Činjenice (dio 10.)

petak , 17.07.2015.

Ne mogu odabrati neku temu, već sam ih sve istrošio...

Više manje na svakoj stranici susrećem smiješne zakone koje sam već napisao, činjenice o nečem specifičnom što sam već zapisao, pjesme koje sam već kritizirao.

Dakle...uživajte u još jednoj dozi činjenica...

Pluton je planet...doduše, patuljasti planet kojemu je 1930. ime dala tada 11-godišnja učenica s Oxforda, Venetia Burney. Ona je razgovarala s svojim djedom o tome, koji je opet tu ideju proslijedio kolegama iz SAD-a. Burney je umrla 2009. a prije nego što su znanstvenici svrstali Pluton u patuljaste planete, Burney je rekla za BBC:

"U mojim godinama, bila sam izrazito nevažna debati, no vjerujem da bi voljela da [Pluton] ostane planet.

A po njoj se još zove asteroid i bend iz Massachusettsa, Venetia Fair.



Najveći model solarnog sistema je švedski model. Svaki model planeta se nalazi u nekom drugom gradu, a ukupna dužina modela je oko 950 kilometara. Sunce simbolizira Eriksonov globus u Stockholmu, a solarni sistem završava u Institutu za fiziku u švedskom gradu Kiruni. Omjer mu je 1:20000000.



Usain Bolt posjeduje 3-tona teški dio Berlinskog zida, koji je dobio od grada Berlina kao čestitku za postavljeni svjetski rekord. Prema ESPN-u,ovo odlazi u njegov trening-kamp u Jamajku.



Albert Einstein je postao toliko popularan u SAD-u, da bi ga ljudi često zaustavljali, a on bi im govorio. "Oprostite, uvijek sam zamijenjen za profesora Einsteina!".



"Bliss" - popularna pozadina Windowsa XP je djelo bivšega fotografa National Geographica, Charlesa O'Reara. On je fotografirao dolinu Sonoma u Kaliforniji u siječnju 1996.

2006. se dolina iskoristila za upotrebu grožđa, pa sada to izgleda ovako...



Ketchup se 1830-ih koristio kao lijek u SAD-u.



Pirate Bay je 2007. planirao kupiti svoj otok kako bi stvorio državu u kojoj nemaju prava copyrighta. Ciljali su na platformu Sealand.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.