PUSTI ME DA SANJAM

30.03.2017.


slika: digital artist @Realengo


Ne traži od mene,
da ti se vraćam
i korake svoje
i odluke menjam,
sa pola srca
ja da volim ne znam,
davno sam ti dao
sve što sam imao.

Ne traži od mene,
da ti se nasmešim
kad je meni tuga
okovala usne,
iz dana u dan
umirem iznutra
danas sam živ
a ne znam za sutra.

Pusti me da sanjam
kad si moja bila
i kada sam tvoje
rasplitao kose.

Pusti me da živim
neki život drugi
i da preživim
sve što dani nose
bez tebe.

Milica.v

NE GOVORI

27.03.2017.


slika: digital artist


Ne govori ništa,
samo sakriji lice,
da ne vidim oči što ti kriju tugu,
osmehom si htela,
da zavaraš sebe
i da posle mene imaš ljubav drugu.

Bolje je prećuti
sve što hoćeš reći,
lakše će mi biti da k'o stranac prođem,
dovoljan je osmeh pun sete i laži
ne govori ništa
samo se nasmeši
tako će mi svaki susret biti draži.

Poznajem te, dušo, bolje nego sebe,
na mojim si grudima dočekala zore
ne govori ništa, samo sakriji oči,
što ti tugu kriju duboku k'o more.

Milica.v

BILA SI...

24.03.2017.


slika: digital artist


Bila si...
kap vremena koje je klizilo
niz umorno lice,
u borbi za tragom u dušu da utisneš,
da te ne zaboravim,
grejala si mi
promrzle dlanove od čekanja,
drhtave usne od slutnje smirivala.

Bila si...
skriveni sjaj u senci jedne istine
koji se nikada neće ugasiti,
trajaće putem večnosti
kao zarobljeno srce u grudima
što jednom mi pokloni.

Bila si...
moja istina u laži zlih svitanja
koje te oteše i bez reči
sumrakom okupaše,
poslednji stisak ruke na pragu
gde stanuje ljubav prosuta,
tu mi je duša ostala
skamenjena i okovana.

Bila si...
jedini sjaj
u dubini očiju mojih...


Milica.v

NE PITAJ ME

23.03.2017.


slika: digital artist

Ne pitaj me noćas,
što mi oko kvasi
i zbog čega tuga
moju dušu slama.

Stigle su me boli
stigla me je čežnja
još uvek sam sam,
a i ti si sama.

Ne pitaj me kako
moje vreme teče
i zašto mi noći
ne sviću k'o svima.

Stigla me je davno
ona rana bolna
sećanje i istina
u kojoj te ima.

Odavno me vetar
nekim putem nosi
i lomi mi srce
k'o uvelu granu.

Odavno mi dušom
snegovi veju
i od tebe vode
na suprotnu stranu.


Milica.v

CRNO DUGME

22.03.2017.


slika: digital artist


Svaka moja tuga
tvoje ime nosi
i svaka me seta
negde nazad vrati,
naučio jesam
da bez nje ne mogu
i da me k'o saputnik
bez osvrta prati.

Znaš kakva je priča
što mi srce piše,
sa vremena malo
između dva reda,
čuva jedno mesto
i iskrenost jednu
i u sliku tvoju
k'o u Boga gleda.

A moji su sati
k'o uvelo lišće
nose me k'o vetar
sve po krivom putu
i tuge su moje
sašivene čvrsto
kao crno dugme
na starom kaputu.


Milica.v

LAŽ

20.03.2017.




Nisam kamen,
da ne osetim ove dane,
teške i sumorne,
preteška jutra
oči umorne.

Nisam umro da ne primetim,
da mi u snove ko kazna dolaziš
razbijem stvarnost
gorkom istinom,
onim trenutkom kada odlaziš.

Lažeš da srećna si,
vidim ti lice,
vidim ti oči.

Lažeš da srećna si,
da more tuge kriju ti noći,
to znam i osećam.

Milica.v

SAMO

18.03.2017.


slika: digital artist

Samo poslušaj to
u grudima što ćuti,
što hoće puno da kaže,
ali više nema snage
nema pravo slobode.

Samo oseti to
u očima što skrivaš,
što hoće da prepukne,
ali nesme nikuda dalje
nema pravo da se razotkrije.

Samo prećuti to
na usnama što stiskaš,
što hoće da vikne
i kamen da probudi
nema pravo da remeti tišinu.

Poslušj, oseti i prećuti ...

Milica.v

ŠTA SU GODINE NAMA DONELE?

17.03.2017.




slika: digital artist

Evo, vidiš draga, da me duša boli
ne lažu te oči i ćutanje moje
sretosmo se danas u staroj ulici
kad ja imam svoje i ti imaš svoje.

Ali ovo srce ne može da slaže
i sakrije bol koja ga guši,
umorno jeca zbog ljubavi davne
i da tvoje ime skriva još u duši.

Ponekad i suza neumorna luta,
sklonište nađe tu na licu mom
želi da je vidiš i da shvatiš, dušo,
još te čuvam u srcu svom.

Šta su godine nama donele,
neću ti reći, jer to me boli,
lagaću tebe i sve druge,
da moje srce sada drugu voli.

...Milica.v

GORE OD SMRTI

16.03.2017.




slika: digital artist


Najgore je kad umreš od tuge
pa u mraku ugašenog sunca
sve nestane iz tvog života,
a srce još u grudima kuca.

Najgore je kad umreš od tuge,
vegetiraš sksmenjenog lica,
kada nisi ni živ, a ni mrtav
i kuća ti postane grobnica.

Najgore je kad umreš od tuge
i živog sahraniš sam sebe,
tu si - dišeš, gledaš i osećaš,
ali ipak nigde nema tebe.

Najgore je kad umreš od tuge
i minute posle smrti brojiš,
a niko ni primetio nije,
da te nema i da ne postojiš.

Najgore je kad umreš od tuge,
šta je bolna smrt tada znaćeš,
jer gore je i od same smrti,
kada sam na svojoj sahrani plačeš.

Milica.v


ZAMIŠLJENA U MENI

15.03.2017.


slika: digital artist

Od tog dana morao sam
da te zamislim samo za sebe
da bih nastavio
bez tebe živeti.

Da..zamislio sam te
kao senku,
što me u stopu prati,
kao zrak koji otvara prozor
mom novom danu
kao kišu koja se toči
i sipa po meni
željna me.

Zamislio sam te
kao ruku sećanja
koja te pruža
i daje te meni nesebično
kao pticu u letu
čije je gnezdo
na mom pragu ostalo
u vodi kojom žeđ gasim
u svemu što me okružuje i dodiruje,
ti si stvorena.

Sačinio sam te u stvarnosti
toliko stvarnom,
da me samoća ne primećuje,
izvajao sam te od vremena
razigrane mašte,
zamišljam te kao vid slepcu
što bez tebe treba da hoda
bez saplitanja i pada
zamislio sam te
da bih ŽIVEO bez tebe.


.Milica V...

BUDI TU...

14.03.2017.



slika: digital artist

Ne mogu zaplakati
dok gledam te,
kako stojiš ispred mene.

Neću da gubim vreme
oplakivajući tugu,
tu pred očima tvojim,
želim da te pijem pogledom,
bistrih očiju.

Ako zaplačem bojim se
da mi se lik tvoj ne zamuti,
plakaću kada ostanem
sasvim sama.

Hoću sada, dok stojiš tu,
da te milujem dahom,
kroz vazduh,
da ukradem tog vazduha
samo malo,
što usne ti je dodirivao.

Hoću pogledom, da osećam te....

Tugovaću negde sama, daleko,
u nekoj slepoj ulici života,
a ti budi, ostani tu,
što duže, što stvarnije,
da mi želje ponovo ožive..
samo budi tu.


..Milica.V

BIĆE TO TVOJ USPEH

01.03.2017.




slika: digital artist


Ako uspeš,
da suzom dušu mi otmeš,
mogu opet biti
onaj kao pre.

Ako uspeš,
da prećutiš i to što očekujem čuti,
učinićeš od mene
istu slutnju kao nekada.

Ako uspeš,
da mi napišeš pesmu,
stvorićeš od mene samo jednu istinu
koju ni sama ne smeš spomenuti.

Ako uspeš,
da ne zaplačeš,
čak i onda kada moje suze ugledaš,
pretvorićeš ovo vreme,
u jednu tajnu netaknutu....

Biće to uspeh tvoj.....milica.v


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.