Činjenice (dio 9.)

srijeda , 15.07.2015.

Da, i ja sam ovdje.

Ne znam jesam li falio ili ne, no, iskreno, ne muči me to, muči me što sam zapostavio tako predivne ljude na ovom blogu. Pokušavat ću krenuti dalje, i ne biti već toliko neaktivan.

Počinjemo s činjenicama, pa, onda, krenimo.

Kralj Erik od Pomeranije, nakon što je u buni 1439. izgubio svoj tron, pridružio se piratima. Punih 20 godina se bavio piratstvom na Baltiku, tek se pod kraj svojega života vratio u Pomeraniju 1459. i tamo umro. Pomeranija je regija koju dijele Njemačka i Poljska.



Prema članku Telegrapha iz 2009. engleski policajci moraju naučiti više od 2,875 "slangova" ili nadimaka za drogu.



2005. Banksy, popularan, no, nepoznat ulični umjetnik je uspio zeznuti ljude "prokrijumčarivši" kamen s pračovjekom i kolicima na izložbu Britanskoga muzeja. Kasnije je rekao muzeju da mogu zadržati tu umjetninu. BBC je o tome izvijestio u svibnju 2005.



Ako ipak nekoga zanima tko je Banksy...

Malo je poznato da Mickey Mouse ima i svoju sestru, Ameliu Fieldmouse.



Stephen Hawking je bio upitan koliki mu je IQ. Odgovorio je : "Ne znam. Ljudi koji se hvale svojim IQ-m su luzeri.". Intervju je bio iz 2004. napravljen za NY Times.

Nizozemci su po prosjeku visoki 184 centimetara, što ih radio najvišim narodom na svijetu.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.