina lente
catcherova odjavna špica
Snenost
aplles
Brunx
Little