subota, 12.05.2007.

Mama



Image Hosted by ImageShack.us





Hrabrost moje majke, a i činjenica da je sutra majčin dan potaknula me ja na ovaj post. Naime, ona je medicinska sestra. Odabrala je zanimanje koje je vrlo teško i zahtijeva mnogo truda i ljubavi prema ljudima. A kakvih se tek gadosti nagleda, za mene bi to i u snu bila noćna mora, jer krv ne mogu niti vidjeti. Jednom prilikom dok sam se porezala, pala sam u nesvjest, zbog krvi koju sam vidjela, naravno. Sva sreća pa je ona bila uz mene. I moje obje tetke su također medicinske sestre. Pošto je moja mama najstarija, valjda su se i one ugledale na nju, te krenule njezinim stopama.
Divim se takvim ljudima, iz dana u dan. Što sve njihove oči ugledaju u jednom danu....Toliko borbe za život i to iz minute i minutu. S obziorm i na to da moja mama radi u jedinici intenzivnog liječenja, gdje leže baš najteži slučajevi, koji sami ne mogu disati, te oni koji su na buđenju poslije operacije, time je njezin posao još teži. Iz njezinih priča, a sve su dosta potresne, a uz to i meni gadljive, saznala sam i naučila puno toga. Ali zaista, nikada ne bi mogla raditi takav posao. Da svakog dana moram prati ljude koji nuždu obavljaju u krevet, da gledam kako krvare i još mnogo toga. To bi za mene i za moj želudac bilo previše.
Nedavno su imali pacijenticu koja je kod njih ležala 3 godine, znači njezin život su bili aparati, a ona je bila biljka i prije otprilike mjesec dana je umrla. Moja mama je otišla na njezin sprovod, jer se navikla da je ona tamo, ipak 3 godine nije malo.
Uz toliko stresan i naporan posao, ona ima u sebi toliko ljubavi koju je uvijek spremna podijeliti s drugima, iako radi jedan cijeli dan znači od 7 do 19, idući dan od 19 do 7 i onda ima dva dana slobodno. A taj prvi dan kao da niti nije slobodan kad izađe iz noćne. No, naviknula se ona na to, čak niti ne spava prije noćne, a niti kad dođe. Preko 20 godina radnog iskusta u takvoj struci, zaista čovjek se navikne na sve.
Uglavnom, presretna sam što imam mamu koja svakodnevno pomaže ljudima, koja gleda smrti u oči, koja ima toliko snage i toliko je jaka žena.
Svim majkama želim sretan MAJČIN DAN.


- 19:36| 24 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Free Website Counter
Get a Free Website Counter




Image Hosted by ImageShack.us

Za sve one koji se žele javiti izvan svijeta blogera, evo mail: auris9@net.hr


msn: auris-9@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us









Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
pogled unatrag
indigo
sanja
Rose And Butterfly
Grof V.
promatram, razmišljam
PROROK (!)
Lucy013
prilagodba na tijesnu kožu
I.M.
tonko
dr. Zloba Spasoje
Sa okusom soli
Crvena
Enantiodrom
Vitae...
Orator, -oris, m
marsijanka
diana11
Dream_Maker
bijeli koralj
Nemam pojma
| Samo reci istinu
Festina lente
catcherova odjavna špica
Snenost
aplles
Brunx
Little